Ministar Butković obišao gradilište državne ceste DC403: Kraj radova u ljeto 2023. godine
Ministar Butković je obišao gradilište državne ceste DC403 u Rijeci, na dijelu od čvora Škurinje do luke Rijeka. Državna cesta DC403 predstavlja novu direktnu vezu između čvora Škurinje na riječkoj obilaznici i planiranog kontejnerskog terminala Zagrebačka obala u zapadnom dijelu luke Rijeka.
Ukupna duljina ceste je oko 3 km, s dva čvorišta i oko 500 metara spojnih cesta. Projekt se sa 85 posto prihvatljivih izdataka financira iz Europskog fonda za regionalni razvoj, dok je preostalih 15 posto osigurano iz Državnog proračuna.
– Izgradnja ove ceste vezana je uz Zagrebačku obalu, ali i zapadni dio grada Rijeke. Radovi idu jako dobro, svi smo zadovoljni, a posebno Hrvatske ceste kao investitor. Nemamo nikakvih problema tako da završetak ceste očekujemo negdje u ljeto 2023. godine, rekao je potpredsjednik Vlade i ministar Butković i dodao kako je, nakon Pelješkog mosta i koridora VC, riječ o jednom od najvećih infrastrukturnih gradilišta danas u Hrvatskoj.
Ministar Butković je također rekao kako je nakon Pelješkog mosta i koridora VC, riječ o jednom od najvećih infrastrukturnih gradilišta danas u Hrvatskoj. Istaknuo je kako je ovo strateški projekt Republike Hrvatske, koji se financira uz pomoć europskih sredstava.
– Uoči samog obilaska održali smo sastanak sa gradonačelnikom Rijeke, g. Markom Filipovićem. Na sastanku su sudjelovali predsjednici Uprava Hrvatskih cesta, Hrvatskih autocesta, HŽ Infrastrukture i Lučke uprave Rijeka. Zajednički smo prošli sve iole važnije projekte koji se odnose na razvoj grada Rijeke, kako u gospodarskom, tako i u turističkom te infrastrukturnom smislu, istaknuo je ministar Butković.
Novi projekti
Butković je i podsjetio na dobru suradnju koju resorno Ministarstvo ima sa Gradom zahvalivši pritom svim državnim tvrtkama koje sudjeluju u pripremi i realizaciji velikih infrastrukturnih projekata na području grada Rijeke. Na sastanku s riječkim gradonačelnikom se razgovaralo i o drugim cestovnim projektima na riječkom području, poput izgradnje čvora Kozala i čvora Orehovica na obilaznici Rijeke.
Čvor Orehovica ide u realizaciju 2023. godine, dok se realizacija čvora Kozala priprema za 2024. godinu. Trenutno se završava čvor Trinajstići, a u tijeku su i radovi na čvoru Matulji. Na sastanku se također razgovaralo i o projektu Porto Baroš za koji se početak radova očekuje krajem 2024. godine, a čija realizacija će dati jednu sasvim novu dodatnu vrijednost razvoju riječkog turizma.
Ujedno je bilo riječi i o projektu modernizacije i obnove pruge Škrljevo – Rijeka – Jurdani, najvećem pojedinačnom željezničkom projektu u Republici Hrvatskoj, ukupno vrijednom preko 300 milijuna eura. Projekt će se kandidirati za fond CEF, a HŽ Infrastruktura mora poduzeti sve potrebne aktivnosti kako bi sama provedba Projekta i natječaji krenuli do kraja 2023. godine.