Pretraga

Credo centar – Mjesto gdje se ide po kupaonicu iz snova

A- A+

Credo centar je mjesto tehnoloških i dizajnerskih dostignuća iz svijeta sanitarija, pločica i uređenja kupaonskih prostora. Osnovan je 1994. i od tada se postavio na prvo mjesto u kvalitetnom i dizajnerskom opremanju kupaonskih, životnih i radnih prostora. S njihovim timom pričali smo o radu ove tvrtke, a dobili smo i neke vrijedne savjete.

Salon Credo centra / foto: Privatna arhiva

Credo ima široku paletu proizvoda vrhunskih svjetskih proizvođača keramičkih i porculanskih pločica svih namjena te kompletne opreme za kupaonice i wellness. Zahvaljujući kvaliteti ponude, konstantnom napretku u poslovanju, praćenju noviteta, izravnoj suradnji s proizvođačima i odličnom omjeru cijene i kvalitete, Credo centar postao je uspješna firma i prepoznatljiv brend kojemu se klijenti iznova vraćaju.

Salon Credo centra / foto: Privatna arhiva

Saloni Credo centra mjesta su inspiracije koja pršte od ideja i raznolikosti. Brojne izložbene kupaonice različitih dimenzija i stilova pokazatelj su beskrajnih mogućnosti u oblikovanju kupaonskih prostorija.

Salon Credo centra / foto: Privatna arhiva

Credo je sve navedeno, ali je i jedan veliki tim vrijednih ljudi koji su najzaslužniji za uspjeh ove tvrtke. Svojim su predanim radom i trudom stvorili prepoznatljiv brend.

Izdvojeni članak

Tavela – domaća tvrtka koja se specijalizirala za obradu keramičkih ploča velikih formata

Iznimno im je bitan odnos s klijentima

Zanimalo nas je kakav tip klijenata Credo privlači, što sve nude te koje usluge idu najbolje.

– U Credo centru klijenti su svi oni koji uređuju ili preuređuju svoj prostor, bilo da se radi o kupaonici, kuhinji, dnevnoj sobi ili nekom vanjskom prostoru. Surađujemo s privatnim osobama, ali i građevinskim tvrtkama, ugostiteljskim objektima i slično. Credo klijentima pristupa individualno, a to je vrlo važno kod ovakvih projekata. Naši profesionalni i educirani prodajni savjetnici usmjeravaju i savjetuju naše klijente kroz sve korake opremanja kupaonskih prostorija, kažu nam u Credu.

Salon Credo centra / foto: Privatna arhiva

Što se pak njihovog asortimana tiče, isti se sastoji od atraktivnog izbora keramičkih i porculanskih pločica raznih dimenzija, sanitarija, kada, tuš kabina i ostale kupaonske opreme.

– Osim širokog spektra asortimana za opremanje i uređenje kupaonica, u ponudi se nalaze i parketi te kamini, a posebno nas vesele custom made narudžbe naših kupaca koji odluče napraviti kuhinjski pult, otok, stol ili kupaonsko postolje po mjeri, ističu u Credu.

Salon Credo centra / foto: Privatna arhiva

Možete li izdvojiti projekte na kojima ste radili, a na koje ste posebno ponosni, bilo je naše sljedeće pitanje.

– Credo iza sebe ima mnoge uspješne projekte i mnoštvo zadovoljnih klijenata. Osim mnogih prekrasnih privatnih prostora koji su opremljeni našim asortimanom, posebno se ponosimo suradnjom s raznim ugostiteljskim objektima, hotelima te građevinskim tvrtkama. Izdvojili bismo projekte grupacije Adriatic Luxury Hotels, boutique hotela Noemia u Baškoj Vodi, vile Korta Katarina u Orebiću, hotela Amfora na Hvaru, hotela Split, hotela Ani u Makarskoj, hotela Vitar na Braču te hotela Olympia u Vodicama, između ostalih sjajnih projekata. Veselimo se svim budućim projektima i angažmanima i uživamo gledajući kako se oni ostvaruju, otkriva nam Credo tim.

Salon Credo centra / foto: Privatna arhiva

 Trendovi na koje morate obratiti pažnju

Postoje li neki trendovi u vašem poslu na koje bi naši čitatelji trebali obratiti pažnju, poželjeli smo doznati.

– Svaka godina donese neke uzbudljive novitete u svijetu dizajna interijera. Trendovi se uglavnom redovito mijenjaju, ali neki klasici nikada ne izlaze iz mode. Tako su i ove sezone u trendu neizostavne pločice s efektom mramora, ali i prirodnih materijala kao što su kamen ili drvo te pločice s metalik odsjajem. Osim šarenih pločica, vrlo su popularne i miješalice i sanitarije u boji. Više informacija o trendovima u uređenju kupaonica možete pronaći na blogu na našoj web stranici ili našim društvenim mrežama, poručuju iz Credo centra.

Umivaonik Globo, kolekcija OPI / foto: Privatna arhiva

Pločice Mirage, kolekcija Cosmpolitan

Pločice Mirage, kolekcija Norr / foto: Privatna arhiva

Ovi savjeti će vam uštedjeti živce

Imate li neke savjete za sve naše čitatelje koji se planiraju upustiti u kupnju pločica i opreme za kupaonice, bilo je naše posljednje pitanje.

– Pri kupnji pločica i opremanju kupaonice, našim klijentima predlažemo da izaberu pločice većih formata, ukoliko su u mogućnosti. Pločice formata 60×60 cm i veće izgledat će elegantnije u svakom prostoru budući da zahtijevaju manje fuga te su samim time i praktičnije za održavanje. Ovakve pločice velikih formata sada su dostupne i u dimenziji od čak 320×160 cm. Također, savjetujemo klijentima da izaberu retificirane pločice koje su rezane laserski čime ih je moguće slagati na najtanju fugu od 1mm, savjetuje Credo tim.

U svakom slučaju, uvijek preporučuju izbor pločica koje jamče dugotrajnost i kvalitetu.

– Klijentima između ostalog preporučamo da inspiraciju prije kupnje potraže na portalima i našim društvenim mrežama, a svakako se mogu odvažiti i na moderniji dizajn. Ukoliko se upuštate u uređenje kupaonice ili neke druge prostorije u vašemu domu, prepustite se našim stručnim prodajnim savjetnicima koji će vam pomoći pri odabiru te vas savjetovati kroz sve korake opremanja vašeg prostora kako bi iz vaše kupaonice izvukli maksimalni potencijal, poručuje Credo tim.

Salon Credo centra / foto: Privatna arhiva

Copy link
Powered by Social Snap