Pretraga

Nova ograda na Krčkom mostu: Putnici više neće moći uživati u pogledu na Kvarner

A- A+

Prve dvije faze sanacije Krčkog mosta, započete u rujnu prošle godine, bit će završene do 18. lipnja, a od tog datuma oba prometna traka mosta bit će otvorena za promet vozila do 15. rujna, kada započinju radovi na trećoj i četvrtoj fazi obnove gornje plohe i kolnika, potvrdio je za Novi list Sanjin Velebit Pešut, glavni inženjer u Hrvatskim autocestama (HAC) zadužen za projekt obnove.

Foto: Youtube

Krčki je most i ovog vikenda, kao i prethodna dva, u potpunosti otvoren za promet, na oba kolnička traka, zbog povećanog broja vozila tijekom petka, subote i nedjelje, a jednako će biti i idućeg vikenda, dok će radnim danima do 18. lipnja promet i dalje teći samo jednim prometnim trakom, uz regulaciju semaforima, zbog čega se još od prošle jeseni na prilazima mostu povremeno stvaraju povećane gužve i zastoji.

Izdvojeni članak

Pelješki most u završnoj fazi: Ostalo još manje od 900 metara da se spoje dva dijela juga RH

– Tijekom ovog i idućeg vikenda oba prometna traka mosta bit će u funkciji, kako bismo omogućili nesmentan prolaz vozila u danima pojačanog prometnog opterećenja, uoči početka turističke sezone. Radnim danima do 18. lipnja promet će teći jednim trakom, uz regulaciju semaforima, a do tada će biti završeni svi radovi na kolniku velikog luka mosta. Dosad je izvedeno betoniranje i asfaltiranje gornje plohe mosta, što su bili najveći radovi. Uz postavljanje prijelaznih naprava, u tijeku je još i postavljanje nove pješačke ograde na mostu. Riječ je o vanjskoj ogradi mosta koja će biti zamijenjena novom koja će imati daleko veći stupanj zaštite od korozije od dosadašnje te će, u budućnosti, zahtijevati znatno manje održavanja od postojeće ograde koju je, praktički, konstantno trebalo brusiti i bojati, rekao je Sanjin Velebit Pešut, glavni inženjer u Hrvatskim autocestama.

Obnova gornje konstrukcije i kolnika mosta vrijedna je 55 milijuna kuna, a zbog potrebe za održavanjem prometa paralelno s izvođenjem radova podijeljena je u četiri faze, od kojih svaka obuhvaća po jedan kolnički trak na velikom i malom luku mosta.

Izdvojeni članak

Važna studija bliži se kraju: Evo kako bi mogao izgledati most koji će Pašman povezati s kopnom

Bez pogleda

Također, na velikom luku mosta dosad je, na obje strane, postavljena i nova zaštitna ograda između kolničkih traka i pješačkog dijela, znatno čvršća od dosadašnje, što je jasno vidljivo prilikom prelaska mosta. Nosivi stupovi ograde postavljeni su puno gušće, odnosno s manjim razmacima nego dosad, znatno su čvršći od dosadašnjih, kao i na njih postavljena zaštitna obloga. Iako će sigurnost prometa biti veća, putnici u većini vozila zbog tako konstruirane ograde neće imati pogled koji se do sad pružao prilikom prelaska mosta.

– Današnji standardi u graditeljstvu su takvi, sigurnost je na prvom mjestu. Zaštitna ograda kolnika čvrstoćom daleko nadmašuje dosadašnju, u skladu s važećim propisima, i tu nema kompromisnih rješenja, zaključio je Pešut za Novi list.

Copy link
Powered by Social Snap