Pretraga

Povrat sredstava za obnovu: Evo što sve trebate znati o predaji zahtjeva i roku koji istječe ove godine

A- A+

Nedavnom odlukom Vlade Republike Hrvatske novčana pomoć za sanaciju nekonstrukcijskih elemenata povećana je s 12.000 na 16.000 kuna po posebnom dijelu obiteljske kuće, stambeno poslovne zgrade te višestambene i poslovne zgrade, to jest 25.000 kuna po obiteljskoj kući ako nema više posebnih dijelova. Donosimo tko i kako može ostvariti povrat sredstava uloženih u sanaciju nekonstrukcijskih elemenata.

petrinja

Petrinja nakon potresa ; foto: Denis Gaščić | baustela.hr

Obnova nekonstrukcijskih elemenata podrazumijeva sanaciju krovišta, zabatnih zidova, dimnjaka, stubišta i dizala.

Odlukom Vlade Republike Hrvatske o osiguranju novčane pomoći za privremenu i nužnu zaštitu i popravak zgrada oštećenih potresom na području grada Zagreba, Krapinsko-zagorske, Zagrebačke, Sisačko-moslavačke i Karlovačke županije povećana je novčana pomoć za sanaciju nekonstrukcijskih elemenata obiteljskih kuća, odnosno stambenih zgrada i poslovnih objekata i to na iznose od 16.000 i 25.000 kuna.

Rok za predaju zahtjeva za povrat sredstava istječe 31. prosinca ove godine, a evo tko ga i kako može podnijeti.

Samostalna hitna sanacija nekonstrukcijskih elemenata

Stanovnici potresom pogođenih područja koji su se odlučili na samostanu hitnu sanaciju nekonstrukcijskih elemenata sredstva koja su u to uložili mogu dobiti natrag. No, kako bi ostvarili pravo na povrat moraju ispunjavati nekoliko uvjeta.

Koraci koje je potrebno poduzeti su:

  • angažirati ovlaštenog inženjera koji će načiniti elaborat popravka,
  • angažirati izvođača radova,
  • angažirati ovlaštenoga građevinskog inženjera, a u slučaju zamjene atmosferskog bojlera kondenzacijskim i popravka plinskih instalacija također ovlaštenog inženjera strojarstva, koji će obaviti stručni nadzor i sastaviti izvješće o svim izvedenim radovima za koje je propisana izrada elaborata, kao što su popravak oštećenog dimnjaka i zabatnog zida te
  • sačuvati originalne račune za obavljene usluge i radove te svu pripadajuću dokumentaciju.
Izdvojeni članak

Velika priča iz zagrebačkog centra koja budi nadu: Zbog odluke o samostalnoj obnovi zgrade uskoro završavaju radove

Zahtjev, koji uključuje popunjeni Obrazac 5, može predati vlasnik, suvlasnik, predstavnik suvlasnika, odnosno upravitelj višestambene ili poslovne zgrade i to:

  • osobno u pisarnici Ministarstva prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine na adresi Ulica Republike Austrije 20, Zagreb,
  • poštom na adresu Ministarstva,
  • u izmještenim uredima Ministarstva u: Sisku na adresi Ulica Ivana Kukuljevića Sakcinskog 1; Petrinji na adresi Trg Matice hrvatske 18; Glini na adresi Trg bana Josipa Jelačića 2; Hrvatskoj Kostajnici na adresi Ulica Vladimira Nazora 17 i Lekeniku na adresi Zagrebačka ulica 77A te
  • pomoću aplikacije e-Obnova.
Povrat sredstava za obnovu: Evo što sve trebate znati o predaji zahtjeva i roku koji istječe ove godine
Share via
Copy link
Powered by Social Snap