Napokon dočekano otvaranje 23,16 milijuna vrijednog mosta iznad Cetine, ne dijele svi oduševljenje
Ovaj most postao je poznat po tome što se njegovo spajanje na visini od 70 metara 2019. zakompliciralo zbog visinskih razlika između dviju strana mosta. Kad je taj problem otklonjen te su mostom uspješno povezani tunel Komorjak Sjever i tunel Omiš, ova 23,16 milijuna eura vrijedna investicija podignula je prašinu u javnosti zbog toga što nije projektirana sa burobranima, no i to je pitanje otklonjeno. Puštanje mosta u promet bilo je predviđeno za drugu polovicu veljače ove godine, ali su se čekali zadnji tehnički pregledi. Čini se da su pregledi završeni jer je za današnji dan najavljen početak prometovanja mostom.
Nakon spajanja Omiškog mosta iznad Cetine, most nije bio otvoren jer su se pravile izmjene da bi se uspješno spojila dva dijela mosta, provodila su se dodatna mjerenja te se razmatralo naknadno postavljanje burobrana na konstrukciju. Gradnju i završetak radova na mostu na koji se čekalo deset godina tako su popratile neke zadrške.
Početkom 2024. godine, kada se činilo kao da su riješena sva sporna pitanja, očekivalo se skoro puštanje mosta u promet. Međutim, most nije otvoren, a Hrvatske ceste oglasile su se kako bi se osvrnule na pitanje kašnjenja. Tom prilikom objasnili su kako se čeka sazivanje posljednja dva tehnička pregleda, a prema posljednjim predviđanjima, puštanje u promet očekivalo se lipnju, ali se dogodilo nešto ranije.
Više od godinu dana nakon što je most iznad Cetine spojen, nakon najave puštanja u promet početkom veljače, otvaranje je konačno predviđeno za ponedjeljak, 27. svibnja. Istovremeno je u tijeku i gradnja ceste koja bi trebala smanjiti velike gužve ljeti na Jadranskoj magistrali između Splita i Omiša. Ipak, dio stanovnika omiškog zaleđa ozbiljno brine hoće li se zbog mosta velike količine prometa preusmjeriti na i preopteretiti prometnice u zaleđu, piše net.hr.
– Ovi gore će vam se buniti puno. Bit će tu problema. Ovaj cijeli đir kad se bude obilazilo sto posto. Ja tu dosta idem jer u Splitu radim i znam kakve su gužve i kontrole tako da je upitno koliko će to pomoći dok se ne riješi cijela ova zaobilaznica, rekao je jedan Omišanin.
Nakon katastrofe kolabiranja mosta u Baltimoreu zbog udara kontejnerskog broda, stručne ekipe kontroliranim su eksplozijama uklonile preostali raspon mosta. Kako je uklanjanje izvedeno pročitajte ovdje.