Pretraga

Ovi inovativni krovni sustavi transformirat će način na koji živite i radite

A- A+

Tvrtka BMI Hrvatska, odnosno BMI Adriatic Zagreb d.o.o. lider je u ravnim i kosim krovnim sistemima i hidroizolacijama. S ing.građ. Danielom Mlinarićem razgovarali smo o ponudi tvrtke, a Daniel nam je otkrio i to što je njega osobno odvelo u ovaj posao, ali i što ga posebno oduševljava kod istog.

Daniel Mlinarić / foto: Privatna arhiva

BMI Adriatic Zagreb d.o.o. dio je BMI grupacije, vodećeg proizvođača sistema za ravni i kosi krov s dugogodišnjim iskustvom koji ujedinjuje neka od najvećih i najvjerodostojnijih imena u industriji kao što su Bramac, Braas, Villas, Icopal, Wolfin, Siplast i Everguard.

Isporučuju inovativne krovne i hidroizolacijske sustave, dizajnirane da transformiraju način na koji ljudi žive i rade. Pružaju sklonište, zaštitu i utočište za arhitekte, krovopokrivače, investitore i vlasnike kuća. Njihovi predani stručnjaci pružaju pomoć, kako za stambene tako i za nestambene građevine, bilo da je riječ o dizajnu i projektnim rješenjima, tehničkom savjetovanju ili informacijama o proizvodima.

‘Ne prodajemo materijal, mi prodajemo rješenja, mi prodajemo način života’, kažu u BMI – u / foto: Instagram

Od svog dolaska u Hrvatsku, BRAMAC (BMI) preuzeo je pionirsku ulogu u razvoju tržišta kosih krovova i krovne opreme, a spajanjem s BMI grupacijom i ravnih krovova.

– Cilj naše grupacije je objediniti sve materijale i usluge vezane uz krov, bilo da se radi o kosom ili ravnom krovu, pratiti trendove i osluškivati tržište, te nuditi rješenja za sve želje i potrebe naših kupaca, ističe Mlinarić.

Model BMI Bramac Klasik za sve ljubitelje klasičnog stila koji žele uživati u vrhunskoj estetici i kvaliteti / foto: Instagram

Danielu zadovoljstvo prenositi stečena znanja

Kao što smo naveli u uvodu, Mlinarić nam je objasnio što je njega osobno odvelo u ovaj posao i što ga posebno oduševljava kod istog. Kao tehnički savjetnik izgradio se kroz dugi niz godina rada u ovoj tvrtki. A nije mala stvar ni to da ondje radi već 27 godina.

Privremeno je radio i kao regionalni voditelj prodaje za Primorje i Istru, a to iskustvo ga je dodatno obogatilo, jer ga je rad na terenu povezao s ljudima i proširio njegova znanja. Točnije, sve ono što je o materijalima i primjeni istih učio kao savjetnik mogao je primijeniti u praksi.

Danas mu je zadovoljstvo prenositi svoja znanja krovopokrivačima/izvođačima i arhitektima kroz prezentacije i stručne seminare, a po potrebi ako nekom od investitora/izvođača zatreba stručna pomoć prilikom primjene materijala na samom gradilištu rado će se odazvati.

Ponosan je što može raditi i usavršavati se u tvrtki koja ulaže u svoje ljude. Redovito je na profesionalnim i osobnim edukacijama, a sve u cilju kako bi u kontaktu sa svojim partnerima i investitorima bili kompetentni, stručni i pouzdani.

– Zadovoljan djelatnik je uspješan djelatnik, a tvrtka u kojoj radim vjeruje u tu krilaticu. Moja me usavršavanja, novi materijali i novi načini rada tjeraju naprijed. Nije uvijek sve idealno, puno je izazova pred nama, no siguran sam da iza mene stoji profesionalni tim i podrška u svakom smislu, smatra Mlinarić.

Izdvojeni članak

REHAU – inovativni prozorski sustavi osmišljeni za suvremen život

U svom programu imaju i zelene krovove

Mlinarićeva tvrtka isporučuje inovativne krovne i hidroizolacione sisteme, dizajnirane da transformiraju način na koji ljudi žive i rade. Stoga nas je zanimalo kakve inovacije koriste u svom poslu i kako točno transformiraju način na koji ljudi žive i rade.

– Kao što sam već naveo u svojim prethodnim odgovorima, našim partnerima i investitorima ne prodajemo materijal, mi prodajemo rješenja, mi prodajemo način života. Sve se više ulaže i pazi na ekologiju i mi se sve više okrećemo u tom smjeru. Ne znam da li vam je poznato, ali u svom programu imamo i zelene krovove, i ne samo to, omogućujemo modernom čovjeku da iskoristi i prostor krova kako bi uživao u slobodnom vremenu kojeg je danas sve manje i manje, ili da samo na trenutak nakon napornog sastanka izađe na krov/terasu i prikupi energiju za ostatak radnog dana, objašnjava Mlinarić.

Ali nisu tu samo ravni krovovi koji su sve više u fokusu. U BMI – u cijene i podržavaju tradiciju te nude niz pokrova različitih materijala, modela i boja za kose krovove, kao i dodatnu opremu za iste.

– Primjerice sanacije krovova/nadogradnje. Sve se više mladih obitelji zbog nedostatka stambenog prostora odlučuje za nadogradnje i mi smo tu da im to omogućimo. Novogradnja također nije zanemarena, ’bježi’ se iz velikih gradova u manje sredine, grade se nove kuće, a montažna gradnja je u zamahu, gdje smo također sveprisutni. U vašem je pitanju i naš odgovor, BMI materijali i primjena istih fokus je naše misije kvalitete života i transformacije čovjeka, a prije svega u smislu ekologije, ističe Mlinarić.

Radili na krovovima diljem Hrvatske

Da klijenti cijene upravo objašnjenu BMI poslovnu filozofiju, govori i čitav niz odrađenih projekata. Tako je Mlinariću bilo teško izdvojiti neki posebno.

– S obzirom na to da je svih ovih godina bilo izuzetno puno projekata, ne mogu izdvojiti jedan. Svi su bitni. Projekti kosih krovova, radi se o desecima tisuća projekata, riješeni su pokrovima Bramac i Braas. Projekti s ravnim krovovima, a govorimo o školama, dječjim vrtićima, hotelima i trgovačkim centrima riješeni su sustavima Cosmofin PVC membrana i Everguard TPO membrana. Projekti hidroizoliranja u niskogradnji, pri tome mislim na mostove i vijadukte, Villas bitumenskim, jednoslojnim membranama Isovill P5 AB, priča Mlinarić.

BMI radnici na terenu / foto: Instagram

Kao što su ponosni na sve svoje projekte, tako su ponosni i na sve svoje proizvode. Ipak, zanimalo nas je može li Mlinarić istaknuti neki.

– Preko 27 godina radim s pokrovima i od svim modela mogu istaknuti Klasik GLAZURON i Mediteran GLAZURON crijep. Ti modeli uz odgovarajuću krovnu opremu, izuzetno su zahvalni i vremenom su pokazali visoku otpornost na tuču, vjetar, UV zrake i mahovinu. To su jedini modeli čija je površina (GLAZURON) ispitana i otporna na djelovanje morske vode u zamrznutom stanju, ističe Mlinarić.

Ako želite da u svoju svakodnevnicu unesete osjećaj mediteranskog načina života, osjećaj odmora onda je crijep Mediteran Glazuron idealan izbor / foto: Instagram

Pitajte stručnjaka za savjet i uštedite živce

Za kraj smo Mlinarića pitali ima li koji savjet. Naime, majstori i općenito stručnjaci često se podcjenjuju, a na prvo mjesto se stavlja vizija budućeg prostora. Naravno, tako se ujedno događaju i greške, no srećom iste se daju svesti na minimum.

– Ono što mogu savjetovati iz svog dugogodišnjeg iskustava jest da je uvijek dobro zatražiti savjet stručnjaka. No prije svega svaki bi investitor jasno trebao prezentirati svoje želje, životni stil, budget kojim raspolaže i projektnu dokumentaciju, kako bi nama bilo lakše usmjeriti ga i pomoći mu u ostvarenju njegovih želja. BMI je uvijek tu za vas, poručuje Mlinarić.

Copy link
Powered by Social Snap