Pretraga

Slovenci grade 27 kilometara željezničke pruge ključne za razvoj Luke Kopar

A- A+

U sklopu željezničke pruge Koper-Dirača, Slovenci namjeravaju izgraditi drugi kolosijek u dužini 27 km. Radovi se odvijaju 24 sata dnevno, a izvođači su turska i bosanska tvrtka. Izgradnja dionica će biti iznimno zahtjevna, s obzirom da je predviđena izgradnja Tunela Beka.

Luka Kopar | Grad Kopar

U sjevernoj strani tunela, u dolini Glinščice, već su u tijeku iskopni radovi, prenosi Rijeka Danas. Sljedećih tjedana počet će i radovi na iskopu servisne cijevi. Tunel Beka dužine 6 kilometara bit će drugi najduži na drugom kolosijeku željezničke pruge Divaca-Koper i spojit će se s vijaduktom Glinščica.

Konzorcij koji čine Kolektor CPG i turski Yapi Merkezi i Ozaltin morat će do 2024. godine završiti radove na oko 37.000 metara tunela. Drugi kolosijek pruge trebao bi biti izgrađen 2025. godine, a pruga bi trebala biti otvorena 2026. godine. O važnosti željezničke dionice Koper-Dirača, dovoljno je spomenuti da je prije 4 godine pitanje izgradnje odlučeno na referendumu.

Slovenci grade 27 kilometara željezničke pruge ključne za razvoj Luke Kopar
Share via
Copy link
Powered by Social Snap