Aktivacija gradilišta brz ceste Trogir Omiš i Mravinačke rampe, vrijednost radova 9,27 milijuna eura
Kako se turistička sezona i službeno bliži kraju polako se aktiviraju gradilišta duž Jadrana. Tako na području Splitsko-dalmatinske županije upravo započinju radovi na dva velika državna građevinska projekta. Gadi se nova dionica brze ceste Trogir – Omiš u vrijednosti od približno 7,5 milijuna eura, te dodatna rampa na splitskoj obilaznici u koju se ulaže 1,77 milijuna eura. Također, najavljeni su i radovi na pristupnoj cesti tunelu Kozjak, te gradnja tunela i spoja na državnoj cesti D8.
Započinje izgradnja nove dionice brze ceste Trogir – Omiš od čvorišta Mravince do čvorišta TTTS ugovorene vrijednosti oko 7,5 milijuna eura, te izgradnja dodatne rampe na denivelaciji križanja DC8 (obilaznica Splita) i DC432 ugovorene vrijednosti oko 1,77 milijuna eura. Riječ je o dva velika ulaganja u razvoj prometne infrastrukture Splitsko-dalmatinske županije koji se financira iz EU fondova.
– Buduća brza cesta, koja je kao takva prepoznata i kroz europsko financiranje, budući da će ovaj projekt u cijelosti biti financiran od strane Europske unije i to je jedini, zapravo jedan od dva projekta, koji je dobio financiranje u novoj financijskoj perspektivi, rekao je u povodu početka radova potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture, Oleg Butković najavivši i radove na pristupnoj cesti tunelu Kozjak i budućem pristupu na D8 te potpisivanje ugovora za izvođenje i gradnju tunela i spoja na državnoj cesti D8.
Butković se osvrnuo i na ulaganja u lučku infrastrukturu istaknuvši kako je u pripremi projekt luke Stomorska koja bi vrlo brzo trebala dobiti financiranje. Također je podsjetio na prošlotjedni potpisani ugovor o izgradnji putničkog terminala u splitskoj Gradskoj luci.
Predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić istaknuo je pak kako je Split i šire splitsko područje u posljednjih desetak godina doživjelo dramatičan porast prometa.
– Danas idemo u smjeru iz Splita prema Omišu, najznačajnijem prometnom projektu Hrvatskih cesta kad govorimo o PGDP-u, odnosno prosječnom godišnjem dnevnom prometu na postojećoj trasi državne ceste D8, rekao je Škorić.
Tehnološki park Split bit će gotov do kraja godine, pogledjate ovdje kako napreduju radovi vrijedni 16,6 milijuna eura.