Pretraga

Novi Končarevi tramvaji pušteni na tračnice: Netko ih treba i održavati, posao pripao proizvođačima

A- A+

Osim što su isporučili nove tramvaje modela NT 2400 koji već voze zagrebačkim prugama, Končar će sada iste i održavati. Svaki tramvaj ima informatički sustav koji mora biti funkcionalan, a da bi se to postiglo isti treba pratiti te periodički izvještavati Grad o eventualno potrebnim zahvatima. S odabranom tvrtkom posao je upravo zapečaćen ugovorom od 1,35 milijuna eura, a evo detalja.

novi Končarev tramvaj | foto: Grad Zagreb

Da bi svi sustavi u Zagrebačkom električnom tramvaju neometano radili potrebno je osigurati kontinuirano i stabilno funkcioniranje svih dijelova tih sustava. U ožujku, Grad je raspisao natječaj za ovaj posao procijenivši ga na vrijednost od 1,5 milijuna eura bez PDV-a. Upravo je objavljeno da je ‘zadatak’ pripao Končaru koji se jedini javio na natječaj, a i proizvodi nove NT 2400 tramvaje koji su predmet nabave.

Izdvojeni članak

Tramvaj bi Heinzelovom trebao voziti do Kvatrića: Projekt ‘ide’ i bez rušenja sporne zgrade na trgu

Ništa bez održavanja

Končar će se, dakle, pobrinuti da sva infrastruktura, oprema, aplikacije i servisi koji su integralni dio sustava novih tramvaja funkcioniraju bez greški. To će postići održavanjem jasno određenih komponenti.

Održavanje sustava odnosit će se na aplikacijsko rješenje, opremu u vozilima, opremu na mjestima za prodaju karata, ali i na opremu u spremištima, odnosno depoima te servise, opremu i infrastrukturu centralnog sustava.

Odabrani Končar, naime, treba osigurati da svi navedeni sustavi ispravno funkcioniraju, a što će postići tako što će vršiti nadzor nad sustavom, periodički pratiti kako radi te mjesečno izvještavati Naručitelja o stanju u cjelini. Svo vrijeme moraju postojati resursi da bi se po potrebi omogućilo poboljšanje sustava ili pak dopune ili izmjene, piše u tehničkom opisu nabave.

Dvogodišnji posao

Za zadatak, već je navedeno, odabrana je tvrtka Končar. Dana 11. lipnja sklopljen je ugovor za predmet ‘Redovno održavanje tramvajskih vozila NT 2400 u jamstvenom roku. Vrijednost radova je 1,35 milijuna eura bez, odnosno 1,69 milijuna eura s uključenim PDV-om, a ugovor je sklopljen na razdoblje od dvije godine.

Odluka o odabiru potpisana je 15. svibnja 2025. godine s tvrtkom koja je ispunila sve uvjete i zahtjeve propisane dokumentacijom o nabavi te je kao takva valjana – između ostalog i po kriteriju ekonomske povoljnosti. U Zapisniku o pregledu ponuda može se vidjeti da je ova ponuda ujedno bila jedina dostavljena. Ovdje pročitajte našu bauštelsku reportažu o zagrebačkoj tramvajskoj mreži – jednoj od najopterećenijih.

Pridružite se našoj Viber zajednici i prvi saznajte sve informacije.

Copy link
Powered by Social Snap