Pretraga

Omiški most broji sitno do otvaranja, ali ponovno se pojavio problem

A- A+

Iz Hrvatskih cesta stiže najava skorog otvaranja mosta preko Cetine povrh Omiša koji je godinama slovio za najpoželjniju investiciju u kraju. No lokalno stanovništvo pred sam završetak projekta negoduje. Uz već izražene sumnje u funkcionalnost mosta bez burobrana, sada se ističe kako prometna infrastruktura na koju će most biti orijentiran ne može podnijeti očekivani pritisak prometa.

most cetina | foto: screen shot HC

most cetina | foto: screen shot HC

Gotovo je sve spremno za otvaranje mosta preko Cetine, popularno zvanog Omiškog mosta. Kako najavljuju iz Hrvatski cesta, most će biti puštenu u promet krajem veljače do kada bi trebao biti obavljen tehnički pregleda i ishođena uporabna dozvola.

No, građani omiškog zaleđa već su neko vrijeme zabrinuti zbog onoga što će se dogoditi kada most i pripadajuća cestovna dionica budu otvoreni. Ističu kako to znači da će se dobar dio prometa preusmjeriti na prometnice kroz Poljica koje toliki promet jednostavno ne mogu podnijeti, piše dalmacijadanas.

Izdvojeni članak

Od oduševljenja do podsmjeha: Omiški most vrijedan 23,16 milijuna eura ne može podnijeti buru?!

Naime, po otvorenju mosta promet će s Jadranske magistrale iz smjera jugoistoka biti preusmjeren na prometnice u omiškom zaleđu, DC70 te ŽC 6142 za koje stanovnici kraja tvrde da nisu u stanju podnijeti toliko opterećenje. Riječ je o cesti na potezu Gata – Zvečanje – Blato na Cetini, koja predstavlja spoj Omiša s autocestom, te županijskoj cesti u suprotnom smjeru, koja preko Tugara, Srinjina i Žrnovnice vodi do Stobreča, odnosno Splita.

Najveća je zabrinutost građana vezana uz spomenutu županijsku cestu koja je ranije samo djelomično rekonstruirana. Trasa koja bi trebala u radova obuhvaća složen je projekt rekonstrukcije a koji obuhvaća rekonstrukciju kolnika, dogradnju obostranih nogostupa, rekonstrukciju postojeće i izgradnju nove oborinske odvodnje. Svakako pothvat za koji županijska uprava za ceste nema novca. No, navodno bi Hrvatske ceste trebale pomoći.

– Hrvatske ceste su u kontaktu sa Županijskom upravom za ceste Splitsko dalmatinske županije i, između ostalog, razgovara se i o potencijalnom izazovu vezanom uz privremeno povećanje prometa na županijskoj cesti kroz Tugare. Postoji mogućnost sklapanja sporazuma po kojem bi Hrvatske ceste sufinancirale obnovu dijela županijske ceste 6142 zbog preusmjeravanja dijela prometa kroz tunel Komorjak sjever, kaže Tamara Pajić iz Hrvatskih cesta za dalamcijadanas.hr.

Copy link
Powered by Social Snap