Sanacija zagrebačke željeznice, otežan putnički promet cijelu veljaču
Od 1. veljače nastavlja se obnova pruge između Glavnog kolodvora u Zagrebu, Zapadnog Kolodvora i Kustošije. Radovi će trajati cijeli mjesec, a po završetku obnove, vlakovi će ovom dionicom voziti brzinom od 120 kilometara na sat što je, u odnosu na trenutnu prosječnu brzinu od 50 kilometara na sat, ogroman pomak naprijed za javni prijevoz u metropoli.
HŽ nastavlja sanaciju željezničke pruge na potezu Glavnog kolodvor Zagrebu – Kustošija preko Zapadnog kolodvora. Riječ je liniji kojom svakodnevno prolazi i do 150 prigradskih i međunarodnih vlakova.
Procijenjena je vrijednost projekta 29,2 milijuna eura, a sredstva su u cijelosti osigurana iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti. Radove izvodi tvrtka Swietelsky d.o.o.
‘Budućnost’ stiže i u Hrvatsku
Obnova će trajati do kraja veljače, a jednom kada radovi završe vlakovi će ovom dionicom prometovati za hrvatsku praksu nepojmljivom brzinom od 120 kilometara na sat. O kakvom je napretku riječ najbolje svjedoči podatak da na ovoj relaciji u prosjeku vlakovi trenutno dosežu od 50 kilometara na sat.
– Po završetku radova na projektu vlakovi će tom dionicom moći prometovati brzinom do 120 kilometara na sat, podignut će se razina sigurnosti i interoperabilnost, a povećat će se propusna moć pruge i mogućnost prijevoza većeg broja putnika u dnevnome migracijskom prometu, navodi HŽ u svom priopćenju.
Putnici moraju stisnuti zube
Radovi podrazumijevaju strpljenje putnika, a za neke i drugačiju organizaciju prijevoza što posebno teško pada onima koji liniju koriste za svakodnevni odlazak na posao. Iz HŽ-a mole za strpljenje.
Popis vlakova koji u tome razdoblju neće voziti na relacijama između Zagreb Glavnog kolodvora te Zaprešića, Harmice i Savskog Marofa u oba smjera putnicima je dostupan na mrežnim stranicama HŽ, te u kolodvorima i stajalištima.
Desni kolosijek na dionici Zagreb Glavni kolodvor – Zagreb Zapadni kolodvor bit će zatvoren za promet od 1. veljače u 3.50 sati do 1. ožujka u 23.59 sati. Ostali vlakovi vozit će jednim kolosijekom na relaciji Zagreb Glavni kolodvor – Zagreb Zapadni kolodvor i obratno te se očekuju znatna kašnjenja pojedinih vlakova. U stajalištu Kustošija za ulazak i izlazak putnika koristit će se peron na lijevom (južnom) kolosijeku, stoji u priopćenju HŽ-a.
Doznajte ovdje sve o razvojnom planu ‘Desetljeće hrvatske željeznice’.