Završen nadvožnjak Lepavina, pruga do Mađarske ulazi u završnu fazu
U sklopu projekta rekonstrukcije postojećeg i izgradnje drugog kolosijeka željezničke pruge na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica, u promet je pušten nadvožnjak Lepavina. Do sada je izvedeno 70 posto projekta na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica, a plan je cijeli projekt završiti do kraja 2025. godine. Izvođač radova je turska tvrtka Cengiz Insaat.
Nadvožnjak Lepavina, dug 123 metra, predstavlja prijelaz preko buduće trase željezničke pruge M201 (Gyekenyes) – državna granica – Botovo – Koprivnica – Dugo Selo, a spaja se na državnu cestu DC41. Lepavina 1 će u konačnici imati i pješačko-biciklističku stazu koja će biti puštena u promet nakon što se izgrade zaštitne ograde, izvještava HŽ Infrastruktura.
Od ukupno 11 denivelacija u sklopu projekta u promet cestovnih vozila i pješaka trebaju još biti pušteni nadvožnjak Lepavina 2 i pješački pothodnik Danica koji su u visokome stupnju dovršenosti. Do sada su za tri objekta, nadvožnjake Šodericu, Novo Drnje i Sokolovac, ishođene uporabne dozvole te se očekuje njihova skora primopredaja javnopravnim tijelima (Županijska uprava za ceste) na daljnje upravljanje.
U narednom razdoblju preostaje provođenje tehničkih pregleda preostalih objekata u skladu s dinamikom izvođenja radova jer je završetak većine objekata sa svim pristupnim cestama vezan uz preusmjeravanje prometa na novoizgrađenu prugu i završetak radova na pristupnim cestama.
Do sada je izvedeno 70 posto projekta na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica, a plan je cijeli projekt završiti do kraja 2025. Cijeli projekt vrijedan je 350 milijuna eura koji se sufinanciraju iz Instrumenta za povezivanje Europe, te je uvršten na listu strateških projekata Republike Hrvatske. Izvođač radova je turska tvrtka Cengiz Insaat koja trenutačno na projektu ima angažirano 300 radnika.
Doznajte ovdje sve o projektu izgradnje 72 kilometra duge elektrificirane željezničke pruge od Skradnika do Tijana.