Pretraga

Radovi na najskupljoj cesti u Hrvatskoj ušli u treću fazu: Riječka D403 vrijedna 436 milijuna kuna

A- A+

U tijeku je projekt izgradnje najskuplje ceste u Hrvatskoj do sada. Naime, riječ je o gradnji riječke ceste D403 u vrijednosti od nevjerojatnih 456 milijuna kuna, a projekt je ušao u svoju treću, ujedno i zadnju fazu. Zahtjevni radovi su uključivali i rušenje brojnih stambenih objekata, a osim toga, cesta uključuje kružno raskrižje i tunel. Prema predviđenom roku, cesta bi trebala biti otvorena do kraja prve polovice 2023. godine. Donosimo vam video o napretku radova.

Riječka cesta D403

Riječka cesta D403 najskuplja je hrvatska cesta u vrijednosti od 456 milijuna kuna | foto: YouTube, studiohrg

Gradnja riječke ceste D403 dugačke ukupno tri kilometra ušla je u treću fazu, a riječ je o najskupljoj cesti u Hrvatskoj u vrijednosti od 456 milijuna kuna ili, točnije, 152 milijuna kuna po kilometru, prenosi Riportal.  Štoviše, kompleksni radovi na izgradnji te ceste u punom su jeku, a građevinska dozvola za treću fazu stigla je baš pred početak ovog ljeta. Na gradilištima je trenutno negdje oko 100-tinjak radnika, a cesta bi trebala biti gotova do kraja prve polovice 2023. godine.

– Baš pred ljeto mi smo dobili građevinsku dozvolu za treću fazu, to je od spoja sa Zvonimirovom ulicom do Luke Rijeka. Tu imamo podvožnjak ispod željezničke pruge, imamo vijadukt Piopi, u dužini od 344 metra, objašnjava Martin Abramović, ovlašteni zastupnik Hrvatskih cesta.

Dodaje da je manji dio ceste zapravo na trasi, odnosno većina ceste je u objektima, također postoji kružno raskrižje, nekoliko potpornih zidova, kao i tunel dugačak 1.263 metra. Štoviše, po završetku radova najskuplja cesta u Hrvatskoj spajat će kontejnerski terminal Zagrebačke obale i zapadni dio grada s riječkom obilaznicom. Gradnja ceste D403 sastoji se od ukupno tri faze, a do sada su uspješno dovršene prve dvije.

– Prva faza je kružno raskrižje u čvoru Škurinje na riječkoj obilaznici, druga faza je od čvora Škurinje, tunel Podmurvice tu do Mlake. I treća faza je od područja ZTC-a do luke Rijeka, rekao je Abramović.

Također, prilikom izgradnje ceste bilo je potrebno srušiti čak 70-tak objekata, a uglavnom su svi ljudi koji su živjeli u njima zbrinuti na adekvatni način. Naime, u zamjenu za srušene objekte dobili su zamjenske stanove. Abramović u tom kontekstu naglašava da se ruši još jedan objekt u ulici Milutina Barača.

S obzirom na to da se veliki dio radova odvija u samom središtu Rijeke, brojni su građani imali pritužbe na buku.

– Bile su u početku malo više, sada su malo manje. Ja građanima Rijeke mogu jedino ponuditi našu ispriku što se ti radovi odvijaju blizu njihovih kuća, jasno poručuje ovlašteni zastupnik Hrvatskih cesta Martin Abramović.

Copy link
Powered by Social Snap