Pretraga

Kakve grdosije! Šveđani se pohvalili novom generacijom bagera od 23 tone za ‘najteže operacije’

A- A+

Bauštelski projekti diljem svijeta postaju sve složeniji, a za takve izazove potrebna je vrhunska oprema. Kao odgovor na suvremene građevinske zahtjeve, švedska kompanija Volvo nedavno je u Japanu predstavila novu generaciju bagera – modele EC230 i ECR145. Model EC230, 23-tonski gusjeničar, ističe se snagom, preciznošću i energetskom učinkovitošću, dok ECR145 nudi vrhunske performanse u kompaktnom formatu, idealnom za rad u skučenim urbanim prostorima. Oba modela odlikuju se naprednim elektrohidrauličkim sustavima, tihim radom te modernim kabinama koje povećavaju udobnost i produktivnost operatera. Velik interes publike potvrđuje rastuću potrebu tržišta za održivim i tehnološki naprednim građevinskim strojevima.

Volvo bageri | Foto: Volvo CE

Kako građevinski projekti postaju sve složeniji, tako raste i potreba za vrhunskom, tehnološki naprednom opremom. Odgovor na taj izazov stigao je iz Japana, gdje je poznata švedska kompanija Volvo nedavno predstavila novu generaciju pravih ‘teškaša’ – supermodernih bagera spremnih za rad na gradilištima diljem svijeta. Riječ je o modelima EC230 i ECR145 koji su izazvali velik interes posjetitelja tijekom probnih vožnji u prostoru osmišljenom da vjerno simulira stvarne uvjete na gradilištu – uključujući drvene površine i iskopano tlo. Gosti su imali priliku osjetiti tihi rad strojeva, snagu kopanja te intuitivno i precizno upravljanje.

Izgrađeni za snagu i učinkovitost

Model EC230 nove generacije predstavlja gusjenični bager od 23 tone, dizajniran kako bi ostvario idealan balans između performansi, učinkovitosti potrošnje i preciznosti. Namijenjen je za širok raspon građevinskih, zemljanih i komunalnih radova, s unaprijeđenom silom kopanja i okretnim momentom za zahtjevne zadatke.

Izdvojeni članak

Ovo su najnoviji mini bageri i strojevi, s vrhunskim pogonskim sklopom, izgledaju kao formule

Njegov napredni elektrohidraulički sustav osigurava optimalnu raspodjelu protoka, omogućujući brže cikluse rada i veću ekonomičnost goriva. Operateri profitiraju i od redizajnirane, prostrane kabine – s minimalnom razinom buke, odličnom vidljivošću i ergonomskim komandama, što smanjuje umor i povećava produktivnost.

EC230 je ujedno iznimno prilagodljiv, zahvaljujući različitim konfiguracijama grane i ruke te kompatibilnosti s raznim priključcima. Pokreće ga najnovija generacija Volvo motora, u skladu s najstrožim ekološkim normama, što ga čini ne samo snažnim, već i održivim izborom za gradilišta budućnosti.

Volvo bageri | Foto: Volvo CE

Kompaktna veličina, impresivne performanse

S druge strane, ECR145 nove generacije dizajniran je za rad u urbanim sredinama, uz prometnice ili na ograničenim prostorima. Riječ je o gusjeničnom bageru s kratkim radijusom zakretanja koji unatoč svojoj kompaktnosti nudi performanse velikih strojeva. Njegov kratki stražnji dio smanjuje rizik od oštećenja u skučenim uvjetima, dok zadržava snažne mogućnosti dizanja i kopanja.

Opremljen najnovijim Volvoovim hidrauličkim sustavom i tehnologijom prepoznavanja opterećenja, ECR145 pruža precizan i glatki rad, čak i u složenim operacijama poput kopanja ili ravnanja terena. Kabina je također usavršena: nudi podesiva sjedala, intuitivna sučelja i poboljšanu ventilaciju, dok je svakodnevno održavanje olakšano grupiranim servisnim točkama i pristupom s razine tla – sve s ciljem povećanja dostupnosti stroja i smanjenja zastoja.

– Oduševljenost modelima EC230 i ECR145 pokazuje da tržište itekako prepoznaje potrebe za novom generacijom strojeva. S lansiranjima koja se nastavljaju diljem Azije, raduje nas što sve više japanskih korisnika dobiva priliku upoznati ova rješenja budućnosti, osmišljena za vrhunske performanse, svestranost i održivost, izjavio je Shoji Isamu, voditelj tržišta za Japan u Volvo CE-u.

Volvo bageri | Foto: Volvo CE

Švedska kompanija na zadacima diljem svijeta

Dok Volvo pomiče granice tehnološke izvrsnosti, još jedna švedska kompanija, globalni građevinski div Skanska, učvršćuje svoju poziciju kroz velike infrastrukturne projekte u Norveškoj. Tijekom svibnja potpisano je nekoliko ugovora koji obuhvaćaju nekoliko kapitalnih projekata, o kojima više možete pročitati ovdje.

Jedan od značajnijih projekata je nova autocesta, koja uključuje čak 21,5 kilometara trase, s tri tunela ukupne duljine 13,8 kilometara, gotovo 7 kilometara ceste na otvorenom, tri mosta i niz manjih infrastrukturnih zahvata. Metro stanica u Oslu također je ambiciozan pothvat, imat će dva kolosijeka i pristupne točke s obje strane ulice Hoffsveien, dok će sama stanica biti smještena na dubini od oko 45 metara. Uz kolodvorsku halu, projekt uključuje i betonske radove, instalaciju sustava ventilacije, elektroinstalacija, dizala i pokretnih stepenica.

Pridružite se našoj Viber zajednici i prvi saznajte sve informacije.

Copy link
Powered by Social Snap