Pretraga

Zbog nove odluke u jednoj od najrazvijenijih svjetskih industrija ugroženo 36 posto radnih mjesta

A- A+

Okretanje proizvodnji električnih vozila dovelo je u pitanje skoro 40 posto radnih mjesta u jednoj od najrazvijenijih industrija svijeta. Do promjena potrebe za radnom snagom u automobilskom sektoru dolazi zbog odluke o subvencioniranju kupovine električnih vozila koja se odlukom njemačke vlade produljuje za nekoliko godina.

Automobilska industrija, ilustracija | foto: Unsplash

Zbog prošlogodišnje odluke njemačke vlade o produljenju programa subvencija za kupnju električnih vozila ‘na kocki’ se nalazi velik broj radnih mjesta u automobilskoj industriji.

Zelene odluke njemačke vlade mogle bi imati crni učinak na brojna radna mjesta. Zbog odluke o subvencioniranju kupovine električnih vozila, kojom se želi utjecati na smanjenje emisija stakleničkih plinova, od 29 do 36 posto radnih mjesta trenutno je ugroženo.

Odluka vlade o subvencijama kupovine električnih vozila produljena je do 2025. godine.

Tisuće radnih mjesta ‘na kocki’

Prema podatcima instituta Ifo, automobilski sektor trenutno zapošljava oko 613.000 radnika. Podatci dobiveni istraživanjem, koje je naručilo Udruženje automobilske industrije, pokazuju da u i slučaju umirovljenja oko 86.000 radnika do 2025. godine veliki broj radnih mjesta svejedno bi mogao biti izgubljen.

Rezultate je komentirao i Oliver Flack, voditelj istraživanja, koji smatra da bi se posljedice odluke mogle ublažiti ako se odmah krene s prekvalifikacijom radnika.

Izdvojeni članak

Prema Zakonu o gradnji punjači za električne automobile na zgradama postat će obaveza

– Prijelaz na elektromobilnost veliki je izazov, posebno za srednje tvrtke u sektoru opskrbe, dodao je predsjednik Ifo-a Clemens Fuest uz napomenu da su u 2019. godini proizvodi vezani za motore s unutarnjim izgaranjem vrijedili 149 milijardi eura, prenosi Moj Posao.

Proizvodnja električnih vozila uvelike se razlikuje od proizvodnje automobila s motorom s unutarnjim izgaranjem, podsjeća Fuest navodeći neke od osnovnih razlika.

– Električni automobili ne trebaju ni glave cilindra, ni pumpe za gorivo, ni svjećice ni auspuhe, zaključuje Fuest.

Zbog nove odluke u jednoj od najrazvijenijih svjetskih industrija ugroženo 36 posto radnih mjesta
Share via
Copy link
Powered by Social Snap