Pretraga

Radi se punom parom: Istarski ipsilon do tunela Učka otvorit će se ranije od predviđenog

A- A+

Jedan od najvećih infrastrukturnih projekata na području Istarske županije uskoro bi, mnogo prije predviđenog roka, trebao biti dovršen. Godišnje ovom prometnom dionicom prođe više od 10 milijuna vozila. Radove na dionici do tunela Učka komentirao je Christian Santaleza, direktor upravljanja i održavanja Bina Istra.

istarski ipsilon

Istarski ‘ipsilon’ | foto: Istarska županija

Tijekom otvaranja Parka narodnog ustanka u Pazinu direktor upravljanja i održavanja BINA-Istra odgovorio je i na pitanja o trenutnom stanju radova izgradnje Istarskog ipsilona.

Istarski ipsilon cestovna je infrastruktura ukupne dužine 141 kilometar koja povezuje grad Pulu s Umagom i Rijekom kreirajući tako oblik ipsilona (y). Od početaka izgradnje u Ipsilon je uloženo 600 milijuna eura, a svake godine 85 milijuna kuna odlazi na njegovo održavanje.

Iza projekta izgradnje Istarskog ipsilona stoji BINA-Istra d.o.o., društvo sa sjedištem u Puli utemeljeno 1995. godine s ciljem financiranja, izgradnje i upravljanja Ipsilonom.

Radovi gotovi prije ljeta

Završetak trenutnih radova na Istarskom ipsilonu mogao bi, navode iz BINA-Istra, doći prije očekivanog.

– Za sad smo jako zadovoljni. I danas se odvijaju intenzivni radovi na preostalih 16 kilometara ceste do tunela Učka. Možemo najaviti da bismo tijekom ovog ljeta, i prije roka, pustili cijelu tu dionicu u promet, znači svih 30-ak kilometara od Rogovića do tunela Učka u punom profilu, rekao je za Glas Istre Christian Santaleza.

Izdvojeni članak

Milijuni tek dolaze: Više od milijardu kuna promijenilo je istarsku cestovnu infrastrukturu

S približavanjem završetka radova započeo je i proces obnove oštećenih dijelova lokalnih i nerazvrstanih cesta koji su korišteni tijekom izvođenja radova, a čiji se kraj očekuje idućih mjesec i pol dana.

– Očekujemo da će se tijekom srpnja sva mehanizacija povući, i da će se lokalni promet vratiti u normalu, dodaje Santaleza.

Od tisuću radnika angažiranih na izgradnji autoceste većina njih dolazi iz lokalnih građevinskih firmi što je, smatra Santaleza, u neizvjesnim vremenima poput trenutne pandemije koronavirusa pozitivan primjer s kojim će se nastaviti i prilikom izgradnje druge cijevi tunela Učka.

Copy link
Powered by Social Snap