Ambiciozni planovi vlasnice turističke agencije: Gradit će hotele u Opatiji, Dubrovniku i Splitu
Vodeća hrvatska turistička agencija Katarina Line sa sjedištem u Opatiji, specijalizirana za luksuzna krstarenja Jadranom pokrenula je ambiciozan investicijski ciklus u kojem planira izgraditi tri hotela u Opatiji, Splitu i Dubrovniku, sve redom destinacijama iz kojih isplovljavaju brodovi koji rade pod njima.
Osnivačica i direktorica agencije Katarina Hauptfeld za Poslovni.hr rekla je više o planovima za ambiciozan investicijski ciklus u kojem planira izgraditi tri hotela u Opatiji, Splitu i Dubrovniku.
Naime, Katarina line je kupila zgradu ex Kapetanije. Radi se o zgradi koja se prostire na ukupno 326,9 metara kvadratnih. Sastoji se od prizemlja (148,36 metara kvadratnih), prvog kata (135,44 metra kvadratna) i potkrovlja. S mogućnošću nadogradnje, ukupna površina zgrade bi bila 400 metara kvadratnih.
Ta je zgrada prema pisanju Dubrovačkog dnevnika prodana za 1.500.000,00 EUR.
Ostavština za obitelj
U Dubrovniku je Hauptfeld već napravila prvi korak kupnjom zgrade ispred Hotela Petka u luci Gruž, gdje bi u budućnosti trebao niknuti također butique hotel, a ideja je da uz njega bude otvoren i jedinstveni Captains bar.
Za rješenje je angažiran lokalni arhitektonski ured, s kojima će se investitorica sastati krajem tjedna. U to vrijeme planira predstaviti i dva nova broda u floti Katarina Line, a lokacija za Split još se traži.
– Puno ljudi mi kaže da sam luda što se sada u ovim vremenima u to upuštam, no vjerujem da ćemo imati sve resurse i uvijete da investiciju uspješno završimo, zaključila je Katarina Hauptfeld za Poslovni.hr. Smatra kako je svakako dobro imati vlastiti hotel u kojem će se promovirati vrijednosti usluga iz drugih segmenata, ali i to što bi tako napravila dobar temelj i ostavštinu za obitelj, kćer Anamariu i Daniela koji uz nju čine Upravu kompanije.