Pretraga

U potrazi ste za idealnom perilicom rublja, hladnjaka ili klime? Evo na što morate pripaziti

A- A+

Proizvodi poput perilice, bilo da govorimo o onoj posuđa ili odjeće, hladnjaka, klime i televizora sastavni su dio svakog kućanstva. No, u moru ovakvih proizvoda teško je odabrati onaj pravi. Zato se nadamo da će vam ovaj razgovor s marketing managericom tvrtke LG Electronics u Hrvatskoj Marijanom Vilić poslužiti kao pravi mali vodič u odabiru najboljih i najinovativnijih elektroničkih uređaja za dom.

Marijana Vilić / foto: Privatna arhiva

Ured LG Electronicsa u Hrvatskoj dio je velike obitelji jednog od najvećih svjetskih proizvođača potrošačke elektronike. Filozofija LG-a temelji se na ljudima, otvorenosti i privrženosti temeljnim vrijednostima.

– Cilj je svih nas koji radimo u LG-u razumjeti korisnike, ponuditi im optimalna rješenja i nova iskustva kroz neprestane inovacije te im tako pomoći da žive bolje, u skladu sa sloganom ‘Life’s Good’. Tog se slogana rado prisjetimo svi iz ureda kada životna svakodnevica svojom nepredvidljivošću nakratko naruši kvalitetu života. Pomogne nam da se vratimo na ‘tvorničke postavke’ i nekako svaki put upali, govori Vilić.

Izdvojeni članak

Želite zavidnu razinu komfora i zaštite? Razgovarali smo s Goranom o pametnim kućama

LG proizvodi – spoj tehnologije, praktičnosti i atraktivnosti

Proizvodima koje razvija LG uvijek nastoji pomaknuti granice i pružiti još veću razinu kvalitete te na taj način postaje neizostavan dio svakog interijera. Bilo da je riječ o televizorima, soundbarovima i zvučnicima koji će uživanje u kućnoj zabavi učiniti još većim, hladnjacima s kojima će čuvanje hrane biti još pouzdanije ili perilicama rublja koje dodatno doprinose higijeni, LG spaja tehnologiju, praktičnost i atraktivnost kako bi unaprijedio svakodnevicu korisnika.

Tu su i neizostavni klima uređaji, koji su najčešće u fokusu u proljetnim i ljetnim mjesecima, dok su s druge strane zime ugodnije i toplije uz dizalice topline, koje su posljednjih godina vrlo tražene kao održiva te energetski i troškovno učinkovita rješenja za grijanje domova.

LG nudi niz rješenja koja omogućuju zdrav život u vlastitom domu / foto: Instagram

LG već godinama predvodnik po pitanju modernih televizora

Na sve su svoje proizvode izuzetno ponosni, no najponosniji su na to što doista za svakog korisnika, odnosno svaku želju i potrebu mogu ponuditi najbolje rješenje koje će značajno unaprijediti doživljaj doma.

– Uzmimo za primjer televizore, gdje je LG već godinama jasan predvodnik kad je riječ o OLED tehnologiji koja je trenutačno vrhunac razvoja u tom segmentu televizora. Pravim ljubiteljima filmova, gejmanja i drugih zabavnih sadržaja sigurno je već poznato po čemu je OLED tehnologija superiorna nad ostalima. Tajna se krije u korištenju organskih svjetlećih dioda odnosno samoosvjetljujućih piksela za proizvodnju slika na zaslonu, čime se gledatelju omogućava da iskusi pravu, duboku crnu boju, jak kontrast, kao i bogatstvo svih ostalih boja te iznimnu kvalitetu i realističnost slike, ističe Vilić.

LG OLED televizori predstavljaju vrhunac tehnologije / foto: Privatna arhiva

Zaboravite na perilice koje peru satima

No, nisu samo LG televizori utjelovljenje inovacije. I njihove perilice, hladnjaci, klime te dizalice topline jednako su moderni. Naime, sigurno ste toliko puta pomislili kako bi bilo idealno da ne morate otvarati hladnjak svako malo kako biste saznali što se sve u njemu nalazi. A još češće ste sigurno razmišljali o tome kako bi bilo više nego praktično kada perilica odjeće ne bi morala raditi satima. E pa zato su se u LG-u sjetili genijalnih inovacija.

Kad spominjemo LG-eve perilice rublja, razvoj tehnologija danas omogućava znatno kraće cikluse pranja i veću razinu zaštite odjevnih predmeta. Jedna je od tih tehnologija primjerice TurboWash360˚ koja koristi 3D multi mlaznice s inverterskom pumpom, pokrivajući tako punih 360 stupnjeva uz četiri smjera prskanja.

Na taj način može skratiti vrijeme pranja čak na samo 39 minuta te time štedi energiju i vrijeme. Funkcija AI DD pak omogućava korištenje tzv. big date – a kako bi prepoznala količinu rublja i razinu mekoće tkanine te potom sama odabrala najprikladniji program čime štiti rublje i omogućava nam da svoju omiljenu odjeću nosimo duže.

– Osobno mi je nezamislivo vratiti se u vrijeme kada je pranje rublja znalo trajati i po dva sata. Naše performanse na koje sam se sada navikla pružaju neusporediv osjećaj zadovoljstva, oslobodilo mi se vrijeme u danu, a odjeća je bolje oprana i dulje izgleda kao nova – win-win situacija, otkriva Vilić.

LG-eve perilice rublja brinu i o čistoći i o higijeni / foto: Privatna arhiva

LG hladnjaci, klima uređaji i dizalice topline štede energiju i novac

Instaview Door – in – Door kod LG- evih hladnjaka osobito je zabavan – pokucate na zrcalna vrata i otkrije vam se unutrašnjost te sadržaj polica čime se smanjuje potreba za otvaranjem vrata i tako štedi energija.

– Kad govorimo o klima uređajima, ističemo UV nano tehnologiju kojom se s pomoću UV LED svjetla uklanja 99,99 posto određenih bakterija kako bi ventilator koji generira strujanje zraka ostao čist. Tu je i sustav filtracije Aircare Complete System koji doprinosi smanjenju alergena i pojedinih štetnih bakterija, naglašava Vilić.

LG-evi klima uređaji interijer mogu i ukrasiti, a ne samo rashladiti / foto: Privatna arhiva

Osim što je omiljen među krajnjim potrošačima, LG je pouzdan partner projektanata i arhitekata, osobito kad govorimo o dizalicama topline Therma V R32. Riječ je o sustavima grijanja koji izgledom jako podsjećaju na klima uređaje ili bojlere te koji se koriste za različite vrste grijanja, i radijatorsko i podno, kao i za grijanje potrošne vode.

Njihova je najveća prednost u tome što za rad koriste čak 75 posto besplatne energije iz zraka pa donose velike uštede, energiju koriste puno učinkovitije od ostalih rješenja, a i lako se integriraju u pametan dom preko LG-eve aplikacije ThinQ. To su rješenja koja projektanti i arhitekti sve češće predlažu svojim klijentima jer prepoznaju sve prednosti njihovog naprednog i inovativnog načina funkcioniranja.

Izdvojeni članak

Pametne brave – Doprinose sigurnosti, ali i povećanju prihoda od iznajmljivanja, evo kako

LG – sinonim za inovacije

LG je brend poznat po inovacijama, što će reći da se veliki naglasak u kompaniji stavlja na nove tehnologije, kao i razvoj novih proizvoda i patenata. Svake godine donose novitete kada predstavljaju nove linije proizvoda, od televizora i drugih AV proizvoda preko kućanskih aparata do klima uređaja. Tu su i inovacije u drugim područjima koje su također pokazatelj njihovog znanja i iskustva kad je riječ o postavljanju trendova.

– Od nedavnih inovacija na globalnom tržištu izdvojila bih Signature Kitchen Suite predstavljen na Tjednu dizajna u Milanu, a riječ je o ugradbenom rješenju koje se savršeno uklapa u postojeće kuhinje i kombinira inovativni dizajn s najsuvremenijom tehnologijom. Na taj način podiže kulinarsko iskustvo na još višu razinu, ističe Vilić.

Inovativna rješenja poput LG Tiiuna olakšavaju i uljepšavaju svakodnevicu / foto: Privatna arhiva

Na prošlom CES – u, najvećem sajmu potrošačke elektronike u svijetu, LG je pak predstavio Tiiun, samostojeći uređaj za automatizirani uzgoj povrća, začinskog bilja, pa čak i cvijeća u zatvorenom prostoru.

Na međunarodnoj konferenciji o komunikacijama IEEE predstavljena je tehnologija Full Duplex koja u kombinaciji s pojačalom može postići prijenos i prijem terahertz podataka.

Na istoj je konferenciji fizički predstavljen i LG-ev konceptni automobil Omnipod, autonomno vozilo koje se u potpunosti prilagođava potrebama korisnika te može služiti kao uredski prostor, studio, čak i lounge, zahvaljujući metaverzumskom zaslonu koji se proteže od poda do stropa te tako stvara privid različitih okruženja.

– Time je kompanija još jednom pokazala koliko je snažno usmjerena na područja poput budućih 6G komunikacija, pametne mobilnosti, metaverzuma i robotike u kojima vidimo nove prilike za nova unaprjeđenja iskustava korisnika, naglašava Vilić.

LG OMNIPOD / foto: lg.com

Izuzetno posvećeni očuvanju okoliša

Kako je navedeno na početku, u razvoju novih proizvoda za LG je itekako važna fokusiranost na potrošača, njihove želje i potrebe te općenito na nove životne stilove koji diktiraju i trendove u uređenju i opremanju interijera.

Međutim, u LG-u su i izuzetno posvećeni očuvanju okoliša te velike napore ulažu u održivi razvoj poslovanja.

– Mi na to gledamo dosta striktno, analiziramo svaki napredak i komunikacija postignuća vrlo je jasna. Poanta održivosti za LG Electronics nije u ‘novom’ trendu kojem je cilj podizanje našeg ugleda, nego se doista kao društvo prebaciti na stanje uma, navike i odluke koje komuniciraju ‘živim održivo’. To je nešto što treba biti vidljivo čak i kada to nigdje ne bi bilo napismeno istaknuto o nama. Korisnici naših proizvoda to prepoznaju. Taj je put teži, ali je i ljepši, a rezultat je uvijek nanovo naš slogan s početka, objašnjava Vilić.

Njihove su aktivnosti u tom području nedavno potvrđene i uvrštavanjem kompanije u Dow Jonesov svjetski indeks održivosti.

– To nam je još jedna potvrda da smo na pravom putu i motiv da nastavimo sa svim onim što godinama radimo kako bismo smanjili utjecaj svojih proizvoda na okoliš – od dizajna i proizvodnje preko pakiranja i transporta do uporabe i zbrinjavanja, ističe Vilić.

U LG-u se zaista trude razmišljati ‘zeleno’ / foto: lg.com

Ozbiljno se pozabavili pitanjem održivosti

Obveza potpunog prijelaza na obnovljivu energiju do 2050. ključan je dio LG-eve strategije održivosti.

– Otkako smo 2019. godine pokrenuli inicijativu Zero Carbon 2030, provodimo i različite inicijative u skladu s tim obećanjem pa smo se obvezali da ćemo do 2030. smanjiti emisije ugljika koje nastaju poslovanjem širom svijeta za 50 posto u odnosu na 2017. te istovremeno više koristiti obnovljive izvore energije, otkriva Vilić.

Nastoje činiti razliku i kroz niz aktivnosti, od odgovornog recikliranja e – otpada do primjerice osiguravanja održivosti životnog ciklusa soundbarova i razvoja naprednih kompresora za hladnjake. Održivost se tako zaista ogledava u svim njihovim procesima, od razvoja i proizvodnje do pakiranja i otpreme.

Ponosni su i na to što su već devet puta proglašeni ENERGY STAR® partnerom godine za izvrsnost, čime pokazuju predanost zaštiti okoliša kroz vrhunska energetska dostignuća.

Pitanje održivosti itekako bitno LG-u / foto: lg.com

Pametan dom nije san, već nova realnost

Vilić za kraj savjetuje da odaberete one LG proizvode koje će vas veseliti, pomoći vam da se osjećate ugodno, ali i olakšati vam svakodnevicu te osloboditi vrijeme za prioritete.

– Koncept pametnog doma već neko vrijeme nije više samo san, već sadašnjost koja nam omogućava da u svoja četiri zida još više uživamo u trenucima opuštanja ili druženja s obitelji i prijateljima. Zato i mi u LG-u velik naglasak stavljamo na neprestana unaprjeđivanja našeg sustava povezivanja uređaja preko aplikacije ThinQ, ističe Vilić.

Naravno, u svemu tome ne smijemo zaboraviti da uređaji, osim što su pametni, moraju izgledati estetski atraktivno te biti dizajnirani tako da se vrlo lako uklapaju u postojeće interijere.

– Na taj način korisnicima zaista omogućavamo da se u svom domu maksimalno posvete sebi i žive još boljim životom… jer, Life’s Good, poručuje Vilić.

Copy link
Powered by Social Snap