Butković o kašnjenju radova na pruzi Križevci – Dugo Selo koje će nas koštati: HŽ napravio manevar
Otvoreni su radovi na izgradnji dionice brze ceste Križevci – Kloštar Vojakovački, a na otvorenju je ministar Butković komentirao i kašnjenje na modernizaciji pruge Križevci – Dugo Selo, koji su trebali biti gotovi još u 2020. godini. Kako je ministar objasnio, radovi kasne zbog poteškoća unutar hrvatskoga konzorcija izvođača radova.
Potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković sa predsjednikom Vlade Andrejem Plenkovićem boravio je u srijedu, 26. listopada u Koprivničko-križevačkoj županiji gdje su sudjelovali na otvorenju radova na dionici brze ceste Križevci – Kloštar Vojakovački.
Uvođenjem u posao izvođača radova, tvrtke Kamgrad, započeli su radovi na 7,5 kilometara dugoj dionici sjevernog kolnika brze ceste, čiji je dovršetak planiran za 30 mjeseci. Ministar Butković i predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić rekli su da će se gradnja ceste od Kloštra Vojakovačkog do Koprivnice nastaviti kad se za to steknu potrebni uvjeti.
Ministra Butkovića su novinari pitali zašto modernizacija pruge Križevci – Dugo Selo kasni, na što je on odgovorio da je to zbog problema iz konzorcija hrvatskih izvoditelja. Kako je objasnio, Hrvatske Željeznice su stoga ‘napravile manevar’ da se unutar samog tog konzorcija na neki način spase hrvatske tvrtke koje su uključene u projekt, piše Index.hr.
Dodao je i kako raskid ugovora ili bilo kakav manevar koji bi značio kraj tih tvrtki ne bi bio dobar za te tvrtke ni za hrvatsko gospodarstvo. Rekao je i kako je unutar konzorcija nađeno rješenje da se ubrza projekt i da jedna od tvrtki sve to skupa i preuzme. Ponovio je i da su ugovoreni radovi na pruzi od Križevaca do mađarske granice i rekao da se isti izvode jako dobro.
– Na svim dionicama mediteranskog koridora i na pruzi prema Rijeci radimo i imamo ugovorene etape, rekao je Butković.
Podsjećamo, već nekoliko godina traje izgradnja pruge na dionici Dugo Selo – Križevci, a čini se kako će Hrvatska morati iz proračuna platiti još najmanje 120 milijuna kuna jer projekt neće biti dovršen u roku. Radovi su trebali biti gotovi već 2020. godine, a sada je rok pomaknut na 2024. godinu. Više o tome pročitajte ovdje.