Pretraga

Bez originalnih računa nema povrata sredstava: Za hitne sanacije nakon potresa isplaćeno preko 50 milijuna kuna

A- A+

Prema najnovijim podatcima Ministarstva prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine do sada je riješeno ukupno 1.610 zahtjeva za povrat utrošenih sredstava hitnih sanacija krovišta, dimnjaka, zabata i dizala, za što je isplaćeno iznos od 53.876.758,77 kuna. Nastavlja se i s financiranjem zamjenskog smještaja osoba čije su nekretnine stradale u prošlogodišnjim potresima.

Gradnja, ilustracija | foto: Ministarstvo prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine

Ministarstvo prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine objavilo je podatak da je zaključno s jučerašnjim danom riješeno ukupno 1.610 zahtjeva za povrat utrošenih sredstava hitnih sanacija krovišta, dimnjaka, zabata i dizala.

Prema odluci Vlade Republike Hrvatske donesenoj 01. travnja 2021. godine povećao se iznos naknade sredstava utrošenih na radove hitne sanacije krovišta dimnjaka, zabata i dizala i to s 12.000 na 16.000 kuna po posebnom dijelu obiteljske kuće ili zgrade, to jest 25.000 kuna po obiteljskoj kući.

Svi koji žele ostvariti pravo na isplatu razlike moraju podnijeti zahtjev na Obrascu 5 te se pozvati na klasifikacijsku oznaku rješenja na temelju kojega je isplaćena svota od 12 tisuća kuna. Pritom nije potrebno dostavljati nikakvu dodatnu dokumentaciju.

Tko može ostvariti pravo na povrat sredstava?

Pravo na povrat sredstava imaju građani koji su samostalno prionuli hitno sanirati štete na krovištima, dimnjacima, zabatima, dizalima i stubištima. Kako bi svoje pravo ostvarili trebaju:

  • angažirati ovlaštenog inženjera koji će načiniti elaborat popravka,
  • angažirati izvođača radova,
  • angažirati ovlaštenoga građevinskog inženjera, odnosno ovlaštenog inženjera strojarstva i
  • čuvati originalne račune.
Izdvojeni članak

Medved najavio raspisivanje javnog poziva za izvođače radova nekonstrukcijske obnove za 3.000 objekata

Zahtjev Obrasca 5 za povrat sredstava mogu predati vlasnik, suvlasnik, predstavnik suvlasnika, odnosno upravitelj višestambene ili poslovne zgrade Ministarstvu prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine na adresu Ulica Republike Austrije 20, Zagreb ili u jednom od izmještenih ureda Ministarstva u Sisku, Petrinji, Glini, Hrvatskoj Kostajnici i Lekeniku.

Rok za predaju zahtjeva je 31. prosinca 2021. godine.

Izdvojeni članak

Započela obnova šest objekata, Medved najavio završetak sanacija njih 20.000 do kraja ljeta

Za financiranje najamnine zaprimljeno 236 zahtjeva

Na Javni poziv Ministarstva prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine za financiranje najamnine za stambeno zbrinjavanje osoba čije su nekretnine stradale u potresu na području Grada Zagreba, Krapinsko-zagorske, Zagrebačke, Sisačko-moslavačke i Karlovačke županije zaprimljeno je 236 zahtjeva od kojih je riješeno njih 134, od čega 121 pozitivno i 13 negativno.

Ministarstvo prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine je za financiranje najamnina u periodu do 20. svibnja 2021. isplatilo iznos od 13,66 milijuna kuna, od čega 9,4 milijuna kuna za sufinanciranje najma građanima i kućanstvima te 4,26 milijuna kuna za financiranje troškova smještaja u Hostelu Arena.

Izdvojeni članak

Stručnjaci pregledali preko 95 posto potresom oštećenih objekata: Trenutačno neuporabljivo njih skoro 5000

Najamnina za zamjenski stan financira se građanima ako oni ili pak njihov bračni drug, izvanbračni drug, životni partner, odnosno druga osoba koja živi u kućanstvu s njima, na području od 20 km od adrese oštećene kuće ili stana nemaju u vlasništvu drugu useljivu kuću ili stan.

Financiranje najamnine za zamjenski stan osigurava se:

  • do obnove stana ili kuće ili
  • do revizije oznake oštećenja iz preliminarnog pregleda zgrada nakon obavljanja hitnih i nužnih radova za popravak zgrada i stanova, ili
  • do osiguravanja adekvatnog smještaja u stanu u vlasništvu Republike Hrvatske ili jedinice lokalne ili područne (regionalne) samouprave, ili
  • do 01. ožujka 2022. godine.

Javni poziv Ministarstva za prijave je bio otvoren do 11. svibnja 2021. godine.

Bez originalnih računa nema povrata sredstava: Za hitne sanacije nakon potresa isplaćeno preko 50 milijuna kuna
Share via
Copy link
Powered by Social Snap