Pretraga

To raskrižje je prilično ‘izraubano’: U gradu na 4 rijeke kopa se na sve strane, HC ima pune ruke posla

A- A+

Karlovac je možda grad na četiri rijeke, no uvelike ovisi o ‘asfaltu’. Kao drugi hrvatski gradovi, dok na ulicama promet raste, infrastruktura je stara pa loše podnosi sve veće prometno opterećenje. Stoga je za građane vrlo dobra, ali i ne tako dobra vijest da će se na više mjesta istovremeno provoditi radovi na cestama. Uređivat će se jedno raskrižje, gradski ‘prsten’, a već traje sanacija starog mosta što bi sve skupa moglo dosta povećati gužve.

Krenuli veliki prometni projekti u Karlovcu | Foto: Grad Karlovac

U Karlovcu koji, otkad se krenulo kopati cijevi u Zvijezdi, nipošto nije uspavan što se tiče građevinskih zahvata, kreću novi radovi. Gradonačelnik Mandić je najavio rekonstrukciju raskrižja na Baniji, ali i dugo iščekivanu rekonstrukciju gradskog prstena. Uz to, već traju radovi na legendarnom mostu.

Izdvojeni članak

‘Zaboravljenih’ 18 tisuća kilometara: Njima se vozimo na posao i kod doktora, a za održavanje osigurana mizerija

Raskrižje i ‘prsten’

Na ovotjednoj konferenciji za medije, karlovački gradonačelnik Damir Mandić otkrio je koji novi projekti će u gradu ‘poremetiti’ uobičajen tijek prometa. Koliko bi se mogli iznervirati zbog nadolazećih gužvi, građani bi mogli biti i oduševljeni zbog radova. Kako je najavio, uredit će se dotrajalo raskrižje Ulice Banije i Prilaza V. Holjevca kod naplatnih kućica, a uskoro bi moglo krenuti i uređenje gradskog prstena, javljaju iz Grada Karlovca.

U prvom slučaju prometna signalizacija pod nadležnosti Hrvatskih cesta već se mijenja. S druge strane, izvođač je uveden u posao i na Luščiću, odnosno na prostoru takozvanog ‘gradskog prstena’. Rekonstruira se i gradi vodoopskrbna i kanalizacijska preža, a predstoje radovi Hrvatskih cesta, kažu iz Karlovca.

– Najprije treba izmjestiti plinske instalacije i to je u nadležnosti Hrvatskih cesta. Oni će to odraditi i nakon toga slijedi uređenje kompletne prometnice. Ulazimo u jesensko i zimsko vrijeme tako da će dinamika radova ovisiti o tome, poručio je Mandić.

Ilustracija | Foto: Freepik

Prvo infrastruktura pa ostalo

Podsjećamo, rekonstrukcija gradskog prstena projekt je na koji su Karlovčani čekali više od 20 godina, prije nego se na ovom planu nešto konkretnije krenulo pomicati s ‘mrtve točke’. U 2023. raspisan je natječaj za idejno rješenje preuređenja prometno preopterećene točke u gradu, a u listopadu 2024. godine, prenijeli smo vijest da je prema informacijama iz grada za posao odabran i izvođač.

U tom trenutku, jedini problem bili su neriješeni imovinsko-pravni odnosi. U obuhvatu zahvata u prostoru, odnosno u svrhu građenja dijela državne ceste 545 – dionice užeg gradskog prstena, trebalo je ‘raščistiti’ imovinsko-pravna pitanja za sedam od ukupno 32 zemljišta. Sad je valjda i taj problem riješen, kako je najavljen nastavak radova nakon spomenutog ‘kopanja’ komunalne infrastrukture.

I jedan legendarni most

Kad će svi radovi završiti, na konferenciji Mandić nije spominjao. Inače, u gradu na četiri rijeke krenula je i sanacija 77 godina starog mosta Banija.

Obnova mosta Banija, Karlovac | Foto: Grad Karlovac

Projekt uklanjanja asfalta, zaštite instalacija te ugradnje predgotovljenih armiranobetonskih ploča i hidroizolacije kao i druge spomenute projekte, također naručuju Hrvatske ceste. Za posao od 2 milijuna eura odabrane su tvrtke Sitolor i MAR, a za stručni nadzor Sedra Consulting. Posao u tri faze ukupno bi trebao potrajati oko godinu dana od uvođenja odabranih tvrtki na gradilište.

Pridružite se našoj Viber zajednici i prvi saznajte sve informacije.

Copy link
Powered by Social Snap