U pripremi velika rekonstrukcija važne ceste u Istri, imat će 6 kružnih tokova
Istarska cesta od Pule do Bala u duljini od 15 kilometara već je godinama u katastrofalnom stanju zbog čega se lokalno stanovništvo nada što skorijoj obnovi. A prema informacijama iz Hrvatskih cesta upravo bi se to trebalo uskoro dogoditi. Za ovu prometnicu u izradi je glavni projekt. Cesta će u novoj izvedbi imati i šest kružnih tokova.
Izuzetno prometna, uska, skliska i zbog svega ovoga sada već opasna cesta koja vodi od Pule do Bala uskoro će doživjeti veliku rekonstrukciju. Trenutačno se radi glavni projekt koji će, nakon izmjena i dopuna, sadržavati biciklističku stazu. Nositelj projekta su Hrvatske ceste, koje ga i financiraju u cijelosti.
6 kružnih tokova
Riječ je o prometnici dužine ukupno 15,1 kilometar koja je dio državne ceste DC75. Kako kažu iz Hrvatskih cesta dionica se treba proširiti, ali i dobiti na sigurnosti. Ovo posljednje trebalo bi se uvelike postići izgradnjom kružnih tokova na šest raskrižja.
– Vezano za dionicu državne ceste DC75, od Bala do Pule trenutno su u fazi izrade glavnih projekta za koje su ranije izdane lokacijske dozvole: rekonstrukcija državne ceste DC75, dionica Pula – Bale, duljine 15,1 kilometara (prema lokacijskoj dozvoli podijeljena u 3 faze), te rekonstrukcija državne ceste DC75, lokacija Bale, duljine 1,2 kilometara. Navedenim projektima je pokrivena cijela dionica državne ceste DC75 od naselja Bale do ulaza u Grad Pulu, rekli su iz Hrvatski cesta za istarski.hr.
Kružni tokovi će se nalaziti na raskrižjima: DC75 i Ž5096 u Balama, DC75 i prilazna cesta na A9 (Vodnjan sjever), DC75 s Fažanskom cestom i Ulicom San Rocco u Vodnjanu, DC75 i prilazna cesta za A9 (Vodnjan jug), DC75 sa LC50161 i Ž5117 (raskrižje Fažana – Galižana), te DC75 sa LC50160 (raskrižje prema ulici Partizanski put)
Nova komunalna infrastruktura
Dodatno, objašnjavaju detalje, cesta će uz proširenja dobiti i novu, komunalnu infrastrukturu u svakom smislu.
– Projektima je predviđena rekonstrukcija postojećeg kolnika koji će se proširiti na 7,1 metara, uređenje postojećih raskrižja od kojih će šest biti izvedeno kao kružna raskrižja, cijelom duljinom izgradnja biciklističke staze, unutar naselja izgradnja nogostupa i javne rasvjete koja će se postaviti i na raskrižjima, izgradnja zatvorenog sustava oborinske odvodnje i drugo, kažu iz Hrvatskih cesta.
U Istri se gradi i nova kanalizacijska mreža, doznajte ovdje detalje.