Pretraga

Kultna Tehnika ima novi vizualni identitet, ali i 14 otvorenih gradilišta, te rast prihoda od 98%

A- A+

Nakon više od 77 godina postojanja, najdugovječnija hrvatska građevinska kompanija, kultna Tehnika, ima novi vizualni identitet kojim označava novo doba kompanije. U postojeći znak Tehnike, prepoznatljivi monogram slova ‘T’ u obliku stupova i nosača nije se zadiralo, no novi život je dobio uz 3D i 2D animacije te grafičke igre kojima je gurnut u prvi plan. Logotip je, pak, u potpunosti moderniziran.

Predstavljanje novog vizualnog identiteta Tehnike

Predstavljanje novog vizualnog identiteta Tehnike | foto: Tehnika promo

Tvrtka koja je u građevinskom smislu obilježila sve važne građevinske procese u Hrvatskoj svakako je Tehnika, uvijek prepoznatljiva po svome velikom, tradicionalnom  ‘T’ u obliku stupova i nosača. No, sada se to mijenja. Srećom ne u vidu gašenja poslovanja, na što smo, na žalost, pomalo naviknuli, već u kontekstu novog vizualnog identiteta.

Izdvojeni članak

Raste broj zaposlenih građevini, unatrag 9 godina čak 6% godišnje

Novi izgled staroga ‘T’

U postojeći znak Tehnike, prepoznatljivi monogram slova ‘T’ u obliku stupova i nosača, osim sitnijih optičkih korekcija nije se zadiralo, no novi život je dobio uz 3D i 2D animacije te grafičke igre kojima je gurnut u prvi plan. Logotip je, pak, u potpunosti moderniziran. Ako je onaj stari svojim blok-slovima i verzalima evocirao industrijsku silovitost 20. stoljeća, novi logotip, koji je rad cijenjenog domaćeg tipografa Marka Hrastovca, komunicira prikladnije novom vremenu — pristupačno, ljudski i jednostavno. Iz kompanije ističu i kako je Marko Hrastovec autor za novi brending posebno osmišljenog tipografskog pisma ‘Tehnika’.

– Redizajn vizualnog identiteta i novi brand positioning ogromne, kultne kompanije poput Tehnike bio je ogroman izazov. Već na početku procesa kroz istraživanje brenda i njegove povijesti shvatili smo koliko je Tehnika kroz svoje stambene, poslovne i javne građevine ugrađena u svakodnevne živote ljudi u Hrvatskoj, regiji i šire, i baš smo tu humanističku crtu htjeli dodati u dosad vrlo ‘tehnički’ korporativni identitet, rekao je Dario Dević iz 404 agencije.

Legendarna povijest

Treba reći kako je tijekom dugih i uspješnih 77 godina rada, Tehnika je realizirala više od 1.200 projekata u različitim segmentima građevinske industrije. Gradili su hotele, stambene zgrade, poslovne prostore, industrijske i kulturne objekte, a kroz realizirane projekte, kompanija je pokrila sve aspekte visokogradnje.

Neke od najpoznatijih Tehnikinih građevina pravi su simboli Zagreba: Muzej suvremene umjetnosti, KD Vatroslav Lisinski, ‘Kockica’ i mnoge druge. Dio tih projekata predstavljen je i na prigodnoj izložbi legendarnih radova Tehnike koju potpisuje kreativan duo Ivan Dorotić i Maja Bosnić iz Studija Bosnić+Dorotić.

– Prava je privilegija dobiti priliku za uzeti si vrijeme i fokus za fotografiranje ovakvih objekata, nekih od legendarnih i arhitektonski značajnih zgrada iz bliže ili dalje prošlosti. Takve prostore, posebno iz razdoblja moderne, kao jedinstvene primjere svog vremena, treba čuvati, štititi i obnavljati, stoga je apsolutna čast fotografski ih dokumentirati s ciljem da se naglasi njihova važnost i kvaliteta. Najteži zadatak u ovom projektu, ali istovremeno i najzanimljiviji, bio je napraviti finalni izbor fotografija za izložbu između velikog broja snimljenog materijala ovako fotogeničnih i posebnih zgrada. Jednako tako, umjesto ovih objekata, na fotografijama su mogli biti i neki drugi jednako zanimljivi i arhitektonski odvažni projekti iz bogate povijesti Tehnike, što samo pokazuje opsežan dijapazon njihovih izvedbi i opusa u arhitektonsko-graditeljskog baštini Hrvatske, komentirali su Ivan Dorotić i Maja Bosnić.

Izložba Tehnikinih radova Bosnić+Dorotić u HDLU

Izložba Tehnikinih radova Bosnić+Dorotić u HDLU | foto: Tehnika promo

14 otvorenih gradilišta

Novosti iz kompanije Tehnika koje se odnose na vizualni identitet predstavio je predsjednik Uprave, Bojan Horvačić, te je tom prilikom istaknuo kako je ozbiljno rekonstruiranje Tehnike započelo prije 5 godina. Taj proces još uvijek traje, a modernizacija osnovnih elemenata prepoznatljivosti dio je procesa.

– Pokrenuli smo pozitivan trend i bilježimo sjajne rezultate. Nakon niza kriznih godina, 2023.  je bila izuzetno dobra te smo zabilježili rast poslovnih prihoda za 98,7 posto. Građevinu se još uvijek doživljava starom tradicionalnom industrijom, ali mi u Tehnici želimo mijenjati tu percepciju javnosti. Želimo biti kompanija mladih, visoko tehnološki obrazovanih ljudi,  kompanija koja ulaže u ljude, koja se bavi inovacijama na tržištu, kompanija koja se ističe kao jedan od lidera na tržištu, želimo biti poželjan poslodavac i privlačiti mlade ljude. Na tom putu već jesmo i idemo prema budućnosti uz najbolji spoj znanja i iskustva s jedne i mladih talenata s druge strane, rekao je Horvačić, te istaknuo kako Tehnika trenutno ima 14 otvorenih gradilišta diljem Hrvatske, a planira i širenje na europska tržišta.

Podsjetio je i kako je Tehnika bila među prvim kompanijama koje su nakon zagrebačkog i petrinjskog potresa izašle na teren, a taj segment poslovanja – društveno odgovoran, također im je izuzetno važan.

Doznajte ovdje kako je tvrtka iz malog baranjskog mjesta svojom posebnom klupom osvojila svijet.

Copy link
Powered by Social Snap