Pretraga

Želite da vaša kupaonica izgleda poput one s Pinteresta? Evo zašto to nije uvijek moguće

A- A+

Tvrtka Špina zvučno je ime u svijetu interijera i eksterijera već više od 30 godina. Tko bi rekao da će mala obiteljska trgovina jednom postati uspješan biznis sa šest izložbenih salona u Hrvatskoj. S timom ove tvrtke pričali smo o njihovom usponu, ali i trenutnoj ponudi.

Špinin izložbeni salon / foto: Privatna arhiva

Špina je osnovana 1990. godine kao mala obiteljska trgovina u Poreču. Nalazila se u sklopu obiteljske kuće i u to vrijeme nije bilo u planu da se od male trgovine stvori veliko poduzeće. Malo po malo, posao se proširivao, putem se mnogo naučilo, ostvarili su se brojni kontakti i poznanstva u svijetu keramike i namještaja te se iz malog obiteljskog posla stvorio ozbiljan mehanizam koji se s godinama samo širio.

– Danas s ponosom možemo kazati kako se naš kontinuirani rad i trud isplatio te smo broj jedan na tržištu, a svakog dana se trudimo biti još bolji, ističu u Špini.

Izdvojeni članak

Silikon – tvrtka koja osvještava važnost silikonskog kita, posebno u prostorijama s velikom količinom vode

Prednost je imati ono što drugi nemaju

Nit vodilja od prvog dana do danas za Špinu je biti najbolji u svojem poslu te klijentima nuditi ono što drugi nemaju. Žele prednjačiti kvalitetom, estetikom i uslugom, a oduševljava ih svaki završen projekt.

– Kada vidite pločicu na paleti, a kroz nekoliko dana na zidu neke veličanstvene prostorije, to vam daje motivaciju i nove ideje. Ovaj posao je zapravo vrlo kreativan i zanimljiv, a kada ste u takvom poslu, nikada vam ne može dosaditi, kažu nam u Špini.

Špinin izložbeni salon / foto: Privatna arhiva

Njihovi radnici – njihov ponos i dika

Njihova ponuda uistinu je raznovrsna, a posao im toliko dobro ide da niti jednu kategoriju proizvoda ne mogu istaknuti kao najtraženiju. Doduše, keramičke pločice bi svakako naveli kao svoju specijalnost.

– Trenutno se pokazuje velik interes za pločama velikih formata. One stvaraju poseban efekt jer im se ne prekida niz i kontinuitet fugom. Osim toga, nudimo zaista vrlo širok spektar mogućnosti prilikom odabira pločica, a pritom su sve isključivo vrhunske kvalitete, ističu u Špini.

No, više od svojih proizvoda, ponosni su na ljude koji rade za njih. Upravo su na vrijedne radnike koji su tu od samih početaka i osnivanja poduzeća najponosniji, dok velike riječi hvale imaju i za svoje izložbene salone. U tome leži sav njihov trud, a na kraju konca i sva njihova ponuda na kojoj marljivo rade.

Špinin izložbeni salon / foto: Privatna arhiva

Opremili drugi najveći krovni bazen u Europi

Kad smo kod detalja na koje je Špina ponosna, svakako treba spomenuti i projekt na koji su posebno ponosni. Riječ je o projektu u Savudriji koji je trenutačno aktualan.

– Za nas je profesionalno, ali i osobno, ovaj projekt predstavljao velik izazov. Naime, opremali smo drugi najveći krovni bazen u Europi koji će biti prava atrakcija i predstavljat će jednu potpuno novu, višu razinu u grani turizma Istre, a možda i cijele Hrvatske. Osim ovoga, u više od trideset godina poslovanja nakupilo se zaista mnogo divnih projekata i, iako vam zvuči kao klišej, svaki se po nečemu izdvajao i svaki je po nečemu ostao upamćen, kažu u Špini.

Špinin izložbeni salon / foto: Privatna arhiva

Praćenje inovacija – bitan faktor uspjeha

Iako je Špina tvrtka koja posluje već više od tri desetljeća redovito idu u korak s modernim vremenima. Dapače, u svom poslu stalno su u korak s inovacijama. Sve novo što izađe u svijetu dizajna, kod njih je dočekano otvorenih vrata. Štoviše, uvijek su unaprijed upućeni u inovacije, čak i prije nego iste dođu na tržište, pa redovito pripremaju teren za njihovo predstavljanje.

– Osim toga, u svijetu keramike i namještaja bitnu ulogu igra napredak tehnologije tako da uz napredak tehnologije doživljavamo i napredak na kvaliteti proizvoda. Naš je zadatak sve to pratiti te naše ljude educirati i uputiti u daljnje korake za što bolje poslovanje, ističu u Špini.

Sve je moguće, ali…

Za kraj smo Špinin tim pitali imaju li možda neke savjete za naše čitatelje. Naime ljudi često imaju neku svoju viziju, ali nisu svjesni da se neke ideje ne mogu pretvoriti u stvarnost ili jednostavno u nečemu griješe pa smo poželjeli da nas educiraju. Tako nas u Špini uvjeravaju da je gotovo sve zaista moguće, no ipak postoje situacije u kojima je potreban kompromis.

– Naš savjet je da se oko svake ideje treba posavjetovati i s educiranim prodajnim savjetnikom kako bi se dobilo najbolje moguće rješenje. Mnogo puta ljudi donesu fotografije s Pinteresta i žele da i njihov prostor izgleda točno tako. Međutim, svaki prostor je individualan i ima svoje specifičnosti, a naš je zadatak prilagoditi mu se i od njega izvući najbolje što možemo, govore u Špini.

Također ističu da su ukusi različiti i da je prilikom uređenja potrebno imati na umu s kojom se svrhom prostori opremaju. Radi li se o prostoru za svakodnevno korištenje, hotelu, bazenu, javnom prostoru ili nečemu sasvim drugom, prema njegovoj svrsi oblikuje se i asortiman kojim se on oprema.

Copy link
Powered by Social Snap