Žičara na Sljemenu se pokvarila dok je u gondolama bilo 40 putnika: Do kvara došlo zbog vrućina
Iako je žičara na Sljemenu tek nedavno počela s radom, već se dogodio prvi kvar. Žičara je stala s radom zbog tehničkih poteškoća, a u tom trenutku se u gondolama nalazilo oko 40 putnika. U međuvremenu je žičara pregledana i ponovno vozi po rasporedu.
Jučer je žičara na Sljemenu na kratko prestala s radom. Malo prije 17 sati je došlo do incidenta, a u tom trenutku je u gondolama bilo oko 40 ljudi. Proveli su u zraku 20-ak minuta, koliko im je trebalo da rad žičare prebace na pomoćni pogon. Nakon toga su putnike vratili gondolama do donje, odnosno gornje postaje.
– Malo prije 17 sati rad žičare automatski je zaustavljen zbog tehničkih poteškoća. Sukladno predviđenoj proceduri i postavljenim sigurnosnim protokolima, oko 40 putnika koji su se nalazili u gondolama, promptno su putem interfona u kabinama bili obaviješteni od strane kontrolne sobe kako je zbog tehničke smetnje u tijeku prebacivanje rada na pomoćni pogon i spuštanje prema postajama, rekao je glasnogovornik ZET-a za 24 sata.
Iz ZET-a su naknadno javili da su servisne ekipe utvrdile kako je uslijed iznimno visokih temperatura došlo do smetnji u radu jednog od senzora, zbog čega je sigurnosni sustav automatski zaustavio rad žičare. Napomenuli su i kako je žičara, kao i svaki drugi sustav, podložna tehničkim poteškoćama, no i da je za svaku situaciju predviđena sigurnosna procedura i da su propisani protokoli o postupanju.
Kvar otklonjen
Kvar je u međuvremenu otklonjen i žičara je ponovno počela voziti danas od 14 sati. Iz ZET-a su se ispričali za eventualne neugodnosti i pozvali putnike da zatraže povrat sredstava na šalteru u Ozaljskoj. Prenosimo njihovu objavu u cijelosti.
Nakon što su servisne ekipe završile dodatni preventivni pregled žičare, koja je jučer nešto prije 17 sati stala s radom zbog smetnji na jednom od senzora, koje su potom uklonjene, žičara je ponovno počela prevoziti putnike od 14 sati.
Žičara je kao i svi drugi tehnički sustavi podložna smetnjama u radu, no za svaku situaciju propisani su sigurnosni protokoli i procedure o postupanju, pa su tako i putnici koji su jučer bili u kabinama sigurno dovedeni do postaja.
Žičara je odreagirala sukladno predviđenom protokolu te sigurnost putnika niti u jednom trenutku nije bila ugrožena. No bez obzira na to, upućujemo im ispriku zbog eventualnih neugodnosti te se mogu obratiti ZET-u na e-mail: [email protected] ili osobno posjetiti šalter reklamacija u Ozaljskoj 105 kako bi ostvarili povrat sredstava.