Galerija: Otvoren podvožnjak ‘Ivanečki’ u Koprivnici, u povijest odlazi opasan željeznički prijelaz
Veliko iznenađenje za sudionike željezničkog i cestovnog prometa u Koprivnici. U povijest odlazi opasan željezničko-cestovni prijelaz jer je u promet pušten podvožnjak ‘Ivanečki’ te na njega vezane Ulica Ivana Česmičkog i Ivanjska cesta. Projekt izgradnje podvožnjaka dio je najvećeg željezničkog infrastrukturnog projekta izgradnje drugog kolosijeka na pruzi od Križevaca, preko Koprivnice pa do mađarske državne granice. Cjelokupan projekt je vrijedan 350 milijuna eura, a građenje podvožnjaka izvodila je turska tvrtka Cengiz.
Izgrađen je i pušten u promet podvožnjak ‘Ivanečki’ u Koprivnici. Sve do njegove izgradnje, cestovni je promet tekao preko željezničko-cestovnog prijelaza, odnosno križanja pruge i Pavelinske ulice koja je spajala Koprivnicu s državnom cestom D20 prema Čakovcu. Nakon provedene rekonstrukcije, Pavelinska ulica podvožnjakom sada prolazi ispod željezničke pruge, što će doprinijeti boljoj sigurnosti i protočnosti cestovnog i željezničkog prometa.
U sklopu trenutačno najvećeg infrastrukturnog željezničkog projekta u Hrvatskoj ‘Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica’ vrijednog 350 milijuna eura, izvedeni su i radovi na podvožnjaku ‘Ivanečki.’ Projekt rekonstrukcije je sufinanciran iz Instrumenta za povezivanje Europe (CEF) i uvršten je na listu strateških projekata Republike Hrvatske.
Galerija 4 Fotografija
OtvoriRadovi nakon puštanja u promet podvožnjaka ‘Ivanečki’ se nastavljaju i to na objektima duž čitave dionice duge 42,6 km. Prema planu izvođača radova, do kraja 2023. godine trebali bi biti završeni svi nadvožnjaci i podvožnjaci, većina mostova, dva vijadukta, prijelaz za životinje i galerija te bi tako bilo završeno ukupno 50 posto projekta.
Zbog radova na Aglomeraciji u Pavelinskoj ulici, promet kroz podvožnjak ‘Ivanečki’ u smjeru Podravke još jedno vrijeme neće biti moguć. Očekuje se da će taj dio Pavelinske biti otvoren za promet sredinom prosinca, a time i skretanje u podvožnjak s državne ceste.
Sve o izgradnji željezničkog mosta Drava na kojeg je utrošeno oko šest tisuća kubnih metara betona pročitajte ovdje.