Pretraga

Objavljen javni poziv za privremeno stambeno zbrinjavanje građana Grada Zagreba pogođenih potresima

A- A+

Grad Zagreb je objavio Javni poziv za privremeno stambeno zbrinjavanje građana Grada Zagreba pogođenih potresima 22.3.2020. i 29.12.2020. godine. Naime, Prijavu podnose vlasnici stanova/kuća ili zaštićeni najmoprimci koji ispunjavaju sve navedene uvjete za ostvarivanje prava na privremeno stambeno zbrinjavanje. Rok za podnošenje prijava je 30 dana od dana objavljivanje Javnog poziva.

Potres

Objavljen javni poziv za privremeno stambeno zbrinjavanje građana Grada Zagreba pogođenih potresima 22.3.2020. i 29.12.2020. | foto: Grad Zagreb

Na temelju točke VI. Zaključka o privremenom stambenom zbrinjavanju građana Grada Zagreba pogođenih potresima 22.3.2020. i 29.12.2020. (Službeni glasnik Grada Zagreba 21/21) gradonačelnik Grada Zagreba, 15.9.2021., objavljuje Javni poziv za privremeno stambeno zbrinjavanje građana Grada Zagreba pogođenih potresima 22.3.2020. i 29.12.2020.

Navedenim Zaključkom utvrđeni su uvjeti, način, mjerila i postupak za ostvarivanje prava na privremeno stambeno zbrinjavanje vlasnika odnosno srodnika vlasnika (srodnici su vlasnikovi srodnici po krvi u ravnoj lozi, bračni drug, izvanbračni drug, životni partner odnosno neformalni životni partner, posvojitelj odnosno posvojenik) stanova/kuća i zaštićenih najmoprimaca i članova njihovih obitelji čiji su stanovi/kuće nakon potresa 22.3.2020. ili 29.12.2020. neuporabljivi ili privremeno neuporabljivi, pod uvjetom da na području Republike Hrvatske nemaju u vlasništvu nekretninu stambene namjene podobnu za stanovanje.

Izdvojeni članak

Cijene građevinskih materijala rastu u nebo: Što će biti s obnovom Zagreba i Banije?

Uvjeti za ostvarivanje prava na privremno stambeno zbrinjavanje

Postupak za ostvarivanje prava na privremeno stambeno zbrinjavanje pokreće se podnošenjem prijave. Prijavu podnose vlasnici stanova/kuća ili zaštićeni najmoprimci koji ispunjavaju niže navedene uvjete za ostvarivanje prava na privremeno stambeno zbrinjavanje. Naime, uvjeti za ostvarivanje prava na privremeno stambeno zbrinjavanje uključuju sljedeće:

– da su vlasnik stana/kuće odnosno srodnik vlasnika i zaštićeni najmoprimac i članovi njihovih obitelji u vrijeme potresa 22.3.2020. ili 29.12.2020. stanovali u stanu/kući i imali prijavljeno prebivalište na adresi stana/kuće;
– da je mišljenjem ovlaštenih stručnjaka za brzu procjenu oštećenja kuća ili stan utvrđena neuporabljivom ili privremeno neuporabljivom za stanovanje (oznake N1, N2, PN1 i PN2);
– da ukupna prosječna mjesečna primanja u 2020. po članu obitelji – kućanstva ne prelaze ne prelaze 50 posto prosječne mjesečne plaće isplaćene u gospodarstvu Gradu Zagrebu u 2020.;
– da na području Republike Hrvatske nemaju u vlasništvu nekretninu stambene namjene podobnu za stanovanje.

Gradsko upravno tijelo nadležno za graditeljstvo će, obzirom na protek vremena, prije utvrđivanja Prijedloga liste prioriteta za davanje stanova na privremeno korištenje, preko ovlaštenih stručnjaka za brzu procjenu oštećenja, utvrditi stvarno stanje stanova/kuća podnositelja prijave te će na zahtjev gradskog upravnog tijela nadležnog za upravljanje imovinom Grada izdati i dostaviti potvrdu o neuporabljivosti ili privremenoj neuporabljivosti stana/kuće podnositelja prijave.

Način privremenog stambenog zbrinjavanja

Privremeno stambeno zbrinjavanje osoba, koje ispunjavaju naprijed navedene uvjete, provest će se davanjem stana na privremeno korištenje na temelju konačne liste prioriteta za davanje stana na privremeno korištenje utvrđene po provedenom Javnom pozivu za privremeno stambeno zbrinjavanje građana Grada Zagreba pogođenih potresima 22.3.2020. i 29.12.2020., prema mjerilima za utvrđivanje liste prioriteta sukladno mogućnostima Grada Zagreba odnosno broju stanova koje će Grad Zagreb imati na raspolaganju za dodjelu.

Štoviše, mjerila za utvrđivanje liste prioriteta za davanje stana na privremeno korištenje uključuju trenutni oblik stambenog zbrinjavanja, broj članova obitelji – kućanstva, primanja po broju članova obitelji – kućanstva te status samohranog roditelja.

Izdvojeni članak

Veliki plan vrijedan 15 milijardi kuna za spašavanje potresom pogođenog i izumirućeg područja

Dokumentacija kojom se dokazuje ispunjavanje uvjeta za privremeno stambeno zbrinjavanje

Uz prijavu na javni poziv za davanje stana na privremeno korištenje podnositelj mora priložiti slijedeće isprave koje su originali ili ovjerene kopije, ne starije od tri mjeseca, osim isprava iz državnih matica – knjige rođenih odnosno vjenčanih i uvjerenja o prebivalištu koje se prilažu u izvorniku ili ovjerenoj preslici ili elektroničkom zapisu (priloženo zaokružiti), temeljem kojih se dokazuje ostvarivanje prava na stambeno zbrinjavanje i ostvaruje određeni broj bodova, sukladno Zaključku o stambenom zbrinjavanju građana Grada Zagreba pogođenih potresima 22.3.2020. i 29.12.2020. ( Službeni glasnik Grada Zagreba 21/21):

1. Prebivanja na području Grada Zagreba u vrijeme potresa 22.3.2020. ili 29.12.2020.

2. Vlasništvo kuće/stana ili zaštićeni najmoprimci

3. Primanja po broju članova obitelji – kućanstva

4. Sadašnji – trenutni oblik stambenog zbrinjavanja

5. Broj članova obitelji – kućanstva

6. Samohrani roditelj.

Osim toga, podnositelj prijave je dužan, osim isprava, odnosno dokumentacije navedene pod točkama 1. – 6., priložiti i, ne stariju od tri mjeseca, izjavu ovjerenu kod javnog bilježnika danu pod kaznenom odgovornošću da podnositelj prijave i članovi njegovog obiteljskog kućanstva nemaju u vlasništvu drugu nekretninu stambene namjene podobnu za stanovanje na području Republike Hrvatske.

Rok za podnošenje prijava je 30 dana od dana objavljivanje Javnog poziva, a prijave se podnose Gradskom uredu za upravljanje imovinom Grada te se predaje u pisarnicama područnih ureda Gradske uprave i centralnoj pisarnici Gradske uprave, Zagreb, Trg Stjepana Radića 1, prizemlje, svakoga radnog dana tijekom utvrđenog roka, u vremenu od 8,00 do 15,30 sati, a utorkom i četvrtkom od 8.00 do 18.00 sati.

Za sve ostale informacije možete se obratiti Odjelu za stanove i stambeno zbrinjavanje Gradskog ureda za upravljanje imovinom Grada svakog radnog dana od 8,00 do 15,30 sati, a utorkom i četvrtkom od 8,00 do 18,00 sati, soba 409, 4. kat, Trg Stjepana Radića 1, osobno ili na tel. 01/610-1589, 610-1409 ili 610-0147.

Copy link
Powered by Social Snap