Pretraga

Galerija: Ovo su zadnji kilometri Koridora V c u Hrvatskoj, sve gotovo u listopadu

A- A+

Posljednju dionicu koridora V c  u Hrvatskoj gradi tvrtka Osijek Koteks, trasa je dugačka 5 kilometara i sadrži 9 objekata. Projekt se financira sredstvima Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) iz zajma za projekt ‘Hrvatska – dovršetak autoceste na koridoru V c’, a samo što nije gotov. Uskoro se predaje zahtjev za tehnički pregled, a otvorenje je planirano najkasnije za početak listopada. Evo svježe galerije s gradilišta u zalazu.

Koridor V c

Koridor V c | foto: OBŽ

Dovršetkom radova vrijednih 46 milijuna eura u cijelosti će biti završena hrvatska trasa međunarodnog cestovnog Koridora V c, ključna za prometnu povezanost i gospodarsku integraciju, zaključeno je to prilikom posjeta gradilištu ministar mora, prometa i infrastrukture, Olega Butkovića, sa suradnicima.

Butković je prošao trasu izgradnje posljednjih 5 kilometara koridora V c do granice s Republikom Mađarskom, te izrazio je zadovoljstvo tijekom i dinamikom izvođenja radova.

Izdvojeni članak

Fijasko na Koridoru V c: Kap je prelila čašu, nema više dodatnih milijuna za susjede, a što sada?

– Radovi idu svome kraju, zadovoljni smo onim što smo vidjeli. Preostalih pet kilometara bit će završeno kroz kolovoz, nakon čega slijedi zahtjev za tehnički pregled. Tako ćemo već u rujnu, odnosno početkom listopada, imati u potpunosti završenu autocestu koja će biti puštena u promet, izjavio je ministar Butković naglasivši kako je projekt financiran sredstvima Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD), Hrvatske banke za obnovu i razvitak (HBOR) te sredstvima Hrvatskih autocesta.

Time će, kako je rekao, Hrvatska dovršiti izgradnju 88 kilometara važnog europskog prometnog koridora Vc, čime će istočna Slavonija i Osječko-baranjska županija biti još bolje povezane s ostatkom zemlje, ali i sa susjednom Mađarskom.

Koridor V c

Koridor V c | foto: OBŽ

Čeka se BiH

Ministar je napomenuo kako će koridor dobiti puni smisao i funkcionalnost njegovim dovršetkom i kroz Bosnu i Hercegovinu, posebice zbog značaja povezivanja s lukom Ploče.

– Svjesni smo da će taj dio još pričekati. Riječ je o tehnički i financijski zahtjevnoj trasi kroz BiH, gdje je teren izrazito složen. Ipak, naši susjedi grade dionicu po dionicu. Prema mojim procjenama, za završetak cijelog projekta bit će potrebno još oko deset godina, ali im pružamo punu potporu. Najvažnije je da smo mi svoj dio završili, rekao je Butković.

Sve gotovo u listopadu

Ovom je prilikom istaknuto i kako se očekuje predaja zahtjeva za tehnički pregled trase u kolovozu, a da će svi radovi biti završeni najkasnije početkom listopada. Kao i da se projekt izgradnje Koridora financira sredstvima Europske banke za obnovu i razvoj i sredstvima Hrvatskih autocesta.

– Početkom desetog mjeseca Koridor V c bit će pušten u promet. Dionica je duga oko pet kilometara, ali je vrlo složena dionica. Ima osam zahtjevnih objekata, dva nadvožnjaka, tako da je tu bilo dosta posla. Zahvaljujem Osijek-Koteksu, izvođaču radova vrijednosti 46 milijuna eura, rekao je pak predsjednik Uprave Hrvatskih autocesta, Boris Huzjan.

Koridor V c

Koridor V c | foto: OBŽ

Važnost za Slavoniju

Županica Nataša Tramišak istaknula je pak koliko je završetak izgradnje Koridora Vc važan za istok Hrvatske.

– Posebno zadovoljstvo je vidjeti završetak izgradnje zadnje dionice autoceste, odnosno Koridora Vc ovdje kod nas u Osječko-baranjskoj županiji. Baranja je već integrirana u mrežu Hrvatskih autocesta završetkom dionice do grada Belog Manastira, a sada vidimo da će se u konačnici i završiti cijela dionica Koridora  Vc u Republici Hrvatskoj, što je posebno važno za istok Hrvatske, ali i za cijelu Slavoniju i Baranju, poručila je Tramišak.

Izdvojeni članak

HAC ide u veliku kontrolu stanja kolnika na tri kraka autoceste, ‘pročešljat’ će sve

Dodala je i kako se od 88,6 kilometara autoceste i Koridora koji prolazi kroz Republiku Hrvatsku, najveći dio se nalazi upravo na području Osječko-baranjske županije. Kao i da ta trasa ima potencijalo velik gospodarski značaj za Slavoniju.

– Mi znamo da je Budimpešta veliko sjecište svih koridora i autocesta i zaista sam uvjerena da će se odvijati puno veći i snažniji promet upravo i kroz ovu dionicu, kao i ostale dijelove Hrvatske, a onda naravno u konačnici i po završetku cijele dionice autoceste i kroz Republiku Bosnu i Hercegovinu, da će taj promet biti zaista i snažniji. Dakle, otvaraju se velike gospodarske mogućnosti. Na nama je, da to znamo sada i prepoznati i iskoristiti, rekla je Tramišak.

Doznajte ovdje sve o HŽ planu za zemljišta uz pruge.


Pridružite se našoj Viber zajednici i prvi saznajte sve informacije.

Copy link
Powered by Social Snap