Dilemma Posters – krenuli od nule, a danas su njihovi posteri nezaobilazan detalj mnogih domova
‘Mali hrvatski brend koji uljepšava zidove i domove od 2014. godine’, stoji u opisu Instagram profila brenda Dilemma Posters. Iako ova rečenica govori mnogo sama po sebi, poželjeli smo doznati više o Emi, osnivačici ovog brenda, ali i ući u neka dublja pitanja poput: ‘Zašto je uopće bitno naglasiti zidove naših domova slikama i posterima?’
Za početak smo Emu zamolili da nam se predstavi.
– Bok, ja sam Ema, osnivačica brenda Dilemma Posters. Sad sam računala i ostala malo zatečena – pa mi smo u studenom proslavili 7 godina?! Stala sam brojati negdje na petom, kad ono… Proletjelo je vrijeme. Mi smo zapravo onaj primjer iz školskog udžbenika kako ne treba ulaziti u posao. Nikakav poslovni plan nismo imali. Znate onaj klišej “spontano i slučajno”? Stvarno je tako krenulo. Prvi poster koji sam stavila na zid mi je poklonio muž, jako mi se sviđao, imao je fora punchline pa je malo trebalo da mi se pojavi “a mogli bismo probat” pitanje u glavi. U vrijeme kad smo počinjali nije bilo puno sličnih proizvoda – modernih postera i ilustracija za zid po pristupačnim cijenama, pogotovo s opcijom da se posteri mogu kupiti zasebno ili već uokvireni, priča naša sugovornica.
Tad su oboje još imali svoje poslove, ali jednu su večer samo rekli: “Ajmo vidjeti možemo li od nule stvoriti nešto” i primili su se posla. Uložili su 500 kuna i nešto slobodnog vremena.
– Dilemma mi je postala full – time job i unatoč čestoj prognozi da je to samo neozbiljan, prolazni poslić, evo nas ulazimo u osmu godinu poslovanja, dodaje Ema.
Galerija 4 Fotografija
OtvoriPočeti od nule hvalevrijedan je pothvat. Stoga smo Emu pitali može li izdvojiti neke trenutke ili projekte na koje je posebno ponosna, a koji su obilježili njezin put ka uspjehu.
– Kad promislim, na dosta toga. U startu mi je ideja bila okupiti dizajnere i ilustratore iz cijele Hrvatske i prodavati i njihove radove, ali znala sam da za to treba vremena i iskustva jer nam je najvažnije bilo izgraditi brend kojem će ljudi vjerovati. Također, baš sam ponosna i nikad neću zaboraviti trenutak kad su nas pozvali da prodajemo naše radove na najvećem američkom online shopu za uređenje interijera Wayfairu te našem najdražem američkom shopu specijaliziranom za klince Project Nurseryju. Najdraži proizvod mi je i dalje naš interaktivni dječji stolac Blanka, kojeg klinci sami farbaju, a nakon toga samo skinu navlaku koja se opere u mašini i ponovno je spremna za korištenje. Jako je kul, ističe naša sugovornica.
Zašto je poster detalj s kojim ne možemo promašiti i zašto je uopće bitno zidove naših domova naglasiti slikama, čak i ako za sebe ne mislimo da smo umjetnički nastrojeni, pitali smo Emu. Također smo poželjeli doznati ima li kakav savjet kada je u pitanju postavljanje umjetnina na zid.
– Posteri imaju tu sposobnost ne samo da promijene cijeli dojam prostora, nego i da ostave dojam na osobu koja u tom prostoru i boravi. Često mi kažu kupci da ih oraspoloži svaki put kad pogledaju poster koji im je na zidu, za njih on ima i neku sentimentalnu vrijednost. Ne mislim da postoje pravila što gdje treba ići i mislim da je to super. Nema pogrešnog odabira i moranja kad su posteri u pitanju. Super je i kombinirati više stilova, dimenzije, stvoriti svoj eklektični gallery wall. No, generalno, ne znam prostor u kojem nije lijepo vidjeti postere i slike na zidu. Pašu u apsolutno svaku prostoriju, objašnjava Ema.
Za kraj smo ovu kreativku pitali postoje li trenutno neki trendovi, materijali ili boje koji ju posebno inspiriraju u radu.
– Rekla bih da imamo svoj film u glavi i jasan cilj što želimo raditi i stvoriti pa smo na to i fokusirani. Sama pomisao da ćemo to ostvariti me inspirira i veseli. Nema mi dražeg nego stvoriti nešto prepoznatljivo i svoje, zaključuje simpatična Ema.