Pretraga

Ovaj građevinski div je zaslužan za tunel La Manche: Sada u srcu Francuske gradi metro liniju i multimodalno čvorište

A- A+

Francuska građevinska tvrtka Eiffage predvodi razvoj željezničke infrastrukture u regiji Occitanie, uključujući izgradnju nove metro linije C u Toulouseu koja će povezati 21 stanicu i olakšati promet za oko 200.000 putnika dnevno. Paralelno se obnavlja i željeznička stanica Carbonne, pretvarajući je u moderno multimodalno čvorište koje spaja vlakove, autobuse i bicikle uz ekološki prihvatljiva rješenja. Eiffage se ističe dugogodišnjim iskustvom u velikim infrastrukturnim projektima diljem Europe, uključujući tunel ispod La Manchea i vijadukt Millau.

Toulouse | Foto: Canva

Francuska je stoljećima poznata po svojim vlakovima, željeznicama i impresivnim građevinskim pothvatima koji su oblikovali njen urbani okoliš. Jedna od vodećih tvrtki u ovom području je Eiffage, koja danas značajno doprinosi razvoju željezničke infrastrukture u regiji Occitanie i gradu Toulouseu. Nedavno je ova kompanija objavila važan napredak na ambicioznim projektima, koji ne samo da će unaprijediti prometnu povezanost, već i doprinijeti ekološkoj održivosti.

Metro linija C u Toulouseu

Izgradnja metro linije C u Toulouseu jedan je od ključnih infrastrukturnih projekata koji transformira svakodnevni život metropole. Iskop tunela, koji je temelj projekta, nadopunjuju složeni građevinski radovi na stanicama, neophodni za pravilan tijek i sigurnost cijelog sustava.

Izdvojeni članak

Veliki projekt u susjedstvu: Japanci i Francuzi će im graditi tramvajsku mrežu od 600 milijuna eura

Na primjer, na stanici Colomiers Gare, odmah nakon što je tunelski stroj Jeanne Marvig napustio prostor, timovi marljivo rade na niskogradnji. Pripremaju teren za dolazak vlakova s gumiranim kotačima (RTP) kroz zatrpavanje, zidne i nasipne radove, te postavljanje stupova, stubišta, okana dizala i ploča. Istovremeno, na stanicama kao što su Sept Deniers-Stade Toulousain, Blagnac Jean Maga i Fondeyre, radovi napreduju dok se čeka dolazak tunelskih strojeva, a neki ključni građevinski elementi već su završeni, čime se optimizira cjelokupni raspored projekta.

Metro linija C bit će treća linija metro sustava u Toulouseu, protežući se na više od 27 kilometara trase. Povezat će Colomiers i Labège, uključujući 21 stanicu i pet dodatnih pristupnih točaka prema izvangradskim područjima. Osim što će poboljšati prometnu povezanost, projekt ima cilj smanjiti ovisnost o osobnim automobilima, s procijenjenim dnevnim prometom od 200.000 putnika. Također, širenje linije potaknut će razvoj novih stambenih zona i urbanog prostora, te omogućiti bolje povezivanje različitih dijelova grada.

Metro linija Toulouse | Foto: NGE

Metro linija Toulouse | Foto: Eiffage

Multimodalno čvorište Carbonne

Kao dio šire željezničke mreže u Occitaniji, željeznička stanica Carbonne preuređuje se u moderno multimodalno čvorište. Projekat, koji vodi Eiffage Route, osmišljen je kao mjesto gdje se na jednom mjestu susreću različiti oblici prijevoza – vlakovi, autobusi, bicikli i zajednički prijevoz, čime se građanima omogućuje lakša i održivija mobilnost.

Multimodalno čvorište | Foto: Eiffage

Multimodalno čvorište | Foto: Effiage

Uređenje prostora uključuje izgradnju nogostupa i parkirališta s korištenjem ekološki prihvatljivog biljnog asfalta Bioklair®, kameno popločavanje, sadnju novih stabala i biljaka, kao i postavljanje sigurnosnih ograda. Inovativna rješenja poput drenažnih materijala za upravljanje kišnicom i svijetlih pločnika pomažu u borbi protiv toplinskih otoka, povećavajući kvalitetu okoliša.

Eiffage kao dugogodišnji lider

Tvrtka Eiffage, jedna od najvećih građevinskih kompanija u Francuskoj i Europi, svojim višedesetljetnim iskustvom i stručnosti gradi kompleksne infrastrukturne projekte diljem kontinenta. Među njihovim najpoznatijim ostvarenjima su tunel ispod La Manchea dovršen 1994. godine, metro u Kopenhagenu iz 2002., veličanstveni vijadukt Millau dovršen 2004., kao i pruga velike brzine TGV Perpignan-Figueres iz 2009.

Također su sudjelovali u izgradnji stadiona Pierre-Mauroy (2012.), solarnog parka Cestas (2015.) i prenamjeni povijesne zgrade Hôtel-Dieu de Lyon (2018.). Trenutno su angažirani na važnim projektima poput HS2 u Velikoj Britaniji, Rail Baltice, pariške metro linije 15 i baznog tunela Mont d’Ambin.

Pridružite se našoj Viber zajednici i prvi saznajte sve informacije.

Copy link
Powered by Social Snap