Nizozemskim brandovima proizvoda za uređenje interijera nema ravnih: Znate li zašto?
Svaki pravi ljubitelj lijepih interijera trebao bi znati za Gnijezdo.hr. Ovaj webshop nudi proizvode renomiranih nizozemskih brandova, a dobro znate da je skandinavskoj estetici malo koja ravna. S Mladenom Horvatom, vlasnikom i osnivačem Gnijezda pričali smo o ovom sjajnom projektu, ali i značaju dobrog dizajna.
Posljednjih nekoliko godina nizozemski brandovi proizvoda za uređenje interijera zauzimaju posebno mjesto na europskom tržištu ističući se vrhunski dizajniranim kolekcijama proizvoda izrađenih od kvalitetnih prirodnih materijala (nema plastike, iverala, koristi se isključivo puno drvo, metal – željezo ili čelik), a broj vjernih poklonika svakodnevno raste u Europi, ali i u ostatku svijeta.
Ključ njihova uspjeha krije se u činjenici da je riječ o jedinstvenim proizvodima vrhunske kvalitete s dizajnerskom vrijednošću, ali dostupnim po pristupačnim cijenama i tako bliskim našim željama i planovima.
Osim prodajnog dijela stranice, Gnijezdo vam nudi mogućnost uživanja u pregledavanju velikog broja kvalitetnih fotografija u rubrici Inspiracija gdje ćete na jednom mjestu pronaći mnoštvo ideja za uređenje svojeg životnog i radnog prostora.
Jednom hobi, danas uspješan posao
Mladen je Gnijezdo pokrenuo početkom 2017. godine sa željom da svoj tadašnji hobi pretvori u posao. Te je godine počela s radom internetska trgovina gnijezdo.hr te je otvoren i prvi mali showroom od 45 m2 u zagrebačkoj Malešnici.
U Gnijezdu su specijalizirani za nizozemske brandove i trenutno su sales partneri za Hrvatsku za devet nizozemskih brendova u kategoriji namještaja, rasvjete i dodataka za uređenje interijera.
– Nizozemski brendovi već su godinama pravi hit na svjetskom tržištu proizvoda za opremanje interijera jer uspješno spajaju vrhunski dizajn s pristupačnijim cijenama od ostale europske konkurencije u tom segmentu. Danas u webshopu gnijezdo.hr možete pronaći više od 3.000 različitih proizvoda i više od 15.000 fotografija, a showroom u zagrebačkoj Bužanovoj ulici ima 280 m2 i u njemu svi potencijalni kupci mogu vidjeti izbor proizvoda iz našeg širokog asortimana, ističe Horvat.
Jednak pristup svim klijentima
Možda će zvučati kao floskula, ali u Gnijezdu doista svakom projektu i kupcu pristupaju s jednakim entuzijazmom. Budući da vole interijere, drago im je ako mogu pomoći u oblikovanju novog prostora, bez obzira radi li se o privatnom prostoru, kući za najam ili uredskom prostoru.
– Ako bih izdvojio jedan projekt na kojem nam je bilo posebno lijepo raditi, to bi bila Villa Ox u Istri koja je te godine po izboru čitatelja časopisa Dom & dizajn proglašena drugom najljepšom kućom za najam u Hrvatskoj, govori Horvat.
Klijenti Gnijezda doista su raznovrsni. To su privatni kupci koji uređuju svoje privatne stanove, klijenti koji uređuju kuće ili apartmane za najam, klijenti iz segmenta ugostiteljstva te, naravno, arhitekti i dizajneri interijera s kojima i najviše surađuju na različitim projektima.
– Naši kupci posebno hvale preglednost i funkcionalnost našeg webshopa gnijezdo.hr, a mi se svakako svakom kupcu uvijek trudimo pružiti maksimalnu razinu usluge prilikom same kupnje, ali i nakon toga u podršci u rješavanju svakog eventualnog problema ili dodatnog zahtjeva. Meni osobno najveća je nagrada veliki broj ‘ponovljenih’ kupaca koji su nam zbog očitog zadovoljstva uslugom i proizvodima vjerni već godinama, ističe Horvat.
Gnijezdo proizvodi ne izlaze iz mode
Segment namještaja i proizvoda za uređenje interijera posljednjih je godina postao sličan modnom biznisu u smislu da se trendovi mijenjaju sezonski i uvijek postoji nešto što je trenutno baš ‘in’ te se većina proizvođača na neki način odlučuje slijediti iste trendove.
– Ja osobno nisam pristalica slijepog praćenja trendova jer smatram da vrijednost nekog proizvoda ne ovisi o tome je li trenutno u trendu ili ne. Pomalo slično glazbi – dobra pjesma je dobra pjesma i prije 30 godina i danas. Najvažniji trend koji bi svatko trebao pratiti je taj da se osjeća ugodno u svojem prostoru okružen stvarima koje mu se jednostavno sviđaju i koje svakako život čine malo ljepšim, smatra Horvat.
Na ova dizajnerska imena obratite pažnju
Da biste kupovali na mjestu kao što je Gnijezdo, ne morate biti stručnjak za dizajn. Odnosno, ako niste upoznati s najvećim dizajnerskim imenima u svijetu interijera, ne brinite. Mladen je izdvojio imena na koja biste posebno trebali obratiti pažnju. Doduše, toliko je dobrih dizajnerskih imena i proizvoda u posljednjih 50 do 60 godina da mu je bilo teško izdvojiti top tri imena.
Osim toga, svatko tko ima afinitet pratiti svijet dizajna mogao bi sastaviti svoju top listu, ističe Horvat te dodaje kako današnji dizajneri radeći za najveće svjetske proizvođače postaju na neki način prave međunarodne zvijezde, što naravno potenciraju i sami proizvođači kako bi na tržište plasirali proizvode koje ‘jednostavno morate imati’ ako želite biti u trendu.
Ako bi izdvajao neko od dizajnerskih imena koja su svakako ostavila trag u recentnoj povijesti dizajna, za Mladena bi osobno to bili Charles Eames, prvak takozvanog mid – century stila te posebno mu drag talijanski dizajner Achille Castiglioni.
– Od proizvoda prvi izbor bila bi mi stolna svjetiljka Atollo koju je 1977. godine dizajnirao Vico Magistretti, dodao je Horvat.