Pretraga

Izazovna sezona grijanja: Porasla potražnja za kaminima i pećima na kruta goriva

A- A+

Čeka nas još jedna izazovna sezona grijanja, a na sve strane se traže opcije za smanjenje troškova. Tako su se mnogi okrenuli ‘alternativnim’ načinima grijanja, pa je tako porasla potražnja za kaminima i pećima na kruta goriva i pelete.

Natali Viro / foto: Privatna arhiva

Fero-Term je osnovan još 1991. godine kao mala obiteljska tvrtka, da bi tijekom 31 godine uspješnog poslovanja postao sinonim za uređenje interijera. Njihova ponuda obuhvaća opremu za uređenje i opremanje, od keramičkih i porculanskih pločica te kupaonske i sanitarne opreme do opreme za grijanje i hlađenje te sistema solarnog grijanja

U prodajnom programu nude najkvalitetnije iz prodajnog portfelja najboljih svjetskih proizvođača, ali i bogatu paletu proizvoda četiri vlastita branda. To su May Ceramics (keramičke i porculanske pločice), Concepto (kupaonski namještaj i keramika), Voxort (kupaonska i sanitarna oprema) i Terma (sistemi grijanja i hlađenja te solarne tehnologije).

Izdvojeni članak

Želite da vaša kupaonica izgleda poput one s Pinteresta? Evo zašto to nije uvijek moguće

– Ovi su brandovi nastali kao plod želje da stvorimo što širu paletu komercijalnih proizvoda dostupnih široj populaciji, koji kvalitetom i dizajnom osiguravaju najviše standarde. Vremenom smo oformili više linija proizvoda koji su kvalitetom i dizajnom istih ili boljih karakteristika od proizvoda svjetski poznatih robnih marki, a cijenom konkurentnije, priča nam Natali Viro, koordinatorica za digitalni marketing Fero-Terma.

Jeftinije opcije grijanja su brojne

Pred nama je sezona grijanja, a predviđanja koja se tiču troškova grijanja sve su samo ne optimistična. Ipak, postoji načini pomoću kojih možemo smanjiti troškove grijanja pa smo pitali Viro koje su najbolje opcije za grijanje.

– Ova će sezona grijanja biti vrlo izazovna, barem sudeći prema najavama. Ali Terma, Fero-Termova originalna robna marka, stvorena je upravo zato da odgovori i na najveće izazove. Paleta proizvoda Terma nudi kupaonske radijatore, grijalice, kamine i peći za centralno grijanje, ali i kvalitetne invertorske klima uređaje, solarne kolektore i dodatnu opremu i materijale za grijanje i hlađenje, kaže nam Viro.

Fero-Termovi stručnjaci svakodnevno proširuju ponudu artikala, pritom prateći inovacije i najnovije trendove i prilagođavajući se maksimalno potrebama kupaca. Također treba reći i to da svjetske tvrtke partneri, s kojima razvijaju program branda Terma, nositelji su certifikata o kvaliteti i sigurnosti, a proizvodi koji su razvijeni kao plod ove stručne suradnje zadovoljavaju zahtjevne europske pravilnike o sustavima grijanja i hlađenja.

Ipak treba istaknuti da su u Fero-Termu prije ove sezone grijanja primijetili povećanu potražnju za kaminima i pećima na kruta goriva i pelete. Stoga su prilagodili ponudu i tržištu ponudili kvalitetna rješenja u tom segmentu.

Ovako pravilno izabrati pločice

Fero-Term ima i sjajan izbor pločica. Stoga smo poželjeli doznati kakve pločice se sada najviše traže i ima li Viro kakav savjet za izbor pločica. Naime, mnogi se vode prvenstveno vizualnim dojmom, no estetski dojam sve je samo ne dovoljan za pravilan odabir.

– Izbor podnih i zidnih pločica za životni prostor može biti zabavan, ali najčešće nije baš jednostavan proces. Razloga je više. Prvi i osnovni: morate izabrati kvalitetne pločice koje će dugo, dugo odolijevati zubu vremena, a istovremeno će obavljati svoju prvotnu funkciju i štititi podlogu od prodora vode i vlage. Zatim, valja izabrati pločice koje će i stilski dugo biti aktualne, kako bi vaša kupaonica, kuhinja, dnevna soba ili terasa što dulje izgledale atraktivno. Treće, izabrane bi se pločice trebale dizajnom uklopiti u stil prostorije, postati vizualno vezivno tkivo prostora, objašnjava Viro.

Cilj je izabrati pločice visoke kvalitete koje istovremeno moraju biti atraktivnog dizajna i uklopiti se u autentični stil vašeg životnog prostora. Vrlo dobar izbor su pločice iz palete Fero-Termove robne marke May Ceramics. May Ceramics (i linija proizvoda May Murinni) nastala je kao plod suradnje s renomiranim europskim i svjetskim proizvođačima, naročito intenzivne s proizvođačima iz Italije i Španjolske.

Ovo su ‘must have’ pločice trenutno

Danas su najtraženije pločice dimenzija 60×120 cm, ali zanimalo nas je kako općenito možemo podići razinu luksuza u svom domu, pogotovo u prostorijama kao što su kuhinja i kupaonica. Tako nam je Viro otkrila da je danas to jednostavnije nego ikad jer je ponuda kvalitetnih miješalica, sanitarija, umivaonika i sudopera veća no ikada.

Veliku ulogu igra i dizajn svih tih proizvoda jer je sve više artikala koji dizajnom odskaču od uobičajenih, što kupaonici ili kuhinji daje dašak luksuza. Luksuzni interijeri često donose nešto neočekivano, nešto izvanserijski: kadu, komad namještaja, pločice zanimljivog dizajna…

Iznenaditi možete i sami. Potrudite se pronaći nešto što odskače – kupaonski namještaj, radijatori i sanitarije u neočekivanim bojama, poput gun ash ili boje ružičastog zlata. Sve to kupaonici daje izrazitu dozu individualnosti i elegancije. Ogledalo većih dimenzija također čini kupaonicu većom, a pomno odabrana kupaonska galanterija može staviti točku na ‘i’ elegantno uređene kupaonice.

Copy link
Powered by Social Snap