[FOTO] Gradi se novi švicarski hotel u Splitu vrijedan 25 milijuna eura
Počinje se graditi novi hotel Mövenpick u Splitu vrijedan 25 milijuna eura, otvorit će ga svjetski lanac hotela Accor. Svjetski lanac hotela u partnerstvu je s društvom Split Peninsula Properies SPP, a razvit će ga hrvatska firma Mediterranea Premium Property Developers (MPPD).
Hotel očekuje svoje otvorenje u prvoj polovici 2023. godine na poznatoj splitskoj plaži Žnjan. Novi hotel imat će 156 soba, krovni bazen s restoranom i loungeom. Hotel će biti visok šest katova sa dva podzemna levela i ukupno 120 parkirnih mjesta. Srećom imaju prostora jer zemljište na kojem se gradi veliko je 17 tisuća kvadratnih metara. U sklopu hotela bit će dva restorana i spa centar. Krovni bazen će biti popularnog oblika infinity pool. Osim što će hotel biti privlačan turistima u ljetnim danima, ponudit će inovativan radni prostor i objekt za održavanje konferencija kako bi se ostatak godine, van ljetne sezone, iskoristio za poslovne konferencije i sastanke.
– Partnerstvo s Accorom izvrsno se uklapa u našu viziju i filozofiju stvaranja ugodnih, ekskluzivnih mjesta za goste hotela i lokalnu zajednicu. S ponosom donosimo jedan takav vrhunski brand u Split i cijelu Dalmaciju. S naglaskom na hranu i piće, vrhunsko iskustvo za goste i bogat portfelj usluga, sigurni smo da će Mövenpick Split osvojiti svačije simpatije, izjavio je Andrija Antić u ime društava SPP i MPPD d.o.o. za Poslovni dnevnik.
Ime hotela Mövenpick dolazi od istoimene švicarske firme koja se počela baviti hotelima i restoranima još u četrdesetim godinama prošlog stoljeća. Danas, vode preko osamdeset hotela diljem Afrike, Europe, Azije i Bliskog Istoka. Godišnje ugošćuju oko 7,5 milijuna gostiju te ovakve brojke govore samo pozitivno o splitskim turističkim sezonama u budućnosti. Neke jedinstvene stvari kojima se Mövenpick, po njima, razlikuje od ostalih hotelskih lanaca su: Healthy shots (zdravi sokovi od jogurta ili voća koji su ponuđeni gostima uz doručak), Chocolate hour (svako popodne u lobiju hotela, prezentiraju švicarsku čokoladu na razne načine), Wi -Fi svuda, Web Check-In (gosti se mogu checkinati online da ne gube vrijeme na recepciji) i Mövenpick marka jela i pića (sami rade vlastitu kavu, čokoladu jogurt i sl.).
Društvo Mövenpick osnovano je 1973. u Švicarskoj te upravlja rastućim portfeljem s više od 90 hotela u 25 zemalja. Društvo Mövenpick Hotels & Resorts poznato je diljem svijeta po stvaranju trajnih uspomena jer uobičajene stvari radi na neuobičajen način. Hoteli s pet zvjezdica smješteni su u gradskim središtima i vrhunskim odmaralištima i svojim gostima pružaju vrhunsko iskustvo opuštanja, kažu iz Accora.