Boca za vodu nikada nije bila popularnija: Ronaldov potez s Coca-Colom utjecao i na IKEA-u
Da je Cristiano Ronaldo influencer ne samo na terenu već i van njega dokazuje novi potez švedske robne kuće IKEA. Potez jednog od najboljih nogometaša svijeta IKEA je maksimalno iskoristila zbog čega je njihova staklena boca za vodu preko noći stekla itekakvu popularnost.
Jedna riječ Cristiana Ronalda bila je dovoljna da izbriše četiri milijarde američkih dolara tržišne vrijednosti Coca-Cole, a ona je ‘agua’.
Podsjetimo, na jednoj od konferencija za medije tijekom europskog nogometnog prvenstva Cristiano Ronaldo uklonio je dvije boce Coca-Cole koje su se nalazile na stolu ispred njega čime je potaknuo ogromne gubitke za ovu kompaniju, ali jedna druga to je odlučila pozitivno iskoristiti.
Kada jednom smrkne, drugom svane. Ovu poslovicu itekako je iskoristila IKEA koja je nakon što je jedan od najboljih nogometaša svijeta Cristiano Ronaldo uklonio dvije Coca-Coline boce odlučila promovirati pijenje vode i to baš iz njihove boce koja sada nosi novo ime.
Cristiano boca
Ronaldova gesta izazvala je lavinu reakcija pa čak i ostalih nogometaša koji sudjeluju na natjecanju. Dok su neki objeručke prihvatili Coca-Colu, drugi su ipak skloniji Ronaldovoj ‘politici’.
U vlak reakcija uskočila je i IKEA sa svojom idejom promoviranja ekologije i zdravog života. Svoju staklenu bocu, koja se sada prodaje kao staklena boca namijenjena isključivo za vodu, preimenovali su u Cristiano.
View this post on Instagram