Želite biti drugačiji? Tražite vrhunski namještaj po vašoj viziji? Onda se trebate obratiti ŠvasART dvojcu
Da je ljubav bitan sastojak recepta za uspješan biznis dobro znaju Dijana i Luka Perešin, bračni par u srednjim tridesetima. Dijana je po struci magistra inženjerka strojarstva i radi u jednom konstrukcijskom uredu, dok je Luka po struci grafički dizajner i osnivač brenda ŠvasART. Ovaj brend unutar kojeg oboje djeluju, bavi se izradom namještaja i to, kako stoji u opisu njihovog Instagram profila, vrhunskog namještaja za sve one koji žele biti drugačiji. Što to točno znači i kako je uopće došlo do pokretanja ŠvasART-a, saznajte u nastavku.
Luka je radio razne poslove, a najmanje u struci. Radio je u građevini kao dizaličar te u naftnoj industriji kao autodizaličar. U slobodno vrijeme se s Dijanom bavio uređivanjem životnog prostora, u kojem su, usput budi rečeno, većinu toga sami napravili, poput postavljanja podova, knaufa, farbanja, postavljanja drvenih greda, pločica, izrade sjenice u vrtu, klupa i loungea…Tako se rodila ideja da bi puno toga mogli napraviti od metala pa je Luka u slobodno vrijeme počeo učiti o zavarivanju i u konačnici baviti se istim.
Kako je u vrijeme kad je izbila pandemija korona virusa izgubio posao, to je zapravo bila idealna prilika da se prijavi za dobivanje poticaja za samozapošljavanje, koje je na kraju i dobio.
– Bez tog poticaja bi zapravo bilo jako teško započeti ovo, bez svih profesionalnih alata, ističe Luka, skromno zanemarujući da je uspjehu koji su on i Dijana ostvarili ipak prethodila ogromna količina uloženog truda, vremena i volje.
Posebnost ŠvasART proizvoda je u tome da svaki klijent dobije na uvid 3D model svog budućeg komada namještaja i nacrt s dimenzijama, kako bi se još nešto eventualno mijenjalo ako je potrebno, a poslije odobrenja nacrta, kreće se u izradu.
– Svaki komad namještaja karakterizira takozvani nevidljivi spoj, odnosno svi spojevi su fino pobrušeni i ne vide se prijelazi, što će reći da naša izrada nije čista bravarija, nego princip izrade industrijskog namještaja, dodaju Luka i Dijana.
S prvom izradom za brend krenuli su prošle godine u siječnju, kako bi se, za razliku od drugih, krenuli reklamirati sa svojim idejama i svojim namještajem, a ne tuđim fotografijama s Pinteresta. Na tome su radili otprilike četiri mjeseca te su u travnju prošle godine službeno počeli.
– Inspiraciju smo naravno tražili na Pinterestu, ali nam nema smisla da se reklamiramo s ičim osim s onim što smo sami izradili. Ideje s Pinteresta smo prilagodili sebi i svojim vizijama, a tamo smo ujedno našli početne ideje za dizajn. Isto tako, ideje dobivamo iz svakodnevnog života, a često nam i naši klijenti pošalju sliku komada namještaja kakav bi htjeli da im izradimo. Nekad su to i skice ili samo ideje. Uvijek volimo izazove, te nam je to nekako najdraže kad imamo upit za nešto novo što još do sada nismo radili. Jer cijeli taj proces nas veseli, novi izazovi, kako ćemo to izvest i kako će na kraju to ispasti, pričaju Luka i Dijana.
Posebno su ponosni na klub stoliće Cairo i Tokyo jer su oba njihove originalne ideje, a možda je ipak i do činjenice da su u cijelosti izrađeni od metala.
– Najveći izazov je bio klub stolić San Francisco jer je zbog njegove veličine od fi 900 mm trebalo narezati i po obodu zavariti 500 šipkica. Potrebno je bilo razraditi cijelu strategiju kako ćemo izraditi taj stolić samo po slici, dodaje ovaj profesionalno – privatni par.
Na pitanje kakav tip kupaca obično kupuje njihove proizvode, imali su odgovor kojeg smo se latili već u uvodu.
– Kod nas najčešće naručuju ljudi koji žele biti drugačiji, koji znaju što žele i ne mogu naći to nešto drugačije i posebno u dućanu, jer kod nas mogu birati sve, dimenzije, boje metala, boje i vrstu tkanine ako se radi o tapeciranom namještaju, vrste dekora ploča i sve ostale sitnice. Te isto tako, ako imaju neku svoju ideju ili viziju, ili sliku mi im možemo to izraditi. Najčešće će se naš namještaj naći u dizajnerski uređenom domu, ali sve više imamo narudžbi i od ljudi koji žele dašak industrijskog u svom domu, objašnjavaju Luka i Dijana.
Odakle ljubav prema industrijskom namještaju i općenito tom stilu, bilo je naše sljedeće pitanje, s obzirom na to da fotografije ŠvasART – a na Instagramu odišu fascinacijom ovim stilom.
– Ljubav prema tom stilu nam je nekako prirodna, s obzirom na to da smo u svakom našem poslu bili okruženi metalnim ili betonskim elementima. Metal nam je u svim poslovima koje smo radili nekako srastao srcu i nekako je najprirodniji ukras u našim očima. Grublja estetika, koja je dotjerana do savršenstva kakvom težimo sa svim našim proizvodima, kažu Luka i Dijana.
Postoje li neki trendovi u vašem poslu na koje bi naši čitatelji trebali obratiti pažnju, bilo je naše posljednje pitanje.
– Predviđamo da će nadolazeći trendovi sve više koristiti metal u interijerima, tako da će jako biti traženi drugačiji metalni proizvodi s perforacijama, kao što je to TV komoda Dallas, ili laserski rezani oblici kao što su to klub stolići Cairo i Tokyo, ili klub stolić Osaka koji priča svoju posebnu priču, poručuju iz ŠvasART–a.