Pretraga

Zagrebačka craft pivovara Garden najavila otvaranje novog objekta i širenje na Aziju

A- A+

Najbolja pivovara Europske Unije u 2021. godini po glasovima Beer52, najvećeg pivskog kluba na svijetu, nastavlja ostvarivati rekordne prihode. Iz The Garden Brewerya su stoga najavili novu investiciju u vidu izgradnje objekta, koji će im omogućiti dodatni rast i ekspanziju na tržištu. Iako se opraštaju od starog objekta u kojem su pet godina ugošćavali ljubitelje craft piva, lokacija pivovare i dalje ostaje na Žitnjaku.

Pivnica The Garden Brewery / foto: Instagram

Novi objekt s kapacitetima od 35.000 hektolitara i iznimno širom ponudom na maloprodajnoj lokaciji, bi kako prenosi Poslovni dnevnik trebao biti dovršen do kraja trećeg mjeseca sljedeće godine.

Za Poslovni dnevnik, direktor pivoare Tom O’Hara objašnjava uzroke nove investicije.

– U zadnje dvije godine naš tim u proizvodnji odradio je zbilja izvrstan posao jer smo morali premašiti naše kapacitete, no ni to nije bilo dovoljno. Ove godine smo zbog nedovoljnih kapaciteta morali odustajati od posla, propustivši dodatnih 30 posto prometa. Bilo je razdoblja u kojima sam morao reći prodajnom timu da aktivno ne prodaje! Bila je to neodrživa situacija koju je trebalo riješiti. Razmotrili smo više opcija za nastavak širenja na našoj trenutnoj lokaciji, ali smo došli do zaključka da moramo krenuti iznova, pojašnjava O’Hara.

Poslovni u nastavku donosi, kako je prema izvješću iz prvih 9 mjeseci ove godine, The Garden Brewery zajedno s bratskim tvrtkama The Bird, Yellow Submarine i Lula, ostvario prihod od 89 milijuna kuna, što je čak dva puta veći iznos u odnosu na prethodnu godinu. Operativna dobit im je 16,2 milijuna kuna.

Izdvojeni članak

Zagreb na Slavonskoj aveniji gradi novi nadvožnjak od 150 milijuna kuna, riješit će se prometni čep

Craft pivo je poraslo za 51, 24 posto, a zbog implementirane digitalizacije, online prodaja im je omogućila 27,8 milijuna kuna. Nova investicija će im omogućiti snažniji proboj na inozemno tržište, a visinu svoje investicije, još uvijek ne žele otkriti.

– Gradimo objekt koji će, nadamo se, izdržati test vremena za sljedećih 10 godina. Mnogo ulažemo i u naš proizvodni i prodajni prostor, prvenstveno kako bismo stvorili craft pivovaru koja će se isticati kao jedna od najboljih u Europi. Naš prodajni prostor i vrt pružit će korisničko iskustvo koje će biti potpuno jedinstveno za ovu regiju i odlična reklama za Zagreb, kaže O’Hara.

O’Hara je za Poslovni dnevnik komentirao i širenje proizvodnje na azijsko tržište:

– Naša strategija za Aziju za sljedeću godinu jest rast ovih tržišta uz otvaranje dodatnih, kao što su Japan, Hong Kong, Tajvan, Vijetnam, Južna Koreja i Indija. Ovisno o pandemiji, nadamo se da ćemo krenuti u tom smjeru. Iako su ovo udaljena tržišta i ponekad predstavljaju logistički izazov za prodaju, vjerujemo da smo samo zagrebali površinu onoga za što smo tamo sposobni, najavljuje nova tržišta.

Garden trenutno po veličini pripada srednjem rangu pivovara juga, središta i istoka Europe. Novim proširenjem, pivovara bi iz srednjeg ranga trebala uskočiti među najveće pivovare istoka, juga i središta Europe.

Copy link
Powered by Social Snap