Pretraga

Knots & Rainbows – brend na koji će ‘pasti’ sve ljubiteljice interijera

A- A+

Ana Delač Brebrić je diplomirana ekonomistica i osnivačica brenda Knots & Rainbows. Makrame je otkrila sasvim slučajno i bila je to ljubav na prvi čvor, kako bi se reklo. Riječ je o starinskoj vještini vezivanja čvorova. Riječ macramé dolazi od arapske migramah što znači „ukrasne rese“ ili „izvezeni veo“. Više o ovoj tehnici i svojim proizvodima, reći će vam sama Ana.

Ana i makrame Tessa / foto: Instagram

Polica Frida / foto: Instagram

Makrame tehnika je jako posebna, jer ne postoji strojna izvedba čvorova, pa otud spada u rijetke tehnike koje je moguće realizirati isključivo ručnim putem. Materijali koji se obično koriste prilikom izrade su juta, vuna, pamučna špaga, drvo i žica.

Vješalica i polica 2 u 1 Silva / foto: Instagram

Duge za dječju sobu / foto: Instagram

U Aninoj ponudi možete pronaći svašta, od privjeska za ključeve, bookmarka, podmetača za čaše, zidnih polica, visilica za biljke i torbi do raznih ukrasnih duga za dječje sobe, a od svojih proizvoda svakako bi istaknula visilice za biljke i zidne ukrase.

– Pretpostavljam da su najtraženiji upravo ovi jer realno, svi imamo neki prazan zid kojeg treba ukrasiti. Također posebno bih istaknula i custom made proizvode koji su sve traženiji, ističe Ana.

Zidni ukras / foto: Instagram

Hera drveno postolje za teglu / foto: Instagram

Cijene njezinih proizvoda kreće se od 70 kn do 600,00 kn, dok cijelu ponudu možete pronaći na web stranici www.knotsandrainbows.com, a svakako treba istaknuti i to da je svaki proizvod unikat.

– Svaki moj proizvod je unikat. Ne postoje u potpunosti dva identična. Sve je 100% handmade, od obrade drva do završnog čvora. Špaga koju koristim od recikliranog je pamuka, s OEKO-TEX STANDARD certifikatom, ističe Ana.

Izdvojeni članak

Mladi roditelji će obožavati MaLuBa Rainbows, a kako će tek njihove bebe slatko spavati s proizvodima ovog brenda


Što se tiče kupaca koji obično kupuju Anine proizvode, to su sve redom ljubitelji, odnosno ljubiteljice interijera.

– Demografski, prema mojoj statistici, proizvode najviše kupuju žene koje pokazuju interes za uređenjem interijera. Od interijera to su svakako boho i industrijski stilovi. Sve veći interes je i kod novopečenih roditelja gdje su zidne dječje dekoracije sve traženije, objasnila nam je ova stručnjakinja za makrame.

Copy link
Powered by Social Snap