Pretraga

Velika Gorica dobiva novu ulicu, koštat će 1,37 milijuna eura, mijenjat će se i odvodnja

A- A+

Za 1,37 milijuna eura, Velika Gorica dobiva ‘novu ulicu’. U stvari, zbog lošeg stanja postojećeg kolnika u Ulici Bratstvo predviđena je rekonstrukcija kompletnog kolnika radi poboljšanja prometnih i tehničkih parametara. Sprema se i izvedba prihvata oborinskih voda, te slivnici s priključnicima za oborinsku kanalizaciju. Radovi će obuhvatiti prostor čak osam katastarskih čestica.

radovi uz cestu | pixabay

Grad Velika Gorica pokrenuo je postupak nabave vrijedan 1,37 milijuna eura. Riječ je o radovima na cestovnoj infrastrukturi, a traži se izvođač za izgradnju Ulice Bratstvo I. sa zamjenom vodoopskrbnog cjevovoda.

Obuhvat osam čestica

Prema opisu tehničkog dijela projekta, na zahtjev investitora (grada) izrađen je ‘Izvedbeni projekt’ za rekonstrukciju Ulice Bratstvo I. u Velikoj Gorici, na ukupno osam katastarskih čestica, koje se sve nalaze u jedinstvenoj katastarskoj općini – Velika Gorica.

Izdvojeni članak

Turističku destinaciju nagriza betonizacija: Grad najavio ograničavanje daljnje gradnje

– Projektom je predviđena kompletna rekonstrukcija kolničke konstrukcije u Ulici Bratstvo I. u Velikoj Gorici. Predmetnom rekonstrukcijom obuhvaćena je postojeća kolnička konstrukcija te parkirna mjesta i pješačka staza, a na dijelu prometnica planirana je izvedba novih parkirnih mjesta. Obuhvaćena je izvedba nove horizontalne i vertikalne signalizacije te prometne površine koje će se izvesti za priključak postojeće građevne čestice na postojeću javnu prometnicu, stoji u opisu projekta.

Postojeća komunalna infrastruktura (u koju spadaju oborinska kanalizacija, elektrika, instalacije plina i vodovoda, kao i električne komunikacije) unutar granice obuhvata predmetne rekonstrukcije u potpunosti se zadržavaju te neće biti obuhvaćene zahvatom.

Loše stanje infrastrukture

Zahvat će se izvoditi u izgrađenom području naselja i uglavnom na koridoru postojeće prometnice. Bit će zahvaćen cijeli koridor Ulice Bratstvo I, zbog toga što je kolnik u prilično lošem stanju.

– Postojeći kolnik u Ulici Bratstvo I je u lošem stanju, omeđen je betonskim rubnjacima 18/24 cm i 10/20 cm te ulaznim rampama na mjestima kolnih prilaza. Ulica Bratstvo I kružnog je oblika te je kolnik promjenjive širine od otprilike 2,7 do 5 metara. Pješačka je pak staza izvedena s desne strane prometnice (u odnosu na smjer osi prometnice) te je promjenjive širine, a s lijeve strane nalazi se zelena površina, navodi opis trenutnog stanja prometne infrastrukture.

Izdvojeni članak

Staje promet na žili kucavici središnje Dalmacije, kreće milijunska sanacija legendarnog mosta

Što se sve radi?

Predmetni zahvat je infrastrukturna građevina – kompletna rekonstrukcija kolnika u Ulici Bratstva I., izgradnja pješačkih staza uz nove prometne površine, parkirališta te izvedba prihvata oborinskih voda, te slivnici s priključcima za oborinsku kanalizaciju. Postojeći kolni ulazi i pješački pristupi na privatne parcele se zadržavaju i prilagođavaju novom rubu kolnika i pješačkoj stazi.

Rub, točnije rubnjak pješačke staze se na mjestima kolnih ulaza upušta na visinu 3 cm, a na mjestima pješačkih prijelaza i prilaza se upušta na visinu 2 cm. Predmetnih zahvat namijenjen je poboljšanju prometnih i tehničkih parametara u skladu s osnovnom namjenom.

Građevinskim se zahvatom u sklopu ovog projekta poboljšava funkcioniranje i korištenje prometnih površina od strane vozila (proširenje), a izvedbom pješačke staze vrši se fizičko odvajanje pješaka od motornog prometa. Izvedbom parkirališnih mjesta očekuje se realizacija prometa u mirovanju čime se povećava sigurnost svih sudionika u prometu.

Postojeće stanje

Postojeći teren na predmetnoj lokaciji prilično je ravninski, s izvedenim kolnicima, zelenim površinama i ogradama. Na zahvaćenom području postojeće stanje takvo je da postoje podzemne instalacije kao i zračna mreža elektrike i instalacija elektroničke komunikacije.

– Postojeći kolnik ceste na predmetom potezu Ulice Bratstvo I izveden je u širini od cca. 2.70 do 5.0 m. namijenjena je jednosmjernom kretanju vozila. S lijeve strane prometnice je zelena površina širine od cca. 1.5 do 3.2 m, do postojećih ograda na privatnim parcelama. S desne strane nalazi se pješačka staza, širine od cca. 1.2 do 2.1 m, stoji u tehničkom opisu projekta.

Za uređenje raskrižja na državnoj cesti kod Makarske javila se samo jedna tvrtka, a ishod zasad ostaje neizvjestan. Ovdje pročitajte o čemu je točno riječ.

Copy link
Powered by Social Snap