Kupaonica kao oaza luksuza: Ovi modeli kada, tuševa i umivaonika su trenutačno apsolutni hit
Ako tražite vrhunsku keramiku, sanitarije i kupaonsku opremu, tvrtka New Tiles mogla bi biti ono za čim vaša kupaonica žudi. S Ivanom Mandić, sales managericom tvrtke razgovarali smo o ponudi iste.
New Tiles bavi se prodajom keramike, sanitarija i kupaonske opreme. Strast prema dizajnu, kvaliteti i vrhunskoj usluzi njeguju od samog početka te se trude svojim kupcima pružiti ekskluzivu. Stoga biraju vrhunske tvornice za partnere kako bi opravdali svoj slogan ‘Mjesto gdje detalji i kvaliteta čine razliku’.
Neke od vrhunskih tvornica iz Europske Unije s kojima surađuju su Villeroy & Boch, Casalgrande Padana, Aparici, Keuco, Graniti Fiandre, Dornbracht, Bisazza, Fap, Ricchetti i kamini Piazzetta, ali i mnogi drugi.
– Naš je cilj pozicionirati se kao vodeći brand koji nudi ekskluzivnu keramiku i sanitarije na prostorima Splitsko – dalmatinske županije, a i šire, ističe Mandić.
Obiteljski biznis koji ulijeva povjerenje
Ivanu je u svijet sanitarija odvela činjenica da se radi o obiteljskom biznisu, a otkrila nam je i što ju posebno oduševljava kod rada u ovoj struci.
– Mene je osobno u svijet sanitarija uvelo to što je riječ o obiteljskom poslu u koji sam od malena bila uključena i u showroomu gledala razne uzorke keramike i sanitarija te maštala o tome kako će izgledati moj idealni dom. Dugi niz godina radila sam u prodaji pa sam odlučila spojiti ta dva iskustva i nastaviti karijeru u ovoj industriji, priča Mandić.
Danas se trudi svo to iskustvo i znanje prenijeti klijentima New Tilesa te im pomoći u odabiru kako bi oni stvorili svoj dom iz snova koji će biti njihova oaza mira.
– Posebno me oduševljava kada vidim da su klijenti zadovoljni krajnjim rezultatom, dodaje Mandić.
Ovi uzorci keramike su trenutno ‘must have‘
Što se pak tiče New Tiles proizvoda koji oduševljavaju, Mandić je istaknula da je teško izdvojiti neki pojedini proizvod jer su u New Tilesu ponosni na sve proizvode vrhunske keramike i sanitarija koje imaju u ponudi.
Doduše, istaknula bi uzorke keramike koji su trenutno na ovom području hit, a to su terrazzo uzorak, carpet uzorak i imitacija drveta. Imitacija mramora je do nedavno bila najtraženija, no kako se mijenjaju trendovi, tako se smanjuje i potražnja za ovim uzorkom.
Ako govorimo o klijentima s kojima New Tiles surađuje, to su najčešće klijenti koji grade vile i zgrade na području Kaštela, Čiova i Splita.
– Prema povratnim informacijama koje imamo, ono što naše klijente čini zadovoljnima prvenstveno su beskompromisna kvaliteta proizvoda, raznolikost i dostupnost različitih dizajna i uzoraka. Budući da je ovo obiteljski posao, vjerujem da naš pristup ulijeva povjerenje i sigurnost kod naših klijenata što dodatno osnažuje cijelu priču, smatra Mandić.
I New Tilesu je bitno da čuvaju okoliš
Kao sve tvrtke koje drže do svog imena i New Tiles ide u korak s trendovima, a kako se svijest o očuvanju okoliša sve više budi i pridaje se važnost tom segmentu, u New Tilesu iznimno su ponosni na to što tvornice s kojima surađuju adekvatno prate taj trend.
Smanjenje štetnih plinova nastalih tijekom proizvodnje, korištenje neinvazivnih materijala u proizvodnji, korištenje recikliranih materijala i podizanje ekoloških standarda samo su neke od inovacija koje sa zadovoljstvom promoviraju. –Primjerice, specifičnost jedne tvornice je da su kod serije wc školjki smanjili potrošnju vode potrebne za ispiranje za 70% i sveli je na 3 L!
– Možda se čini kao mala stvar, no smatramo da je to značajan korak ka podizanju svijesti i očuvanju prirode i okoliša, naglašava Mandić.
‘Postojanje konkurencije je zdravo’
Zanimljiv je bio i Ivanin odgovor na pitanje što ih čini boljim izborom od konkurencije.
– Nikada ne upotrebljavamo izraz ‘bolji od konkurencije’, već pokušavamo našim klijentima pokazati zašto smo drugačiji i predstaviti značajke proizvoda koje imamo u ponudi jer nerijetko imamo nešto što nije dostupno kod drugih pa se samim time i ističemo, govori nam Mandić.
Ujedno nam je objasnila i to da se u New Tilesu uvijek trude objasniti razlike i prednosti njihovih proizvoda te klijentima ostavljaju na izbor da odaberu ono što ispunjava njihova očekivanja i zadovoljava njihove potrebe.
– Mišljenja sam da je postojanje konkurencije uvijek zdravo jer nas to motivira da svakog dana budemo bolji, učimo nešto novo i međusobno se guramo naprijed, ističe Mandić.
Ovi modeli kada, tuševa i umivaonika su trenutačno apsolutni hit
Nakon što nam je Ivana rekla više o radu svoje tvrtke, poželjeli smo doznati i neke praktične savjete. Primjerice, zanimalo nas je koji modeli kada, tuševa i umivaonika su trenutačno apsolutni hit. Prema onome što vide kod svojih posjetitelja i klijenata, u zadnje vrijeme atraktivan je moderni dizajn, no i vintage varijante polako se vraćaju kao dio uređenja. Ipak, samostojeće kade uvijek su ‘in’ i daju dašak luksuza svakoj kupaonici.
– Što se tiče tuševa, tu možemo govoriti o walk – in tuš kabinama kao najpopularnijoj varijanti te bih dodala da su hit velike glave tuševa, tzv. rain shower, objašnjava Mandić.
No, imajte na umu da su umivaonici pravilnih linija, velikih dimenzija, upotpunjeni s odgovarajućim ormarićem koji se skladno uklapa u dizajn kupaonice svakako ‘must have’ ove sezone.
Zanimalo nas je i koji uzorci pločica, bilo zidnih, bilo podnih su ‘must have’. Ipak, Mandić nam nije mogla dati definitivan odgovor na ovo pitanje. Naime, klijenti uvijek biraju ‘sigurnu’ varijantu koja je uvijek ‘in’ i koja se čini kao nepogrešiv izbor, pa tu govorimo o bijelim, sivim i bež varijantama podne keramike.
– Zidovi često ovise o prostoriji i tko će se njome koristiti, pa tako znamo imati šarolike odabire ako se radi o dječjoj kupaonici, zajedničkim prostorijama, kuhinji i slično gdje si ljudi daju malo oduška, dodaje Mandić.
Savršene sanitarije = funkcionalne sanitarije
Kada smo za kraj Mandić upitali ima li neki savjet za odabir savršenih sanitarija, imala je jednostavan odgovor.
– Savršene sanitarije su funkcionalne sanitarije, smatra.
Tu podrazumijevamo sanitarije koje su idealno uklopljene u kupaonicu, lako se održavaju i čiste.
– Uvijek treba imati na umu da će stajati godinama u vašoj kupaonici te je stoga potrebno pri odabiru razmišljati o kombinacijama oblika i funkcija, udobnosti, a sve se to mora lijepo integrirati i slagati s ostalim segmentima u vašoj kupaonici, poručuje Mandić.