Pretraga

Marketing

Treba li tvrtkama u građevinskom sektoru oglašavanje ili marketing?

Iskustvo i stručnost presudni su faktori za uspjeh u građevinskoj industriji. Radite li u tom sektoru, marketing i oglašavanje vaše tvrtke odlični su načini da potencijalnim klijentima pokažete svoje iskustvo te se dokažete kao ekspert kojem kupci vjeruju. Postavlja se pitanje: u što uložiti, marketing ili oglašavanje? Otkrivamo koje su razlike i što vam, u konačnici, treba.

bauštela.hr marketing

Digitalni glas gradilišta | Foto: baustela.hr

Priče o najboljim majstorima, građevinarima, arhitektima i svima u doticaju s građevinom obično se rado dijele s prijateljima u potrebi uz napomenu: „Oni su ti odlični“. No, iako je usmena preporuka izvrstan način da se za vašu stručnost čuje, nad njom nemate kontrolu. Osim direktne prodaje gdje klijente uvjeravate da ste najbolji izbor, preostala su vam dva kanala komunikacije: marketing i oglašavanje. Njihova prednost? Šaljete svoju poruku i puštate klijenta da sam zaključi da ste najbolji izbor.

Marketing i oglašavanje: koja je razlika?

Marketing je poslovna praksa koja uključuje prepoznavanje, predviđanje i zadovoljavanje potreba kupaca. Osnovna ideja može se sažeti na: pravu poruku podijelite publici koju ona zanima. U praktičnom smislu, marketinške djelatnosti mogu se podijeliti na nekoliko vrsta koje se ponešto preklapaju, no ovo su osnove na koje se možete usmjeriti:

  • Digitalni marketing. Dio marketinških aktivnosti koje koriste Internet i digitalne tehnologije. Strategije digitalnog marketinga fokusiraju se na razvoj kvalitetnih web stranica, optimizaciju tražilica, razvoj blogova i inbound (koji privlači korisnike) marketinga.
  • Marketing na društvenim mrežama. Koristi platforme kao što su Facebook, Instagram ili YouTube kako bi se izgradio brend i odnos s kupcima te kako bi se povećala prodaja. Ovisno o društvenoj mreži koja se koristi, potrebno je kreirati kvalitetan i zanimljiv sadržaj prilagođen ciljnoj skupini.
  • Razvoj proizvoda. Proces preobrazbe poslovne ideje ili koncepta u proizvod koji će biti konkurentan na tržištu. Uključuje različite aspekte marketinga, no ključni su identifikacija potreba potrošača, kao i istraživanje i analiza tržišta.
  • Menadžment brenda. Uključuje razvoj i kontrolu načina na koji potrošači doživljavaju tvrtku, te njegovanje odnosa s njima. Konačni cilj ove strategije je povećanje doživljaja vrijednosti tvrtke.

Oglašavanje? Mislite na reklame?

Oglašavanje, s druge strane, označava aktivnosti kojima je cilj javnost informirati o proizvodima ili uslugama, a obično uključuje plaćanje kako bi se poruka plasirala na određenom mjestu. To je jednosmjerni komunikacijski kanal, gdje tvrtke šalju generalizirane poruke široj, ali jasno definiranoj, publici s točno određenim ciljem.

Kao i kod marketinga, nekoliko je načina na koji se djelatnosti oglašavanja mogu podijeliti:

  • Tradicionalno oglašavanje. Označava plasiranje reklama u print medijima, na televizijskim i radijskim kanalima, plakatima i billboardima.
  • Online oglašavanje. Uključuje sve oglase na Internetu, na portalima, web stranicama i drugim platformama. To su, primjerice, sponzorirani sadržaji u medijima, oglasi u tražilicama, banneri na portalima ili plaćene objave na društvenim mrežama.
  • Native oglašavanje. Cilj ovog tipa oglašavanja jest oglas prirodno uklopiti u ostali sadržaj platforme. Native oglase čitatelji biraju i žele konzumirati, jer im pružaju vrijednost – zabavljaju ih, informiraju ili inspiriraju.

Za uspjeh vam treba oboje, ali…

Na kraju dana, bez oglašavanja i marketinga ne možete se pozicionirati kao stručnjak kojem klijenti vjeruju. U pravilu, trebat će vam i marketing i oglašavanje, ali nije svejedno koju strategiju birate za ostvarenje kojeg cilja. Kada odlučujete uložiti novac u jedan ili drugi kanal, razmišljajte o tome gdje se nalaze vaši potrošači.

Da biste postigli uspjeh, trebaju vam samo dvije stvari: prava poruka i prava publika. Bauštela.hr kao  referentno mjesto za sve u građevinskom sektoru te za sve koji grade ili traže nekretnine, ima oboje – ciljnu publiku i iskusan tim koji vam može pomoći u kreiranju prave poruke.

Želite se oglašavati prema publici koja gradi ili traži nekretninu? Ovo je pravo mjesto za vas! Javite se na marketing@baustela.hr

Više informacija o formatima oglašavanja i cijenama pronađite u nastavku ili preko linka ovdje.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab
Marketing
Copy link
Powered by Social Snap