Pretraga

Tražite materijale na kojima se ne vide tragovi, otporni su na udarce i ogrebotine? Onda ove morate uzeti u obzir

A- A+

Tvrtka Iverpan, čiji je glavni slogan ‘Živim zeleno’, omogućava vam da realizirate sve što poželite najboljim izborom proizvoda i materijala za izradu namještaja. S Goranom Horvatom, stručnjakom za marketing i dizajn ove tvrtke razgovarali smo o radu iste, a Horvat nam je otkrio i to što je njega osobno odvelo u ovaj posao.

Goran Horvat / foto: Privatna arhiva

Osnivač Iverpana je gospodin Vladimir Findri koji je 1991. odlučio otvoriti tvrtku i na jednom mjestu omogućiti stolarima da kupe sve za izradu namještaja po mjeri. Rezultat toga je bogata ponuda proizvoda izvrsnih estetskih i funkcionalnih karakteristika.

S vremenom se posebna pažnja usmjerila na proizvode koji imaju pozitivan zdravstveni i ekološki učinak na čovjeka i okoliš. Jer kako sami kažu u Iverpanu: ‘Živjeti s prirodom je najmanje čime si možemo ugoditi’.

Izdvojeni članak

Ako vas tapete i dekorativni premazi za zidove nisu osvojili, ovi eko zidni paneli sigurno hoće

Cilj im je upoznati, ali i educirati kupce

Na početku nas je zanimalo kako je Horvat završio u ovom poslu. Otkrio nam je da je sasvim slučajno ispalo da je ušao u ovu branšu. Završio je informatički dizajn, a posebno ga je zanimao digitalni marketing. Stoga se prijavio na oglas i ostalo je povijest. U Iverpanu je već 10 godina.

Niti jedan dan na poslu nije mu isti, a to je možda i najbolje od svega. U odjelu marketinga rade većinu promotivnih materijala, oglasa za Google Ads, društvene mreže, komunikaciju u prostoru, organiziraju razne evente… Dakle, u ovom je odjelu stvarno dinamično.

– Želja nam je upoznati krajnje kupce, odnosno investitore s novitetima na tržištu kojih stvarno ima mnogo u posljednjih nekoliko godina. Više se ne traži samo bukva, trešnja i hrast, sada su tu proizvodi koji su tehnološki napredni i jedan od zadataka je educirati ljude o tim materijalima kako bi mogli tražiti za sebe ono što ima najbolje odgovara. Kada vidimo da smo u tome uspjeli onda me to posebno oduševljava, priča nam Horvat.

https://www.youtube.com/embed/YL9rafRgaGQ“>http://[youtube https://www.youtube.com/watch?v=YL9rafRgaGQ&w=560&h=315]

Iverpanovi projekti su od društvene važnosti

S obzirom na to da Iverpan postoji već tri desetljeća iza njih su brojni projekti. Naravno, ponosni su na sve, no neke ipak žele istaknuti. Recimo Iverpan se voli uključiti u projekte koji imaju veze s najmlađima. Tako su 2017. kompletno obnovili Paviljon 23 u Gradu mladih koji su godinama posjećivale brojne vrtićke grupe i osnovnoškolci. Na veliku žalost svih u Iverpanu, svi paviljoni su u potpunosti uništeni u zagrebačkom potresu.

No, to ih je motiviralo da organiziraju humanitarnu akciju ‘Živim u bojama’ u sklopu koje su sa suradnicima opremili tri vrtića koja su stradala u potresu. Idejne izazove su postavili arhitektima i dizajnerima, a stolari su zahvaljujući svojim vještinama besprijekorno izradili namještaj koji je zanimljiv i multifunkcionalan. Sve je realizirano s materijalom MDF u boji koji je šaren i potpuno ekološki, idealan za djecu.

Projekt ‘Živim u bojama’ / foto: Iverpan

Digitalizacija poslovanja je nužna

Iako je Iverpan tvrtka koja je dugo na tržištu i iza sebe ima golemu tradiciju, svojim radom dokazuju da itekako idu u korak s modernim vremenima. Tako u svoj posao konstantno uvode inovacije. Od recentnijih inovacija koje su uspješno implementirali u svom radu posebno su ponosni na digitalizaciju svog poslovanja.

– Trudimo se razmišljati izvan okvira. Trenutno radimo na digitalizaciji proizvodnje i prodaje u koju smo uložili 20 milijuna kuna. Na strojeve smo instalirali kamere koje snimaju komade namještaja i obavještavaju operatera na stroju ukoliko je došlo do neke nepravilnosti. U realnom vremenu možemo pratiti nalog i svaki pojedini dio naloga. To u konačnici znači bolja kvaliteta, lakše i jednostavnije sortiranje i izdavanje naloga i veće zadovoljstvo kupca, objašnjava Horvat.

Također nam je dao i jednu ekskluzivu. Naime, Iverpan će uskoro otvoriti ekskluzivan showroom u centru Zagreba. Izložit će najatraktivnije materijale na tržištu, a neke možemo pronaći samo u Iverpanu.

U svakom slučaju, upravo konstantno ulaganje u moderne tehnologije, kao i materijali koji su kvalitetni, lijepi, održivi i ne štete okolišu, čine Iverpan najboljim izborom.

Rad pilom/ foto: Privatna arhiva

Za ovim materijali su trenutačno svi ludi

Za kraj smo poželjeli doznati i neke konkretne savjete pa smo Horvata pitali može li izdvojiti top tri materijala koja su trenutačno hit u izradi namještaja. Tako smo saznali da su mat površine u zadnje vrijeme posebno tražene, posebice dekori na kojima se ne vide otisci prstiju (antifinger).

Nadalje, kvarc je definitivno materijal koji je zadnjih godina veliki hit. Najčešće ga se koristi u kuhinji kao radna ploča što i ne čudi jer se radi o izuzetno otpornom i estetski privlačnom materijalu.

I konačno, tu su mramor, kamen, željezo i tekstil. Ovi materijali koji autentično imitiraju i poigravaju se s grubim i finim teksturama prate sve svjetske trendove. Mogućnosti kombiniranja su neograničeno, a izvrsno se slažu s jednobojnim i drvnim dekorima.

– Živimo sve brže i ljudi danas ne žele trošiti sate na čišćenje doma, a još manje na česte popravke. Zato biraju materijale na kojima se ne vide tragovi, otporni su na udarce i ogrebotine…,objašnjava Horvat.

Copy link
Powered by Social Snap