Pretraga

Završen novi rotor na ulazu u Osijeku, ima izlaz za novu tramvajsku remizu

A- A+

Nekada prometno rizično ‘T’ raskrižje u S-krivini na državnoj cesti DC417 u Osijeku otišlo je u povijest. Nakon višemjesečnih građevinskih radova vrijednih oko milijun eura, u promet je pušten novi kružni tok Mio Standard koji donosi veću sigurnost, bolju protočnost i modernu prometnu infrastrukturu. Kružni tok ima četiri ulaza/izlaza, dok je dosadašnje T raskrižje imalo tri prilaza. Četvrti ulaz/izlaz je konstruiran za buduću tramvajsku remizu koja bi se trebala izmjestiti na ovu lokaciju iz šireg gradskog središta.

kružni tok Osijek

kružni tok Osijek | foto: Grad Osijek

U promet je pušten kružni tok Mio Standard na raskrižju državne ceste DC417, Ulice Martina Divalta i Vukovarske ulice u Osijeku. Ovim potezom u ropotarnicu je poslano dosadašnje prometno rizično ‘T’ raskrižje smješteno u ‘S’ krivini koje je, uz velike brzine na prometnom pravcu Osijek – Nemetin i otežano uključivanje iz Ulice Martina Divalta, često dovodilo do prometnih nesreća.

Izgradnjom kružnog toka povećana je sigurnost svih sudionika u prometu te poboljšana protočnost i preglednost prometovanja, istaknuo je osječki gradonačelnik Ivan Radić obilazeći završne radove.

Izdvojeni članak

Galerija gradilišta: Ovako se popravljaju milijunski radovi na modernizaciji tramvajske pruge u Osijeku

– Vrijednost radova je oko milijun eura. Naime, osim kružnog toka ovdje će Unikom urediti hortikulturu, odnosno zelenilo te će do kraja siječanja bit završena i biciklističko-pješačka staza. Nismo htjeli čekati završetak i tih radova, već smo htjeli što prije kružni tok pustiti u promet s obzirom da je kolnik gotov, rekao je Radić.

Četiri izlaza, jedan za novu remizu

Radovi su se ovdje izvodili u dvije faze. Prva se odnosila na izgradnju sjevernog dijela kružnog toka, uz mogućnost prometovanja u svim smjerovima. Dok su se u drugoj fazi izvodili radovi na južnom dijelu kružnog toka.

Kružni tok ima četiri ulaza/izlaza, dok je dosadašnje T raskrižje imalo tri prilaza. Četvrti ulaz/izlaz je za buduću remizu koja će se nalaziti u blizini nekadašnjeg MIO standarda. Naime, u budućnosti sva vozila javnog gradskog prijevoza uključivat će se kroz kružni tok gdje je promet usporen i to će povećati sigurnost.

kružni tok Osijek

kružni tok Osijek | foto: Grad Osijek

Nove staze i rasvjeta

Projekt je realiziran u suradnji s Hrvatskim cestama, a izvođač radova bio je Osijek-Koteks. Uz rekonstrukciju kolnika, projekt je obuhvatio i izgradnju pješačkih i biciklističkih staza, te novu LED javnu rasvjetu i sustav oborinske odvodnje.

– Na inicijativu Grada Osijeka krenuli smo u projektiranje i evo u konačnici u rekonstrukciju ovoga raskrižja. Kao što vidite, osim prometnih površina izvela se i nova energetski učinkovita javna rasvjeta. Sanirati ćemo hortikulturno, cijeli prostor obuhvata, oborinsku odvodnju smo riješili i, dakle uredili smo nove biciklističke i pješačke staze, izjavio je rukovoditelj Poslovne jedinice Osijek Hrvatskih cesta, Goran Martinović.

Copy link
Powered by Social Snap