Pretraga

Luksuzna kupaonica ne znači ništa ako istu ne prati kvaliteta kozmetičkih proizvoda – brend Sapoon je ono što joj treba

A- A+

Možemo urediti svoje kupaonice na najluksuzniji mogući način, no što nam to vrijedi ako kozmetički proizvodi koji se nalaze u njima ne prate kvalitetu estetike jednog od najvažnijih prostora u domu. Naše kupaonice trebale bi biti hramovi naših tijela, što će reći da bi iste trebali krasiti samo najkvalitetniji kozmetički proizvodi. U potrazi za takvima naišli smo na brend Sapoon koji se bavi izradom ručno rađenih sapuna od vrhunskih prirodnih sastojaka. Iza njega stoji Marta Perinić koja nas je detaljno upoznala sa svojom ponudom.

– Ja sam Marta Perinić, bivša balerina i bubnjarka (znam, nespojivo haha) , kreativka od malena i eto trenutno svu svoju inspiraciju i ideje pretačem u sapune. Odrasla sam u Čakovcu, završila Prehrambeno – biotehnološki fakultet u Zagrebu i zaposlila se u struci. Tako da uz posao u struci hendlam i izradu sapuna te sve što poduzetništvo nosi sa sobom. Prvi sapun sam napravila prije 10 godina, a na ideju izrade vlastitih sapuna sam došla prije par godina jer sam postala osvještenija po pitanju toga što unosimo u sebe putem hrane i na sebe putem kozmetičkih proizvoda, a osim toga, tražila sam zahvalnice za vlastito vjenčanje koje je nekako postalo katalizator za cijeli biznis sa sapunima jer sam shvatila da na hrvatskom tržištu ne postoji sapun koji je trebao zadovoljiti sve moje tadašnje kriterije, priča naša sugovornica.

Teško joj je izdvojiti neki od svojih proizvoda jer je u svaki pojedini sapun uloženo jako puno znanja, truda, ljubavi, promišljanja i nježnosti. Recepte je proučavala i isprobavala godinama, neke dorađuje još dan danas te radi na novim proizvodima koje s velikim uzbuđenjem i ponosom želi predstaviti svojim kupcima.

– Ali ajde da probam izdvojiti par ‘najdražih’. To su sapuni s kavom te sapuni Lullaby, Orion cupcake, Monstera Flamingo, Watermelon, Midas touch i sapuni s The Garden Brewery pivom, otkriva Marta.

Što se tiče sapuna s kavom, osim što je ostvarila lijepu suradnju s Quahwa kavom čiju mljevenu kavu dodaje u sapun, ovo je proizvod idealan za istovremeno čišćenje, njegu i piling tijela.

– Ako vam je jutarnji ritual ispijanje kave, u večernju rutinu ubacite sapun s kavom, savjetuje naša sugovornica.

Sapun Lullaby je formuliran po receptima za baby sapun te je prikladan za najosjetljivije tipove kože, a napravljen je s čak osam vrsta isključivo biljnih ulja i maslaca, od ljekovitog maslinovog do luksuznog jojobinog ulja.

– Recept koji sam puno dorađivala i mislim da sam tek sad zadovoljna izgledom i funkcionalnošću sapuna, kaže Marta.

Orion cupcake sapuna više neće biti u ponudi u obliku cupcakea, ali definitivno za Martu predstavlja jedan od najljepših koje je napravila dosad. To je, usput budi rečeno, sapun s parfemskim uljem i spada među top pet onih koje je imala prilike isprobati. Sapun Monstera Flamingo najdraži joj je sapun iz sentimentalnih razloga, dok je Watermelon prvi sapun za koji je pomislila da je dovoljno reprezentativan da ga objavi na društvenim mrežama. Midas touch je pak crni sapun s aktivnim ugljenom i eteričnim uljem čajevca, a kao takav je odličan za masnu kožu lica. Sapuni s The Garden Brewery pivom, s tehnološkog stajališta proizvodnje su izrazito zanimljivi, dok je pivo samo po sebi jako zanimljiv dodatak u sapun jer sapun ima određene benefite koje vuče iz sastava piva.

Svima je jasno zašto je bitno da naše kupaonice obiluju prirodnim proizvodima, a ne onim umjetnim. Ipak, i dalje se nađe koji Nevjerni Toma koji misli da su takvi proizvodi skupi ili samo trend ili pak ne razmišlja o tome da umjetni proizvodi ne samo da štete našoj koži, već i isparavaju razne loše spojeve. Stoga smo zamolili Martu da kratko prokomentira ovo.

– Zašto bih istaknula važnost korištenja jednog proizvoda kao što je ručno rađeni sapun? Sapun je sam po sebi zero waste proizvod što znači da je njegovim korištenjem promovirate život bez stvaranja nepotrebnog otpada, pogotovo zato što su najčešće takvi sapuni (ručno rađeni hladnim ili toplim postupkom proizvodnje) zapakirani u neko biorazgradivo pakiranje. Osim toga, kad kupite sapun od malog proizvođača možete biti sigurni da on ne sadrži neke štetne kemikalije kao što je to slučaj kod sintetskih deterdženata i industrijskih sapuna, kaže Marta.

Recepti za njezine sapune su formulirani bez nepotrebnih prezervativa, štetnih kemikalija i sulfata, jeftinih alternativa kao pojačivača svojstava čišćenja, bez parabena koji djeluju kao hormonski disruptori, i bez ftalata u parfemskim uljima.

– Dakle u potpunosti kontroliram ono što ulazi u proizvodni proces, a to su samo sirovine iz provjerenih izvora gdje se prakticira održivi i etički uzgoj, bez testiranja na životinjama, s dodacima od malih hrvatskih OPG-ova, obrtnika i poduzetnika… Sve je s ciljem dobivanja što kvalitetnijeg sapuna koji istovremeno i atraktivno izgleda. Life’s too short, use pretty soap!, poručuje Marta.

Kako izgleda proces izrade jednog vašeg proizvoda, bilo je naše sljedeće pitanje.

– Proces izrade sapuna izgleda ovako: pomiješate ulja/maslace i vodenu otopinu natrijevog hidroksida, dodate eterična ili parfemska ulja te pigmente za sapun i izlijete u kalup. Nakon otprilike 24 sata kad je reakcija saponifikacije gotova, odnosno kad se sapun stvrdnuo, izvadite ga iz kalupa i voila, dobili ste sapun. Zvuči jednostavno, zar ne? Ali u mom slučaju proces zapravo započinje mjesecima prije same izrade kad krećem dizajnirati izgled sapuna i različite kolekcije koje izbacujem u prodaju. Nabavljam sirovine koje mi eventualno nedostaju i minimalno mjesec dana prije puštanja određene kolekcije ili određenog sapuna u prodaju se bacam na izradu sapuna budući da oni moraju odležati bar četiri tjedna prije nego što su spremni za korištenje kako biste dobili što kvalitetniji sapun koji nije mekan i duže traje, objašnjava naša sugovornica.

Izdvojeni članak

Whisper of Nature – brend koji će transformirati vaš pogled na uređenje doma: Otkrivaju nam tajne koje malo tko zna

Kakav tip kupaca obično kupuje vaše proizvode, bilo je naše posljednje pitanje.

– Imam stvarno najbolje kupce, od studenata koji šparaju kako bi si priuštili ovakvu sitnicu (sjećam se sebe i svog oduševljenja u studentskim danima kad bih se počastila nečime iz Lusha), preko osviještenih ljudi koji znaju kakvu vrijednost i kvalitetu ima sapun kupljen od malog poduzetnika u odnosu na industrijski proizveden sapun, pa sve do suvenirnica i ljudi koji kupuju sapune drugima za poklon. Stvarno imam divnu komunikaciju s ljudima koji su svaki put oduševljeni kad im mirisni Sapoon paketić stigne na kućnu adresu , završava Marta.

 

Copy link
Powered by Social Snap