Jedna od najopasnijih cesta u Hrvatskoj dobila prvi rotor, drugi će biti gotov do lipnja
U završnoj je fazi realizacija projekta ‘Rekonstrukcija državne ceste D8 u Vodicama, križanja i pješačke staze‘ na dionici dugoj 920 metara, u vrijednosti 3,95 milijuna eura. Izvođač radova je tvrtka Sarađen, a trasa obuhvaća izgradnju dva rotora koji bi trebali uvelike povećati sigurnost ove prometnice koja slovi za jednu od najopasnijih u Hrvatskoj. Prvi je rotor već izgrađen, a drugi bi trebao biti zgotovljen do početka turističke sezone.
U Vodicama se punom parom provodi realizacija projekta rekonstrukcije državne ceste D8. Radovi bi trebali biti gotovi do početka naredne turističke sezone, a vrijedni su 3,95 milijuna eura.
Na ovoj dionici se nalazi jedno od najopasnijih raskrižja u Hrvatskoj koje će u novoj shemi biti unaprijeđeno sa sigurnosnog aspekta. Također, rekonstrukcija prometnice bit će iskorištena za sanaciju sustava vodovoda i odvodnje.
Radovi se provode u četiri etape zbog regulacije prometa, a plan je da sve bude završeno do početka turističke sezone 2024. godine. U sklopu rekonstrukcije gradi 1.050 metara fekalne kanalizacije, uključujući 850 metara fekalnog kolektora i 240 metara tlačnog cjevovoda te vodoopskrbna mreža u dužini od 230 metara.
Križanje na ovoj dionici državne ceste D8 jedno je od opasnijih u Hrvatskoj, a nakon projekta rekonstrukcije, omogućit će se bolje i sigurnije funkcioniranje svih vozila na ovom dijelu prometnice.
Ključnu ulogu u tomu će imati dva rotora. Prvi je već izgrađen, te se trenutno popločava, dok bi drugi trebao biti gotovo do lipnja. Naime, radovi su započeli u rujnu kada je najavljeno kako će biti gotovi za 9 mjesci.
Pogledajte ovdje kako bi trebao izgledati novi Krčki most.