Novi Krčki most postat će stvarnost tek 2030., više vremena treba za papire nego za gradnju
Hrvatske autoceste raspisale su javni natječaj za izradu dokumentacije za izgradnju drugog mosta na otoku Krku, a pripreme za ovaj velik projekt već su započele. Novi most protezat će se do novog lučkog terminala u Omišlju, a očekuje se da će zaživjeti 2030. godine.
Hrvatske autoceste nedavno su raspisale javni natječaj za izradu dokumentacije za izgradnju mosta. Most je dio projekta razvoja riječke luke do 2030. godine. Bit će povezan s autocestom Rijeka-Zagreb, te će dvoetažnom strukturom omogućit integraciju željezničkog koridora.
Plan je, piše telegram.hr, da se u naredne tri godine izradi Studija utjecaja na okoliš i drugi dokumenti. Potom bi, prema procjenama HAC-a, najmanje dvije godine bile potrebne za izvođenje samih građevinskih radova.
Konkretne vizure novog Krčkog mosta trenutno su predmet nagađanja, te će ovisiti o odabranoj projektnoj dokumentaciji. U obzir dolaze dvije varijante, odnosno most će biti viseći ili ovješeni.
Novi most gradio bi se približno jedan kilometar jugoistočno od postojećega. Na kopnenoj strani početak mosta bio bi između Črešnjeva i Jadranova, a drugi kraj na poluotoku Laterna, u blizini tamošnjeg kamenoloma.
Most bi premostio kanal Mala vrata i završio na poluotoku Laterna. Na njega bi se naslanjao vijadukt Krk duljine oko 900 metara, a zatim tunel dugačak približno 740 metara. Prometnica bi se nastavila dalje prema aerodromu i završila u Omišlju.
Pogledajte ovdje gdje se nalaze najduži mostovi u Hrvatskoj.