Izabrana nova boja godine: Predstavlja želju za novim početkom koji savršeno opisuje trenutnu situaciju
Izabrana je nova boja godine: Bright Skies. Dulux, jedan od najpoznatijih proizvođača boja, svake godine bira novu, trendi boju, i ovaj put je izbor pao na jednu od svijetloplavih nijansi.
Novu boju su izabrali stručnjaci za dizajn, modu, interijer, socijalnu ekonomiju i arhitekturu, a odabrali su baš ovu zato što je ‘duševna’. Dulux ju opisuje kao ‘prozračnu, svijetlo plavu boju’, izabranu zato što ‘savršeno opisuje optimizam i želju za novim početkom, što je trenutno prevladavajuće raspoloženje’, piše Dezeen.
– Zajedničko iskustvo zatočeništva i rastuće brige za budućnost našeg predivnog, ali krhkog planeta su jako povezane sa Bright Skies. Sada se ljudi žele osjećati oživljenima i uživati u slobodama koje im se polako vraćaju, kako bi istraživali i donosili nove ideje, rekla je Marianne Shilingford, kreativna direktorica Dulux-a UK.
Ovo je devetnaesta boja koja je izabrana kao boja godina, a prepoznata je i zbog fleksibilnosti – pogotovo u vrijeme kada se ljudi bore s hibridnim načinom rada i prilagođavaju novim uvjetima putovanja. Prošle godine je izabrana boja bila Brave Ground, koja je više zemljana. Bright Skies se uklapa u novi trend, koji naginje ka vibrantnim bojama i svijetlim tonovima.
– Daje nam mnogo željena dašak svježeg zraka u mjestima u kojima živimo i radimo. Prošlu godinu smo većinu proveli zatvoreni, buljeći van kroz prozor u ovu boju, sanjareći o otkazanim putovanjima. Naša želja za ponovnim povezivanjem s prirodom i većom zahvalnošću za sve zdravstvene dobrobiti od samog boravka u prirodi su nas povukle prema više biofilnim paletama boja u dizajnu interijera, rekla je Shilingford.
Dulux je također razvio razne druge komplementarne boje i palete koje se odlično nadopunjuju sa Bright Skies. Među njima se nalaze i svijetlo zelene i svijetlo plave boje, koje odražavaju trenutnu želju za bojama povezanim s prirodom.
– Ove godine, vibrantne boje i svijetli tonovi se ponovno vraćaju – možda odraz naše potrebe za pozitivnošću i svježim početkom, objasnila je Heleen van Gent, koja se nalazi na čelu Duluxove sestrinske tvrtke AkzoNobel’s Global Aesthetics Centre.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.