Pretraga

Pazinska obilaznica puštena u promet bez uporabne dozvole: Stanovnici se žale jer nema zebre

A- A+

Mnogi stanovnici iz okolice Pazina žale se na lažna obećanja ‘komisije za promet’ jer na obilaznici i dalje nema gušće prometne signalizacije, djeca iz susjednih sela teško mogu doći jedni do drugih pošto cestu pješaci i biciklisti ne smiju prelaziti, jedini podvožnjak je neprohodan za automobile… Mnoštvo problema se nakupilo oko izgradnje ove obilaznice.

Obilaznica i navedena sela južno od Pazina | Screenshot/Youtube

Naime, s otvaranjem pazinske obilaznice RogovićiLindarski Križ duge 6,2 kilometara koja bi trebala rasteretiti promet kroz grad, nisu zadovoljni stanovnici sela Hrestenica, Cekovica, Sironići, Bertoši i Kuhari, južno od Pazina. Oni ovih dana protestiraju smatrajući da je novi koridor prepriječio prometnu komunikaciju između ovih sela budući da je ondje postavljeno nepregledno raskrižje bez pješačkog prijelaza, prenosi Glas Istre.

Stanovnicima okolnih sela bile se obećane mnoge stvari: ležeći policajci, kamere (radar za praćenje brzine), gušća prometna signalizacija. Osim lažnih obećanja, sada im je i onemogućena komunikacija između sela jer je preko ceste pješacima i biciklistima zabranjeno.

Stanovnici sela rekli su Glasu Istre da je u petak lokaciju obišla ‘komisija za promet’ u pratnji policije. Ljudi nisu ni zadovoljni komisijom jer im se nisu htjeli ni predstaviti.

– Ignoriraju nas i smiju nam se, kaže mještanin Damir Vranić.

Izdvojeni članak

Hrvatske autoceste zapošljavaju čuvare Krčkog mosta, platit će ih ukupno 850.000 kuna

Dodaje da su ga tražili da iz sela donese motornu pilu kako bi uklonili stabla uz cestu što smatra neozbiljnim. Obećano je da će barem očistiti vegetaciju u okolišu raskrižja kako bi se poboljšala vidljivost, ali niti to nije obavljeno, mada je vlasnik zemljišta dao dozvolu.

– Imam troje djece, susjedi isto imaju tri… Međusobno se posjećuju i to na biciklima pa idu preko ceste, ali mi je izvođač kazao da na ovom mjestu pješaci ni biciklisti više ne smiju prelaziti cestu, nastavlja Vranić koji se ponajviše plaši za sigurnost djece na tom području.

Dodaje da su dvije godine “hodočastili” u gradsku upravu i druge službe upozoravajući na probleme te da je bilo rečeno da će se problem riješiti izgradnjom kružnog toka i pješačkog prijelaza. No, u petak im je rečeno da se na državnu cestu ne može postaviti pješački prijelaz, iako takvi postoje na drugim državnim cestama.

Inače, otvaranje obilaznice već je bilo odgađano, jer su uočeni i prepoznati sigurnosni nedostaci, ponajviše na raskrižju kod sela Mačinići gdje su naknadno postavljeni semafori – prvi na području Grada Pazina, ako se ne računaju semafori kod poduzetničke zone Pazinka koji su postavljeni za potrebe autoškole (desetljećima unazad Pazin je imao semafore u središtu grada). Semaforizirano raskrižje kod Mačinići (Lindarski Križ) sada je sigurno za promet. Za razliku od tog raskrižja, ovo kod Bertoši objektivno je opasno i potencijalno može postati crna točka.

Izdvojeni članak

Potpisan ugovor za izgradnju prve dionice autoceste A7 od 593 milijuna kuna

Glas Istre je upitao Hrvatske ceste ima li uopće obilaznica uporabnu dozvolu pošto je puštena u promet.

– U cilju omogućavanja završetka svih preostalih ugovorenih radova, s obzirom da se po glavnom projektu ukida spoj bivše državne ceste 64 (kod mjesta Višišće) s novoprojektiranom spojnom cestom Istarski ipsilon (čvor Rogovići) – Lindarski Križ, promet je pušten nakon uspješno provedenog internog tehničkog pregleda pod privremenom regulacijom prometa koja će biti na snazi do završetka preostalih radova te ishođenja uporabne dozvole, odgovorila im je glasnogovornica Hrvatskih cesta Tamara Đurijanček.

Copy link
Powered by Social Snap