Pretraga

Uskoro kreće sanacija vijadukta na putu za Kvarner: Tvrtka dobila posao, hoće li proći bez žalbi?

A- A+

Zna se tko će sanirati važan vijadukt smješten na autocesti A6 na putu do Rijeke. Posao od skoro pola milijuna eura dobila je tvrtka koja je zadovoljila sve kriterije javne nabave uključujući ekonomsku povoljnost, a od četiri pristigle ponude čak su dvije odbačene. Imat će tri mjeseca za riješiti problem pukotina i drugih oštećenja, evo kojih točno.

Odabran izvođač za sanaciju vijadukta Kamenjak | foto: screenshot GoogleMaps, EOJN

Vijadukt Kamenjak na autocesti A6 na putu od Bosiljeva prema moru nagrizlo je vrijeme. Stručnjaci koji su pregledali objekt na njemu su utvrdili pukotine, dotrajalost materijala, istrošenost kolnika i koroziju armature.

Hrvatske autoceste (HAC) upravo su odlučile da će manjkavosti za skoro pola milijuna eura sanirati tvrtka Mar. Podsjećamo, treba proći 10 dana perioda žalbe prije nego bude konačno.

Izdvojeni članak

Ključne dileme oko izvedbe Kaštelanskog mosta: Moraju li papiri biti na hrvatskom, što s cestom?

Dobri po svim kriterijima

Dana 23. rujna 2025., HAC je konačno odlučio da će vijadukt Kamenjak s desne strane na autocesti A6 srediti ponuditelj, tvrtka Mar. Svoje ponude poslali su još Sitolor, Hairli Gradnja, Hidrostres, a Maru je povoljnost išla u prilog.

– Ponuditelj Mar je dostavio ponudu koja u potpunosti zadovoljava uvjete iz dokumentacije o nabavi i prema kriteriju za odabir ponude je ocijenjena kao ekonomski najpovoljnija ponuda, piše u Odluci u sustavu javne nabave.

Tvrtka je poslala ponudu od 419.950,35 eura bez PDV-a, odnosno za 524.937,93 eura s uključenim PDV-om. Sitolor je dostavio ponudu od 432 tisuće eura, Hidrostres od nešto više od pola milijuna eura, a Hairli Gradnja bila je najskuplja s ponudom od 722.155 eura. Tvrtke Hairli i Hidrostres odbijene su kao neprihvatljive, pri čemu je ponuda prve tvrtke ocijenjena i kao nepravilna.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Curi voda, puca beton

Kako smo pisali, prethodno provedeni istražni radovi i stručni pregled pokazali su najveće probleme ovog važnog objekta prometne infrastrukture. Utvrđeno je da asfaltni sloj troši i da je ispucao, te da su prijelazne naprave dotrajale. Istražni radovi su pokazali i da se ljušti i odlama beton na hodnicima.

U obnovi će se sanirati sve pukotine te će se popraviti dotrajalu hidroizolaciju i degradirani beton. Sanacijom se namjerava riješiti i problem korodirane armature, učestalog problema kod armiranobetonskih objekata na prometnicama.

Na objektu izvedenom na dijelu autoceste s punim profilom tlocrtnog radijusa oko 750 metara, dugog 23,2 metra, raspon je širine 12,7 metara. Kolnik u smjeru Rijeke je širok 11,2 metra sa tri vozne trake. Zaštitit će se oštećenu armaturu, a pukotine na betonskim elementima će se injektirati da bi se postiglo konstruktivnu cjelovitost. Predviđeno vrijeme trajanja ugovora je 90 dana, no nakon donošenja Odluke treba proći još 10 dana da bi se smatrala konačnom.

Pridružite se našoj Viber zajednici i prvi saznajte sve informacije.

Copy link
Powered by Social Snap