Pretraga

Dugo iščekivana dionica autoceste krajem mjeseca konačno će povezati Zagreb sa susjednom županijom

A- A+

Je li ovo najduže iščekivana dionica autoceste u Hrvatskoj? Na dionicu A11 koja će put između Zagreba i Siska skratiti za otprilike 15 minuta čekalo se skoro 20 godina, a čini se da će krajem listopada konačno biti puštena u promet. Iz Hrvatskih cesta obznanjeno je da je za ovaj projekt vrijedan preko 20 milijuna eura potrebno izgraditi još spojnu cestu od autoceste do državne ceste u mjestu Stupno. Kao i integralni čvor Stupno.

autocesta Zagreb-Sisak | Sisačko-moslavačka županija

Na jednu vrlo značajnu dionicu autoceste u kontinentalnoj Hrvatskoj čekalo se skoro dva desetljeća. Riječ je o dionici autoceste A11 koja će povezati Zagreb sa Siskom, ali i Petrinjom i Glinom.

U radove na području Sisačko-moslavačke županije Hrvatske ceste su uložile oko 22 milijuna eura, a iako je sama dionica završena u srpnju, za njeno konačno puštanje u promet čeka se još izgradnja spojne ceste. Iz HC-a su najavili da će se čekanje okončati krajem listopada.

Izdvojeni članak

Najskuplja dionica autoceste u Hrvatskoj: Napokon kreće projektiranje?

Skoro 20 godina čekanja

Nakon 18 i pol godina napokon se nazire trenutak u kojem će u promet biti puštena cijela autocesta A11 između Zagreba i Siska. Dok su radovi na dionici bili privedeni kraju još krajem srpnja, ipak nedostaje zadnji korak. Da bi se autocestom konačno moglo prometovati potrebno je izgraditi spojnu cestu od autoceste do državne ceste u mjestu Stupno na državnoj cesti D36 zajedno s integralnim čvorom Stupno.

Ovaj čvor potreban je stoga što će čvor i spojna cesta vozilima omogućiti izlazak s autoceste i nastavak prema Sisku državnom cestom koji je udaljen oko pet minuta vožnje. Kad i ova posljednja dionica bude puštena u promet, skratit će to vožnju između Zagreba i Siska za dodatnih 15-ak minuta, navodi jutarnji.hr.

Priključak za Glinu i Petrinju

Još na proljeće se nazirao kraj dionice koja će povezati Lekenik i Sisak, a između ostalog će biti značajna za sisačko područje i stoga što će nakon puštanja u promet svoj priključak na autocestu imati i Petrinja i Glina. Iz Sisačko-moslavačke županije smatra se kako će ovaj pomak u infrastrukturi doprinijeti i u demografskom i gospodarskom smislu.

Izdvojeni članak

Gradi se novi ulaz u Split: Imamo sve detalje o maritimnom mostu zbog kojeg će promet ‘prodisati’

– Blizina Zagreba, siguran sam, jamči i dolazak mladih obitelji, pogotovo uzmemo li u obzir da smo s ministarstvom nadležnim za graditeljstvo dogovorili izgradnju 20 višestambenih zgrada na području Siska. To znači da ćemo za godinu dana imati 380 stanova više na području Siska, rekao je svojevremeno župan Ivan Celjak.

Otvorenje u listopadu

Krajem ožujka, završetak radova očekivao se na ljeto, kada u stvari, većina radova i jest bila gotova. Zatim se u srpnju otvaranje pomaknulo na rujan, dok se na kraju konačan završetak projekta opisanog kao jedan od najvažnijih za daljnji razvoj županije očekuje krajem listopada.

– I najvažniji projekt za Sisačko-moslavačku županiju je dovršetak autoceste čime će Sisak i Petrinja postati predgrađe Zagreba sa svim prednostima, prije svega gospodarskog razvoja s obzirom da je novom kartom regionalnih potpora poduzetnicima najisplativije ulagati upravo na području Sisačko-moslavačke županije, rekao je Celjak u srpnju.

Kod susjeda su aktivna brojna gradilišta na izgradnji ključnog Koridora Vc koji će povezati regiju. Na najskupljoj dionici samo nadzor košta 3,5 milijuna eura, a o kojoj je dionici riječ pročitajte ovdje.

Copy link
Powered by Social Snap