Najveći projekt pored Splita izvodi se u fazama: Traži se nadzor za nove milijunske radove
Oko Splita se sve puši od razno raznih radova na novim cestama i drugoj infrastrukturi. Sve što se gradi, više manje nada je za spas od brojnih gužvi i rasterećenja postojećih prometnica koje već dugo pucaju po šavovima, posebno u ljetnim mjesecima. Jedan od najvećih projekata je izgradnja čvor Vučevica-tunel Kozjak-čvor do DC8-Trajektna luka Split, a radovi se izvode u fazama. Upravo se traži nadzor za novih šest mjeseci radova s ‘plaćom’ koja bi mogla biti 85.000 eura.

gradilište spojna cesta Vučevica tunel Kozjak | foto: Ivana Solar
U travnju 2023. godine krenuli su prvi radovi na iznimno važnom projektu Hrvatskih cesta u blizini Splita. Započela je izgradnja spojne ceste čvor Vučevica na autocesti A1-tunel Kozjak-čvor na DC8-Trajektna luka Split. Radovi sada idu dalje, a netko ih mora i nadgledati tako da je otvoren 85.000 eura ‘težak’ postupak nabave za nadzor na nastavku radova.
Prometni spas
Prisjetimo se, projekt cestogradnje od Novog ulaza u Split, preko tunela Kozjak, sve do Trajektne luke Split po završetku bi trebao splitskom području donijeti itekako nužno prometno rasterećenje – posebno u ljetnim mjesecima kad lokalne ceste i magistrala pucaju po šavovima. Dok su prvi izvođači uvedeni u posao u 2023. godini, radovi ne staju jer projekt ima više faza.
Godinu kasnije tako je započeta i kontroverzna gradnja tunela Kozjak, a naknadno je trebalo osigurati da se radovima ne zadire u okoliš, odnosno da se što više moguće ublaži utjecaj radova. Tek ove godine u ožujku proveden je natječaj za praćenje stanja okoliša i ekološke mreže za čvor na državnoj cesti DC 8 i spojnu cestu čvor Vučevica, što je važno za ovu kao i za druge radove infrastrukturne izgradnje.
Gradnja ne staje
Svrha je bila da se primjenom propisanim i rješenjem utvrđenih mjera zaštite okoliša ublaži utjecaj radova te da se uspije očuvati cijelo područje ekološke mreže. Napominjemo, briga za okoliš važna je karika u izgradnji tunela koji od prošlog ožujka za 74 milijuna eura grade odabrani izvođači China Road and Bridge Corporation. Sada se za nastavak cjelokupnog projekta koji traje već dvije godine traži nadzor.
Posao koji će za, prema procjeni 85.000 eura nadzirati građevinski stručnjak podijeljen je na nekoliko faza. Sastoji se od radova na odvodnji, prelaganja i zaštite, privremene prometne regulacije, na izmještanje EEN mreže te preostale potrebne radove. Dok će gradnja svih uključenih faza zasigurno potrajati još koju godinu, sam nadzor koji upravo traže HC predviđen je završiti šest mjeseci nakon odabira i uvođenja u posao. Ovdje pročitajte sve o najiščekivanijem projektu u Dalmaciji.
Pridružite se našoj Viber zajednici i prvi saznajte sve informacije.